Street Triple topic 16: 2011 wintereditie, op naar 2012!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wijzigen van foto's en toevoegen deel 15 doe ik vanavond even ;)

Kan je trouwens niet 2 foto's voor mij in het OP toevoegen. Net zoals MR.x had want ik vind deze ook wel heel erg cool en ik kan eigenlijk niet kiezen tussen deze 2 8-)

full

full


alvast bedankt :Y
 
zo nieuw deeltje :W
...maar wordt wel eens tijd voor opruiming, Jumping-Jack is volgens mij overgelopen.

En Mr X z'n SD R mag hier best in het groot, zeker als Losbol z'n Hornet hier ook nog geplaatst is en Losbol is volgens mij niet echt meer aktief hier, gooi die Hodna er maar uit

En Hermantorretje heb zo'n lamme Tiger gekocht

zo 8-)
 
Vannacht grote schoonmaak actie in de OP. Als ik nu zo even snel kijk gaat er een hoop verdwijnen :Y

Daarnaast ga ik het beperken tot 1 foto per persoon voor in de OP, dus Werther kies even welke van de twee.

Rest van de foto's kan je dan mooi gebruiken om dit topic lekker snel vol te krijgen. Je zou eens moeten kijken naar MFHaarlem waar ik bij zit, deel 218 alweer en dan is het nu nog rustig de laatste tijd :X
 
zo nieuw deeltje :W
...maar wordt wel eens tijd voor opruiming, Jumping-Jack is volgens mij overgelopen.

En Mr X z'n SD R mag hier best in het groot, zeker als Losbol z'n Hornet hier ook nog geplaatst is en Losbol is volgens mij niet echt meer aktief hier, gooi die Hodna er maar uit

En Hermantorretje heb zo'n onwijs gave Tiger gekocht dus die mag wel in de op
zo 8-)
8-)
dank vriend
 
Laatst bewerkt:
Vannacht grote schoonmaak actie in de OP. Als ik nu zo even snel kijk gaat er een hoop verdwijnen :Y

Daarnaast ga ik het beperken tot 1 foto per persoon voor in de OP, dus Werther kies even welke van de twee.

Rest van de foto's kan je dan mooi gebruiken om dit topic lekker snel vol te krijgen. Je zou eens moeten kijken naar MFHaarlem waar ik bij zit, deel 218 alweer en dan is het nu nog rustig de laatste tijd :X

Die van Fakkeltje heb ik inmiddels overgenomen. Alleen nog steeds geen foto's van gemaakt. :z
 
Vannacht grote schoonmaak actie in de OP. Als ik nu zo even snel kijk gaat er een hoop verdwijnen :Y

Daarnaast ga ik het beperken tot 1 foto per persoon voor in de OP, dus Werther kies even welke van de twee.

Rest van de foto's kan je dan mooi gebruiken om dit topic lekker snel vol te krijgen. Je zou eens moeten kijken naar MFHaarlem waar ik bij zit, deel 218 alweer en dan is het nu nog rustig de laatste tijd :X

Doe dan maar die bovenste die ik had toegevoegd;)
 
@lux jij zegt mf Haarlem. Heb je dan nog meerdere steden ofzo en waar kan je die vinden op mf? Weenie of er ook een is van A'dam ofzo of een ander stad/dorp in de buurt :)
 
@lux jij zegt mf Haarlem. Heb je dan nog meerdere steden ofzo en waar kan je die vinden op mf? Weenie of er ook een is van A'dam ofzo of een ander stad/dorp in de buurt :)

Hmm, Wilnis kom je?

Bij MF Haarlem hebben we iemand uit De Kwakel en voor de rest komen de meeste van onze groep uit Hoofddorp. We verzamelen altijd bij de Mac aan de A4 bij Hoofddorp. De zogenaamde Mac-Meets vaak meerdere keren per week. Vind er nu ook 1 plaats op dit moment ;) Dit jaar met 30 man naar de Ardennen en Eifel geweest, feesten en partijen gegarandeerd. Komende vrijdag zelf een MFHaarlem-huwelijk wat binnen de groep is ontstaan, want kan MF toch allemaal teweeg brengen :X

Haarlem is trouwens het snelst postende topic van MF :P

Zou zeggen neem hier een een kijkje: Regionaal

Je hebt Haarlem, Amsterdam, Utrecht etc.
 
Hehe ok *D Had gereageerd op een groene Speed maar die gozer wist zelf niet eens wat ie wou en later vertrouwde ik het zaakje niet. Hij heeft em nog steeds te koop staan en dat zal niet zonder reden zijn :N

Zitten aardig wat Triumph's in het Den Bosch topic zag ik ;)
Hmmmf, bij twijfel lekker laten staan idd!!

Ja de Speed is van mijn zwager, na-apert...
 
Heb deze foto als bureaublad achtergrond, als dat mag natuurlijk *D

Lol jij een foto op de achtergrond van MIJN triple ? Ik kan m trouwens wel in groter formaat naar je toe sturen kan je nog harder kwijlen ;)

Allen bedankt voor de reacties van mooie foto's. Daarvoor moet je bij m'n broer zijn maar ik zal het zeggen tegen m :)

Smorgens
 
Hmm, Wilnis kom je?

Bij MF Haarlem hebben we iemand uit De Kwakel en voor de rest komen de meeste van onze groep uit Hoofddorp. We verzamelen altijd bij de Mac aan de A4 bij Hoofddorp. De zogenaamde Mac-Meets vaak meerdere keren per week. Vind er nu ook 1 plaats op dit moment ;) Dit jaar met 30 man naar de Ardennen en Eifel geweest, feesten en partijen gegarandeerd. Komende vrijdag zelf een MFHaarlem-huwelijk wat binnen de groep is ontstaan, want kan MF toch allemaal teweeg brengen :X

Haarlem is trouwens het snelst postende topic van MF :P

Zou zeggen neem hier een een kijkje: Regionaal

Je hebt Haarlem, Amsterdam, Utrecht etc.

Oké bedankt zal daar eens gaan kijken. Maar moet je dan per dag 10 paignas doorlezen of gaat het ook weer niet zo snel. En in welk topic zit jij dan? Haarlem of een andere want wat jij zegt is ook uit topic Haarlem ?

Alvast bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan