..Suffe vraag over navigatie software en misschien nog een vraag...

,
Aan de motorhouder zit een deelbare voedingskabel, het gedeelte dat aan de motor vast zit kun je ook los kopen. Dan heb je per motor alleen dat en het RAM-eindstuk nodig, de rest kunt je inderdaad heel eenvoudig overzetten.
Andere mogelijkheid is een USB lader. Kan dan met een kabeltje naar de TomTom.
 
Ha ja, de verkoper heeft natuurlijk de doos van zijn nieuwe aanwinst gebruikt om de oude naar jou te sturen.
Dat heeft hij gedaan en ook aangegeven.. was ik vergeten.. zit een usb kabeltje bij om op te laden maar die kan je nergens inpluggen? Heb nu al neiging 'm in de kliko te mikken.. ik trek dit niet of zo?
 
Dat heeft hij gedaan en ook aangegeven.. was ik vergeten.. zit een usb kabeltje bij om op te laden maar die kan je nergens inpluggen? Heb nu al neiging 'm in de kliko te mikken.. ik trek dit niet of zo?
Die oudere types kun je niet met usb opladen. Hoort een lader bij met een aansteker plug en een rond plugje aan de TomTom kant.
 
Er zit een aansluiting op voor op de motor, en een usb kabel met stekker adaptor voor in stopcontact, andere kant usb kan ook in pc.
Maar ik kan de usb poort op het ding zelf NIET vinden. Google zegt ook niets. Ik weet dus niet welke handelingen ik moet verrichten om de usb in het apparaat te stoppen zodat ik het ding kan opladen.
 
Als ik een wilde gok mag doen dan zit de usb aansluiting verstopt achter een of ander rubber dopje. Ze zal vast niet open en bloot liggen aangezien ze dan aan regen blootgesteld zou worden.
 
Volgens mijn zit de bij behorende usb adapter er niet vij als ik deze foto’s zie.
IMG_3203.jpeg
IMG_3204.jpeg
 
Ik kan GEEN rubber kapje vinden en dat rare wel/niet klepje aan d eonderkant wil ook met wrikken schroevendraaier NIET open. er is ook GEEN usb ingang in de houder. WEL is er een usb kabel bijgeleverd.
WAT moet ik doen om d epoort te vinden? Ik heb de verkoper berichtje gedaan maar andere kant, als ik dit al niet snap, moet ik helemaal niet aan zo'n kuttyfusding beginnen?
 
Handleding zegt laden aan PC maar GEEN opermking of afbeelding WAAR de aansluiting zit. als je hem niet kan aansluiten, kan je hem NIET aansluiten
 
Je kan kennelijk met het ding praten en als telefoon gebruiken maar niet opladen maar wel kabel? en er zit geen voeding bij?
 
Laatst bewerkt:
Misschien is het netter als ik eerst antwoord van de verkoper afwacht. Ik vind het vb vreemd dat er geen voeding op zit, dus deze werkt op 12V ipv 4,8 of wat is het.. Feit is wel dat ik snel op tilt sla met dit soort shit..
Online handleidingen noemen opladen via usb maar je kan de usb NIET aan het ding zelf koppelen??
Nergens plaatje waar dat dan zou moeten?
 
Laatst bewerkt:
Het deel wat achterop de TomTom klikt, zit daar geen usb aansluiting op?
Nee, maar of de beste verkoper heeft zondr voeding verzonden, zal ook eens vragen of dit ding werkt op 12V?
Er zit onder soort klepje-lijkt- maar geen beweging in te krijgen lieve mensen.. dit ding wat 'leuk en ahndig'zou moeten zijn om te proberen, heeft me erg veel energie en stress gekost. Ik ben het zat. Dank allemaal voor d emoeite, heb 'm net in kliko geflikkert.
 
Klopt en als het dock erop zit kan je er niet meer bij.De kaarten kun je nog wel updaten op de illegale manier. Kan ook zijn dat hij geen sattelieten meer vind. ook daar was ooit een fix voor. rider 5 Advies niet meer kopen .
 
In het filmpje wat ik eerder poste zie je de "hack". Klepje verwijderen dan kan de USB er wel in als hij in de houder zit.
 
Ik denk als ik al niet snap hoe ik zo'n tyfusding moet opladen - je zou er zelfs mee kunnen bellen?- moet ik er niet eens aan beginnen.. even shit laten bezinken.. dit is kennelijk te ingewikkeld voor me en hakt er nogal in nu.
 
Nu kan ik even niet meer volgen.
Je wil het apparaat opladen, correct?
Op de motor doe je dat door hem in de houder te klikken en in die houder zit een stekker die op een stroomvoorziening van je motor is aangesloten. Eens uit de houder sluit je hem gewoon aan via usb waardoor hij oplaadt en, indien de usb op je computer is aangesloten, je het apparaat ook vanaf je computer kunt updaten of toch op zijn minst instellen en verkennen. Zo zou ik het toch verwachten.
 
Ik weet het niet hoor. Maar op de eerste foto die door Sammie was geplaatst zie je toch dat er een kabel onderaan de tomtom zit???
 
Daar zit inderdaad een kabel in de USB aansluiting, dus daarmee moet hij op te laden zijn, of die kabel moet er uit en daar de mini USB naar USB-A in.
 
Mensen allemaal dank voor de hulp maar ik kom er niet uit. ik ben me er van bewust dat het aan mij ligt. Allen dank voor proberen uit te leggen.
 
Zelfkennis is het begin van wijsheid @sammie
Vertel eerst eens wat jouw bedoeling is, dan kunnen wij zien of het mogelijk is en op welke manier. Niet te snel bij de pakken neerzitten he!
 
Terug
Bovenaan Onderaan