superbikestuur op zx6

pivo

Pluk de dag, rij Kawasaki 😁👍
8 sep 2002
2.653
81
Wie heeft hier fotoos van??? of heeft het zelf op zijn fiets, ben zeer benieuwd hoe dat er uit ziet en hoe dat rijd en hoe dat met de kuip gaat (stuk afzagen??)





Dit staat bij motorzoom
Stuurkit ZX-6 R (ZX-6 R '9 8-)

De extreme zithouding op de meeste supersportmachines is voor het stadsverkeer of de vakantietrip totaal ongeschikt. LSL Superbike stuurkits zorgen voor een ontspannen en veilige zithouding. Door het bredere stuur wordt de motor bovendien beter handelbaar.

http://www.motozoom.nl/

 
Laatst bewerkt:
yo je link werkt niet ;)

full
 
Ik heb op mijn fzr1000 een superbikestuur en ben daar erg tevreden over. Het ontlast de polsen aanzienlijk en het sturen gaat ook prima. Het is alleen wat lastiger wanneer je plat op de tank gaat liggen voor een stuk blazen, want dan is de houding van je polsen wat onnatuurlijk...
 
Ik vind het prachtig zo'n superbike kit op een sportfiets.
Als je het goed doet hoef je helemaal niks van je kuip af te zagen ( busjes er onder leggen zodat je ruit iets rechter komt staan.
 
Ik vind het prachtig zo'n superbike kit op een sportfiets.
Als je het goed doet hoef je helemaal niks van je kuip af te zagen ( busjes er onder leggen zodat je ruit iets rechter komt staan.

helaas ging dit niet bij de zxr400,de kuip is gewoon te laag.
de zaak waar ik het superbikesetje had gekocht had zelf een kuipbeugel gemaakt,alleen kwam de kuip zo erg onder spanning te staan dat ik dit niet erg mooi vond.
en aangezien ik nog een bovenkuip had liggen was de beslissing snel gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan