Supermoto Amsterdam deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
het was eerst motoport en nu is het motorcity toch? :P

maar klopt, hun service daar is erg goed. toen ik opzoek was naar een roof boxer belde hij ook alle zaken af.
 
Laatst bewerkt:
en anders heb je altijd www.louis.de nog! Ook topservice, sturen je bestelling gewoon naar je huisadres :P
 
Heet dus Tolga :+


Was vroeger actief in het motorscooter gedeelte, reed eerst op een Runner 180.

Maar nu een nieuwe 690 smc met Akra aangeschaft *O* *O* *O* *O*

Volgende week kenteken erop en dan is het zover 8-)

Staat nu nog bij verpalen. Heb overigens een witte. Wit/zwart handkappen, Akra dus, KTM/META alarm.

wil zsm nieuwe knippers en een vette kentekenplaat houden, lekker schuin en dicht tegen het achterlicht aan dus. neliz??????????? welke moet ik hebben?

Wilde eigenlijk een oranje en dan red bull stickerset, maar alles was uitverkocht. deze witte stond nog toevallig bij ermelo.


Heey Tolga herinner je mij nog?
Broertje van mike jaartje geleden ongeveer op msn gehad nog over je runner e.t.c
haha eindelijk zover Runner verkocht ? je had het er toen al over om een SM te halen.

Groetten.
 
haha ja man! Dacht vandaag nog aan mike, we zouden ooit meeten om ff te touren :P

Nee niet verkocht, ongeluk mee gehad, maar ik had gelijk dus heb gelukkig alles vergoed gekregen.
 
Ik had een spuitbus van Castrol die een laag wit smeer op mn ketting spoot.. Alleen niet heel erg tevreden over, moest vaak nieuwe laag erop doen want het ging niet heel erg lang mee.. Ik heb nu een nieuwe spuitbus van de lokale motorboer, werkt stuk beter. Dikkere laag smeer en het blijft een stuk langer zitten. Betaal er hetzelfde voor en ik had nog nooit van dit merk gehoord.. Zal morgen ff kijken hoe ie heet..
 
Ik had een spuitbus van Castrol die een laag wit smeer op mn ketting spoot.. Alleen niet heel erg tevreden over, moest vaak nieuwe laag erop doen want het ging niet heel erg lang mee.. Ik heb nu een nieuwe spuitbus van de lokale motorboer, werkt stuk beter. Dikkere laag smeer en het blijft een stuk langer zitten. Betaal er hetzelfde voor en ik had nog nooit van dit merk gehoord.. Zal morgen ff kijken hoe ie heet..

Die van Motozoom kwam als een van de beste uit de test.
En die kost maar een tientje €15,50 geloof ik voor 400ml.
 
Laatst bewerkt:
Je moe gewoon blanke spray halen die witte bende is lelijk!

En als je bij termaat in nijmegen bent geweest denk je WOW die hebben veel hangen ;)
 
Voorheen altijd een spuitbus en nu over gestapt op vet + kwassie. Zelfde vet als waar de nieuwe ketting al mee in is gesmeerd. Bevalt mij prima maar is wat gebruiksonvriendelijker dan een spuitbus. Voordeel: het komt tenminste op je ketting bij invetten. Spuitbus knoei je sneller mee...
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik ook vet+potje, gaat lang mee en blijft lang zitten op de ketting, en termaat is zeker aan te raden qua kleding. heb ik mijn pak ook gehaald.


dikke wheelie :}
 
Iemand een linkje voor dat kettingvet?
Die witte spetters altijd overal...
Kwastje lijkt me juist gebruiksvriendelijker :)
 
SE79_DtbI3fpy_RedChainCrease.jpg


die heb ik, forte red chain grease. gebruik het al zo'n 20k km en al vele keren gesmeerd en is pas half leeg ongeveer
 
k heb op de 690smc altijd motorex spuitbus gebruikt (voor road use) en is ook klein beetje wittig
na 15 000km nog steeds orginele tndwielen/ketting, nog langernie aan vervanging toe :)

bij die oring kettings is het belangrijkst de oringen soepel te houden als die slecht worden gaat het vet uit de ketting
 
die forte schijnt idd heel goed te zijn. ook met regen blijft het goed erop zitten.
waar heb je het vandaan?

van de week ga ik ook ff langs termaat :)
 
[afbeelding]

die heb ik, forte red chain grease. gebruik het al zo'n 20k km en al vele keren gesmeerd en is pas half leeg ongeveer

Die gebruik ik ook alleen van liqui molly.
Stukken beter dan zo een debiel spuitbusje die na 2 x spuiten leeg is
Heb nog geen 1 x hoeven stellen in 5 k - kms
Af en toe rot ik het kwastje weg en neem ik een nieuwe.
 
Laatst bewerkt:
die forte schijnt idd heel goed te zijn. ook met regen blijft het goed erop zitten.
waar heb je het vandaan?

van de week ga ik ook ff langs termaat :)


elke motorzaak had hem tot nu toe, ik had hem zelf bij motozoom amsterdam, bij de westpoort (toen was het nog motoport geloof ik). was toen 15 euro ofzo, 3-4 jaar terug (ja zolang heb ik dat potje al, nog steeds niet op :P )
 
Laatst bewerkt:
elke motorzaak had hem tot nu toe, ik had hem zelf bij motozoom amsterdam, bij de westpoort (toen was het nog motoport geloof ik). was toen 15 euro ofzo, 3-4 jaar terug (ja zolang heb ik dat potje al, nog steeds niet op :P )

Ze hebben het niet overal meer.
Zoom ook niet meer geloof ik.
Jos smit heeft het in haarlem.
Kost 9 euro

liqui%20moly%20kettingvet.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze hebben het niet overal meer.
Zoom ook niet meer geloof ik.
Jos smit heeft het in haarlem.
Kost 9 euro

[afbeelding]


ah, naja zovaak kom ik ook niet bij een motorzaak.. zal waarschijnlijk wel ergens online te bestellen zijn. en anders heeft termaat het misschien wel als tlga erheen gaat (niet hetzelfde pak als mij kopen he :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan