Supermoto in Zuid West Brabant !?!

SMR74

Die hard MF'er
6 nov 2010
610
0
Wie knalt er rond op een supermoto in zuid west Brabant ? Breda - Roosendaal - Bergen op zoom en alles daar tussen en omheen ?

Meld je ff in dit topic met naam en type motor (foto!), dan verwerk ik dat in deze eerste post.
Daarna kunnen we het eens over ritjes gaan hebben :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zal zelf ff aftrappen :

SMR274, Ktm smr 450

1289222310-190.jpg
 
Inventief parkeren in de Ardennen,,,,en dan terug naar BoZ,,,,,Yammie xt660x,,,,,Gr 242
 
Laatst bewerkt:
ik rijd ook in breda.. (he bikaboy)! ( xr650r in sm uitvoering )
Ben nu op vakantie in thailand.. heb gisteren een fucking avontuurlijke endurorit gehad hierzo was echt super mooi / spannend/ scary / uitdagend/ en gevaarlijk, ben er wel 4 keer af gevlogen, been geblesseerd en nu strompel ik rond met een tas van 20 kilo.. maar damn elke scheut pijn denk ik weer aan die vette rit van ongeveer 4 uur door de bossencrossen! echt een aanrader! 2 december weer terug in NL en zal dan het forum in de gaten houden voor "meetings" of gewoon een middagje boeken!

lata en tot snel..
 
ik rijd ook in breda.. (he bikaboy)! ( xr650r in sm uitvoering )
Ben nu op vakantie in thailand.. heb gisteren een fucking avontuurlijke endurorit gehad hierzo was echt super mooi / spannend/ scary / uitdagend/ en gevaarlijk, ben er wel 4 keer af gevlogen, been geblesseerd en nu strompel ik rond met een tas van 20 kilo.. maar damn elke scheut pijn denk ik weer aan die vette rit van ongeveer 4 uur door de bossencrossen! echt een aanrader! 2 december weer terug in NL en zal dan het forum in de gaten houden voor "meetings" of gewoon een middagje boeken!

lata en tot snel..

Haha, maak je nu Thailand onveilig. Maar leuk dat je het naar je zin hebt daar.

:W
 
mag ik even Spammen hier :)

Op 2 februari Organiseren wij een Indoor Supermoto Training
voor iedereen met een supermoto die graag een dagje wil genieten zonder verplichting.
Ervaren en onervaren rijders, voor iedereen........

www.teamspeedhouse.nl

Gr peter
 
mag ik even Spammen hier :)

Op 2 februari Organiseren wij een Indoor Supermoto Training
voor iedereen met een supermoto die graag een dagje wil genieten zonder verplichting.
Ervaren en onervaren rijders, voor iedereen........

www.teamspeedhouse.nl

Gr peter

Dat mag :)
 
mag ik even Spammen hier :)

Op 2 februari Organiseren wij een Indoor Supermoto Training
voor iedereen met een supermoto die graag een dagje wil genieten zonder verplichting.
Ervaren en onervaren rijders, voor iedereen........

www.teamspeedhouse.nl

Gr peter

Die gaat dus niet door :(

Dan gaan we vandaag maar door de sneeuw ploegen (met noppen)
 
Ben weer terug uit t warme thailand.. damn van 30 graden naar -5 is wel even wennen! sta je daar op schiphol in je korte broek met slippers.. haha
Jammer dat ik geen fotoz heb van die dodelijke endurorit.. heb wel een foto van een drz die we gehuurd hadden! ook nog mooie helm gescoord in changmai, denk dat je hier in nl er 300 euro voor betaald, daar 30 haha dus die kon ik niet laten liggen! zie foto

2 febr .. lijkt me wel wat.. hoe en waar en hoe laat?
full
 
Ben weer terug uit t warme thailand.. damn van 30 graden naar -5 is wel even wennen! sta je daar op schiphol in je korte broek met slippers.. haha
Jammer dat ik geen fotoz heb van die dodelijke endurorit.. heb wel een foto van een drz die we gehuurd hadden! ook nog mooie helm gescoord in changmai, denk dat je hier in nl er 300 euro voor betaald, daar 30 haha dus die kon ik niet laten liggen! zie foto

2 febr .. lijkt me wel wat.. hoe en waar en hoe laat?[afbeelding]

Helaas is de indoor training afgelast :(
 
kunnen zelf ook een soort van meeting organiseren.. ik heb al 2 maten die denk wel mee willen! en ook een geschikte plek! wie o wie heeft intresse? T is wel koud op moment maar voor de echte bikkel geen probleem.. reacties pleezE>?
 
kunnen zelf ook een soort van meeting organiseren.. ik heb al 2 maten die denk wel mee willen! en ook een geschikte plek! wie o wie heeft intresse? T is wel koud op moment maar voor de echte bikkel geen probleem.. reacties pleezE>?

Vertel maar wat je plan is :)
 
hey

kom zelf uit Hank
ga 2011 ook onk rijden

weet een van jullie hier nog een leuk plekje waar we een beetje cross offroad kunnen trainen met een supermoto
 
Terug
Bovenaan Onderaan