Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Van mij ook de beste wensen allemaal. En dat we dit jaar iets minder ongelukjes mogen krijgen.
En ook graag iets minder stille politiebegeleiding.
:Y
 
Met zulke luchten krijg ik zin om met een aantal members een megameeting te organiseren.
*O*
 
Mijn 660 is zojuist opgehaald door Daantjuh.

Veel plezier ermee en tot snel tijdens een ritje! :] :Y
 
Rij alleen ww en ab laatste tijd, plzierritjes nauwelijks...

Btw niemand op de speeltuin.. of ben ik te vroeg? :+
 
Met zulke luchten krijg ik zin om met een aantal members een megameeting te organiseren.
*O*

Tering 8-) . lijkt wel Lente .
Kriebelt aan alle kanten, we hebben vandaag echt lopen knallen, en dat op 5 jan :Y .
15e krijg ik wat speciale remspullen, en ik ga nog ff een blokje reviseren,
Deze loopt nou mooi, en wordt m'n reserve.
Dan kan ik met 'stunt' rem , en Vers blok gaan knallen.
Flink oefenen op de Slow wheelies, 12 o clock ,
leuke party trick voor de megameeting :W :W .
Tellen we politie motors ook mee?? _O- , dan zit je zo op de 100 :+
 
Ooo was jij dat op de Yammie . Het was wat Boer zei om 13:00 hrs. en om 15:30 waren we bij de grote speeltuin. Het hek stond wagenwijd open en op weg naar huis kwamen we jou dus tegen. *O* :W
 
Ja, misleidende naam ;)

Als de frote speeltuin sd is ben ik daar ook geweest, maagoed.

Andere dempert erop gefixt, geeft wat netter geluid... En leuke plofjes
 
Dit is de grote speeltuin :9~ :+

full

full
 
Iemand een tip wat het kleinste busje is waar ik me ktm mee ken vervoeren en eventueel in ken stallen omdat ik geen berging heb. Wil zo min mogelijk geld uitgeven qwa aanschaf en wegenbelasting.
 
Naar mij idee super duidelijk maar ok, ik ga een busje aanschaffen om me motor in te zetten omdat ik geen berging heb, en daarbij is het natuurlijk makkelijk voor als me motor weer is in de brand vliegt en hem zelf op kan halen.

Maar vind het zonde om daarvoor een veel te grote bus te kopen en zo een kangoo ofzo lekker goedkoop zijn maar waarschijnlijk is die te klein. Dusssss daarom mijn vraag of iemand ervaring heb met een klein wagentje.

Snap je het nou?
 
vw transporter past de meeste meuk wel in (dubbele cabine en creatief met een zaag)
maar das meteen vetpot voor de belastingdienst...

niet om eea, maar weet niet of je ktm diefstalverzekerd is als je m in een busje hebt... vraag de verzekering eea na...
 
Terug
Bovenaan Onderaan