Suzuki GS750 '77 Caféracer

Nee hoor kan ik niet :N Kennis heeft het voor me gedaan

(Ik ben gestopt, mn basis wiskunde is niet goed genoeg |( )
Veel vakantie dus ;)
In dat geval; veel succes in het volgende academiejaar! Je mocht altijd bij mij langskomen met vragen ivm wiskunde hoor, ik had namelijk bij de tweede keer proberen een riante 11 op 20 voor beide delen Analyse en een al even mooie 10 op 20 voor Algebra *D
 
Ah maak niet uit hoeveel je had, je bent er tenminste door :Y
Succes met jouw komende examens, en over een goeie maand: tourke ;)
 
dan is het volgend academiejaar tijd voor mechanisch ontwerp en productie technologie (mopt op de kaho) net als mij als industrieel niks wordt ;))) of was jij dat niet die in gent studeerde?
 
Dat is inderdaad een interessante richting maar ik heb geen zin om weer naar het eerste jaar te gaan. Ik heb ook al een jaar vastgoedmakelaardij gedaan in Gent (waar ik er voor alles door was) Ik ga gewoon terug naar die richting, 2de jaar, en ga een diploma halen. Ik ben de schoolbanken zowiezo al meer dan zat :Y
 
ach, 3 jaar wat autocad, solidworks, draaien en frezen, 2.5 jaar eigenlijk want 2de semester van laatste jaar is stage, niet eens examens meer. maargoed, natuurlijk volledig aan jou.
al is het wel een groot verschil, industrieel en vastgoed :)
 
Vandaag rempomp van een GSX-R750W binnen gekregen (bedankt x7 *O*)

IMG-20110526-00217.jpg


Gsm foto dus, mooi oooooooovveeeeerbelicht. Ik kan jullie ook niet altijd trakteren op mooie foto's hé :j
 
Wow ziet er al goed uit zeg Hans!
Ik had niet verwacht dat je er al zo snel mee aan de slag zou gaan :Y
Verhoging slijp je er dan later af?
 
Hier nog een met het kamertje voor de indicator.
Verhoging eraf slijpen? Nee joh, dat gaat niet fijn bij alu, gewoon eraf frezen.

 
leuk idee
om dat zitje vast te zetten met stuurklemmen,
daar kan ik misschien ook nog wel iets mee doen op mijn project
 
Wanneer je de console wilt spuiten of laten poedercoaten, hecht het wel beter wanneer het gepareld is.
Laat je het blank is het een kwestie van smaak: glimmend en je ziet de bewerkingsporen, of mooi egaal en matglans. Je kunt het ook oppoetsen met ScotchBrite.
Gij zegt het maar.
 
Ohh, ik hoef het dus niet af te maken en krijg toch datgene wat me beloofd is? Das tof van je!
Moeten we vaker doen.
 
Vandaag aan de slag gegaan met mijn zitje.
Deze moet onderaan volledig dicht. Ik ben begonnen met het subframepje vast te maken, kippegaas erin te leggen en alles opspuiten met PUR om zo een vlakke basis te bekomen om dan morgen de glasvezelmatten te plaatsen. Hier en daar moet ik wel nog wat PUR bijspuiten, maar het begin is er:

IMG-20110530-00221.jpg

IMG-20110530-00222.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan