Suzuki GSR 600 Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stiekem had een allroad ook eigenlijk mijn voorkeur, en dan in het bijzonder idd de GS1200. Maar aangezien ik bij de GSR al maar net met de peutjes aan de grond kom ben ik bang dat dat hem niet gaat worden :')

Die Givi beugel had ik gezien idd, das best een optie. Hebben jullie een foto van hoe dat eruit ziet op jullie motoren?


Welkom :W

Ik heb mooie *kuch* donuts op mn fiets zitten, gelukkig nog nooit nodig gehad. Erg mooi zijn ze niet maargoed, zaten er al op bij aankoop dus heb ze lekker laten zitten :Y


13335791_1024834984230925_4585186372685429664_n.jpg
 
Welkom allegra!

Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Waar heb je hem gekocht?
Er komen een boel GSR meets dus we zien je vast snel eens!
 
Timstone, onder theo024 in de OP heeft ze er ook op zitten als ik het goed zie. Ben zo lekker aan het meelezen en denk dat ik ook een setje nodig heb :-P
 
Oh ja, laat ik de OP ook eens lezen... Ziet er best mooi uit vind ik, die beugel.

Kwark, ik heb hem gekocht bij motoport Uithoorn.

Erwin, idd, zo zie ik het ook hoor. Ik ben met de lesmotor bijv twee keer heel knullig omgevallen bij het wegrijden vanuit stilstand. En ik zie het ook nog wel gebeuren dat hem een keer te ver laat overhellen ofzo naar een kant. Voor dat soort dingen is het heel fijn om te hebben denk ik. Al is het maar voor je gevoel.
 
Mede GSR eigenaren,

Ik heb in een korte tijd een aantal onderdelen vergaard. Deze onderdelen kunnen hoop ik een ander blij maken.

Ik heb:

1x - Set uitlaat kappen zwart, onbeschadigd
1x - Set uitlaat kappen silver YKV, linker beschadigd, rechter onbeschadigd
1x - Achterkap zwart YKV, beschadigd met barst linkerkant
1x - Achterkap blauw, gebruikssporen
1x - Hitte schild, gebruikssporen
1x - Originele einddemper, gebruikssporen
1x - Originele stuurstang, gebruikssporen
1x - Originele rechterspiegel, onbeschadigd

Wie o Wie kan ik hier blij mee maken?

Groetjeees
 
Rizoma's idd. Ik vind ze ook heel mooi, maar ik moet er nog een beetje aan wennen hoe ze kijken, ze zijn best klein. Het glas is dan wel weer echt heel helder en een beetje blauwig, dat is wel fijn. Zaten er al op hoor, geloof niet dat ik dat zelf snel uit zou geven voor een setje spiegels.

Verder heeft ze Rizoma stuur eindjes, van die kleine verstelbare hendels en een GPR Ghost uitlaat. Ik denk dat ik er met de tijd ook graag aan andere seat op wil, zo'n mooie doorgestikte van Bagster bijv. En eigenlijk moeten de achterbrug en het stuur ook zwart, die zijn zilver/alu. En andere footpegs, en en en.... Had ik al gezegd dat ik er heel blij mee ben? ^^

De beugel en een setje bobbins zijn onderweg. Eerst die erop, en dan eens kijken of ik het nog nodig vind om doppen op de voorvork en swing arm te monteren.

Organiseren jullie ook weleens klusmeetings?

Bedankt iedereen voor het warme welkom :D
 
Leuke fiets Allegra. Hele fraaie spiegels, waar je misschien wel wat in kunt zien, is met de standaard speigels soms een beetje behelpen, maar boven de 10.000 toeren zie je meestal wel weer wat :+
Ik heb alleen nog nooit een witte GSR gezien met grijze kappen bij de tank/knipperlichten. Dacht dat dat normaal zwart was in die kleurstelling. Maar dat zal de rijeigenschappen vast niet negatief beïnvloeden. :]
 
Ik heb alleen nog nooit een witte GSR gezien met grijze kappen bij de tank/knipperlichten. Dacht dat dat normaal zwart was in die kleurstelling. Maar dat zal de rijeigenschappen vast niet negatief beïnvloeden. :]

Die zijn ook hardstikke zwart hoor, komt door de lichtval dat ze grijzig lijken *D

Vraagje, hebben jullie enig idee hoeveel km je ongeveer nog door kunt rijden als je nog 1 streepje benzine hebt en het tank-icoontje knippert?
 
Mat zwarte kappen idd :P

Ligt aan je rijstijl, sommige vallen dan binnen 15 km stil, maar je moet toch wel n kleine 50 km kunnen halen?

Ik weet niet meer uit mn hoofd wanneer ze gaan knipperen maar ik haalde ongeveer 200 km op 12 liter benzine.

En n klus meeting, nee maar is misschien wel eens leuk om te doen! Ik kan je wel helpen met de beugels eventueel onderzetten bijvoorbeeld :Y
Gooien we er n bbq bij enzo!
 
Alleen tankicoon knipperen is toch laatste 2 liter? Met nog een streepje erbij zou 50km nog wel moeten lukken. Heb 1 keer boven de 1 op 20 gereden. Ja, heel beschamend.... Was onderweg naar Spa met iemand die het merendeel van de reis opreed met de vrachtwagens. Slaaaaaapverwekkend.
 
Ahhh, dus als het laatste streepje verdwijnt is ze nog niet leeg, dat is goed om te weten. Ik denk dat ik momenteel ook 1:20 rij, als het niet minder is. Ik rij echt als een oma met dat natte weer. Moet ook echt nog wel een beetje wennen aan de motor.

Ik heb ooit eens een VW Lupo 3L gehad (jaja, was een beest _O- ), maar er is een keileuke club voor dat autotje. Die organiseerden met enige regelmaat zo'n klusmeeting, voor hele specifieke dingen maar ook gewoon regulier onderhoud wat allemaal net ff wat makkelijker gaat met extra handjes. Dat deden ze dan in een doe-het-zelf garage ergens zodat je al het gereedschap bij de hand hebt en olie etc. meteen af kan voeren. Misschien leuk om een keer zoiets te organiseren. Hoewel ik geen idee heb waar je zomaar terecht kan zonder lid te zijn enzo. Bij mijn man op het werk hebben ze een doe-het-zelf garage, maar dat is op een vliegbasis dus dat wordt gok ik problematisch om dat geauthoriseerd te krijgen voor een groep die niet werkzaam is bij Defensie. -O-
 
_O- Denk ook wel dat dat een probleem kan worden.....
Al was het alleen maar vanwege de reputatie van sommige (ex)GSR rijders op/langs een basis :X O-)

Oh, en klussen doen we ook gewoon op de stoep tijdens een bbq of midden in een stad tijdens een trip naar duitsland hoor _O- *O* Alles om elkaar te helpen :] :t
 
Laatst bewerkt:
Het wordt als weer bijna mooi weer :)
de motor kriebels beginnen weer te komen, als ik het goed lees moet er 2.5 bar in de bandjes?

Hoe doen jullie een weekendje weg met de motor, ik bedoel hoe neem je kleren mee etc.
Ik zat op de beurs in utrecht wel even te kijken, maar zat zelf te denken aan een rugzak??

ohja en communicatie via bluetooth of pmr?
 
voor 2,5 achter 2,8

Rugzak/tanktas/roltas/zij tassen/zij koffers allemaal mogelijk. Hangt ervan af hoeveel je mee wil nemen.
Ikzelf heb voor 4 dagen genoeg aan wat kleren in de rugtas, is niet zo zwaar en schoenen toilettas, slot en eten/drinken in de tanktas

Communicatie doe ik niet aan ;)
 
Die witte hebben een kleinere tankinhoud toch? 🤔

Misschien kan een klusmeeting in de toekomst wel bij mij. Maar dat is nog even afwachten. Eerst eigen huis maar verkopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan