Suzuki GSR 750 deel 1

Thnx voor de adviezen, ik stond op het punt een Mivv Double gun te kopen, prijs technisch gunstig en bruut geluid echter kreeg ik net een berichtje op ebay dat de uitlaat niet straat legaal is want ze zijn niet gehomologeerd... Iemand enig idee wat dat betekend? of heeft er hier toevallig iemand deze uitlaat en rijdt die er gewoon mee?

De g&g gp en de suono klinken beide heerlijk maar mijn voorkeur gaat toch naar een wat kleinere pijp zoals de g&g gp, mivv double gun ofzo...

Dat betekent dat je er volgens de wet niet de straat mee op mag :N of het zo'n vaart loopt is de vraag, maar als er geen E-keur op zit mag je hem officieel niet op straat gebruiken.
Als je vragen hebt over de G&G's; let me know (liefst via e-mail of telefoon, ik kijk niet dagelijks op MF)
 
Rustig hier, staat alles al in de winterstalling ofzo?? Het weer is nog top voor de tijd van het jaar, elk zonnenstraaltje pak ik nog met plezier ff mee! :)

Heeft iemand hier toevallig enig idee welk rear seat cowl er op deze awesome Gsr zit?
venom1_2-e1402764645691.jpg


Ik heb trouwens de Mivv doublegun eronder gegooit, wat een episch geluid maakt dat zeg!
 
Laatst bewerkt:
hallo ik ben jerom en ben nieuw op het forum.
ik rijd met een gsr750 2015 in blauw grijze kleurstelling
er zijn ondertussen al enkele dingen aan verandert zoals

-arrow x-cone uitlaat
-kort nr plaathouder
-kleine pinkers
-korten rem en koppelingshendel
-mono seat
-bagster
-valblokken
-belly-pan
-wheel stripping

ik ben van plan om een volledige uitlaatlijn van arrow te plaatsen en een powercommander. heeft iemand ervaring hiermee in verband met rijgedrag of extra pk's en koppel?
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede GSR 750 bezitters,

Mijn naam is Nick en mag mezelf ook toerekenen tot een van de bezitters van een GSR 750.
Mijn motor is nu nog helemaal origineel, maar daar gaat uiteraard verandering inkomen en dat in de zin van een korte kentekenplaathouder en mooie led knippers.

Nadat ik hier al die mooie GSR's voorbij heb zin komen heb ik de vraag voor welk merk kentekenplaathouder jullie hebben gekozen, want ik kwam zelf uit bij de Rizoma en daar hangt een prijskaartje aan van 160 euro. Misschien is er een goedkoper alternatief die iemand op zijn motor heeft zitten.

Qua knippers zat ik te denken aan barracuda of rizoma, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.

Groet,
Nick
 
Hallo mede GSR 750 bezitters,

Mijn naam is Nick en mag mezelf ook toerekenen tot een van de bezitters van een GSR 750.
Mijn motor is nu nog helemaal origineel, maar daar gaat uiteraard verandering inkomen en dat in de zin van een korte kentekenplaathouder en mooie led knippers.

Nadat ik hier al die mooie GSR's voorbij heb zin komen heb ik de vraag voor welk merk kentekenplaathouder jullie hebben gekozen, want ik kwam zelf uit bij de Rizoma en daar hangt een prijskaartje aan van 160 euro. Misschien is er een goedkoper alternatief die iemand op zijn motor heeft zitten.

Qua knippers zat ik te denken aan barracuda of rizoma, maar dat weet ik nog niet 100% zeker.

Groet,
Nick

Heb je die Evotech Performance en CNC al gezien?
Evotech Performance: Kentekenplaathouder Suzuki GSR750 2010 - 2016 - G&G Shop
CNC Racing: CNC Racing kentekenplaathouder Suzuki GSR 750 (alle bouwjaren)
 
Dag Iedereen, :W

Mijn naam is Tom en ik heb me net een GSR 750 aangekocht.
Er zijn al een aantal dingen aan aangepast maar ik zou er nog wel een aantal dingen aan willen wijzigen 8-)

Alvast hier een kijkje van hoe ie er momenteel uitziet.

Toekomst plannen...
- belly pan maar ben nog aan het twijfelen de welke :)
- rear seat cover
- radiator grill, is onderweg momenteel
- ...

full
 
Bij deze wil ik alle nieuwe gsr bezitters van harte welkom heten, veel leesplezier want er staan genoeg tips en pics.

:W
 
Welkom Jerom, Nick en Tom! Gefeliciteerd *O*
Ik heb zelf kentekenplaat en knippers van Barracuda, vindt ze eeg mooi en daarnaast zijn ze ook super duidelijk.

Heeft iemand van jullie wel eens zo'n nano spulletje voor de velgen gebruikt? Net schoongemaakt met lampenolie en toen kwam ik Tot de ontdekking dat ik nog 2 flesjes Lotus Nano heb.
+ wat is de werkwijze?
 
Ook ik ben om gegaan en heb de Gsr600 verkocht en heb zojuist een tweedehands Gsr750 gekocht. Ik ben nog druk met wat accessoires en het geven van een onderhouds beurtje maar zodra dit klaar is zal ik een foto posten!

Heeft iemand een werkplaatshandboek van de Gsr? Of weet iemand waar je deze kunt kopen/downloaden? Ik was aan het kijken voor een Haynes boek maar die is er niet voor de Gsr750. Is mogelijk een andere Suzuki met het zelfde motorblok? In dat geval zou ik daar eem Haynes boek voor kunnen kopen namelijk.
 
Ook ik ben om gegaan en heb de Gsr600 verkocht en heb zojuist een tweedehands Gsr750 gekocht. Ik ben nog druk met wat accessoires en het geven van een onderhouds beurtje maar zodra dit klaar is zal ik een foto posten!

Heeft iemand een werkplaatshandboek van de Gsr? Of weet iemand waar je deze kunt kopen/downloaden? Ik was aan het kijken voor een Haynes boek maar die is er niet voor de Gsr750. Is mogelijk een andere Suzuki met het zelfde motorblok? In dat geval zou ik daar eem Haynes boek voor kunnen kopen namelijk.


Welkom hier, foto's zijn welkom :W
 
Hallo,

Mijn naam is Tom, kom uit Belgisch Limburg. Ik heb sinds vorig jaar April mijn GSR 750, nieuw gekocht.
Al enkele dingen veranderd eraan.

Ik zal enkele foto's posten
 
hier toevallig niemand intresse in een zwarte fatbar van abm met bijhorende raisers.
ik had deze gekocht om op mijn gsr te plaatsen maar ik heb intussen mijn gsr ingeruild voor een gsx-s1000 en heb dit dus over. het stuur en de raisers zijnj splinternieuw en nooit gebruikt.
ik heb er zelf 148euro voor betaald en deze mag weg voor 100euro.
alvast dank

zie de link voor een foto
ABM Superbike Lenker Umbau Kit BOOSTER Suzuki B-King | eBay
 
Heeft hier iemand toevallig ervaring met rem/koppeling hendels gekocht via aliexpress? Ben opzoek naar mooie zwarte en tuurlijk kan ik goede kopen via een nl bedrijf voor 70 piek de stuk, maarja als er hier iemand een paar goedkope op z'n motor heeft zitten die het gewoon top doen dan is mijn keuze snel gemaakt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan