Suzuki GSX-R 600&750 deel 6: Opa is back! (for now)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ipv een pot bier kan Willen beter een pot brocollisap doen met wat vitaminepillen :P.
Maar Willen, dit jaar al wat trackdays gepland?

_O- _O- btb ,

Eet meer vitaminepillen pillen dan een koe lust :+

Nope nog niets geboekt maar wil dat deze week gaan doen.De meeste zullen op ZAC dagen gaan plaats vinden.Dan heb ik nu de http://nolimitstrackdays.com/events lijst voor m'n neus openstaan.Zit ook te overdenken om Jerez aan te leggen in november. :Y
 
Ziet er goed uit willem en klinkt ook als een toffe week! Wel jammer dat je ziek was. :P


Het ziek dat zijn koste wat kracht hierdoor ( :P nog) minder fit maar zeker een toffe week gehad.
Mooie baan kiek maar.

Zit nu te overdenken om ook mijn K4 circuit klaar te gaan maken.Rij er zo weinig op meestal neem ik toch de weg SRAD.
 
de k4 rijd zeer zeker fijn op het circuit. is stuk lichter, stuurt fijn en remt goed.


Heb hem al 1 keertje meegenomen naar Assen hij is idd lichter stuurt erg scherp in wat een SRAD allemaal niet doet ;) maarre....... mijn SRAD is voorzien van radiale klauwen die remt ook goed *D

Wil eigenlijk 1 motor minder op de weg hebben dan ga ik ook weer eens wat vaker op m'n naked rijden.

De K4 is op het kuipwerk na al klaar voor het circuit hij heeft ook 320mm remschijven + Ohlins achter Brembo klauwen en pomp etc.
 
Ik heb regelmatig spul van Pro Bolt gebruikt en dat was gewoon goed.
Er zijn nog meer die in dat soort spul doen,zelf vind ik het alu spul van Pro bolt mat mindere kwaliteit,er is ook nog Poggipolini ,Lightech maakt ook mooi spul maar ik vind de boutjes van jaeger motorsport ook heel goed,
De meeste boten en moeren die ik vervang zijn niet van alu maar van titanium.
Pas op met dit spul want het is erg verslavend,ben er in 94 mee begonnen en dan wil je alleen maar meer he!
Alles zit nu weer in een doosje want de Suzuki is weer helemaal zoals ik ,m kreeg,maar ik vraag me niet eens meer af wat dat spul me heeft gekost en dan staat hier ook nog een 50cc project en dat zit er ook vol mee.
IK heb jullie gewaarschuwd.
 
Dat betwijfel ik Willem,we zijn daar geweest en daar word niet veel gemaakt meer bestelt en verpakt en verstuurd,het zaakje was toen gesloten maar had daar graag even binnen gekeken.
Mooi dat je weer heel en gezond terug bent na dat uitstapje naar Portugal,mooi man!
 
Dat betwijfel ik Willem,we zijn daar geweest en daar word niet veel gemaakt meer bestelt en verpakt en verstuurd,het zaakje was toen gesloten maar had daar graag even binnen gekeken.
Mooi dat je weer heel en gezond terug bent na dat uitstapje naar Portugal,mooi man!


Bedankt Marten en ik kom binnenkort gauw weer eens bij je op de koffie om bij te beppen :t

Heb ik ook gelezen over pro bolt dat zij meer inkopen als zelf maken? Maar goed zoiets lees je her en der en de werkelijke feiten hoor je toch nooit.

Wat ik wel altijd verdacht vind is de 2 weekse levertijd ?
 
Leuk verslag Willem! Het twijfelachtige weer is de reden dat ik uiteindelijk heb besloten om naar Almeria te gaan ipv Portimao. Maar in Almeria had ik uiteindelijk dus ook 1 dag regen.

Eind November Jerez is met No Limits neem ik aan? Zat ook al te kijken. Echter vind ik het weer in eind November ook weer twijfelachtig.
 
_O- _O- btb ,

Eet meer vitaminepillen pillen dan een koe lust :+

Nope nog niets geboekt maar wil dat deze week gaan doen.De meeste zullen op ZAC dagen gaan plaats vinden.Dan heb ik nu de http://nolimitstrackdays.com/events lijst voor m'n neus openstaan.Zit ook te overdenken om Jerez aan te leggen in november. :Y
Volgens mij is de temperatuur in die periode prima maar valt er in die periode in dat deel van Spanje behoorlijk veel regen. Als je niet eerder kan dan zou ik eerder iets boeken aan de oost kust.
 
Huib en btb, Jerez is inderdaad met No Limits.Wacht nu ff af of de anderen ook mee zullen gaan ?

Het weer, tja het kan natuurlijk overal wel eens regenen . Wat ik hoor over Almeria dat er in 1 jaar 4 dagen regen kan vallen.

Nu is het in Portimao zonnig . In Brno hadden we 1 dag regen in de nacht (ovedag 25-33 gr) ook dat had heel anders kunnen uitpakken.In de rest van EU regende het toen flink.

In delen van zuid Spanje viel er in Aug ook 2 weken regen.

Kortom............ je moet mazzel hebben en regenbanden meenemen :P
 
Er zijn nog meer die in dat soort spul doen,zelf vind ik het alu spul van Pro bolt mat mindere kwaliteit,er is ook nog Poggipolini ,Lightech maakt ook mooi spul maar ik vind de boutjes van jaeger motorsport ook heel goed,
De meeste boten en moeren die ik vervang zijn niet van alu maar van titanium.
Pas op met dit spul want het is erg verslavend,ben er in 94 mee begonnen en dan wil je alleen maar meer he!
Alles zit nu weer in een doosje want de Suzuki is weer helemaal zoals ik ,m kreeg,maar ik vraag me niet eens meer af wat dat spul me heeft gekost en dan staat hier ook nog een 50cc project en dat zit er ook vol mee.
IK heb jullie gewaarschuwd.

uiteraard is titanium beter, minder voor de portemonnee;)
 
Mooi dat je je vermaakt hebt Willem en jammer van het virus zoals ik al zei. Best jaloers!



Ik rij iig de ZAC races op de endurance Zolder na.
-geen geluidsdag
-met (Assen tijden) 2:15 tot 1:45 op 1 baan
-onbekende baan voor velen
-zit dan in Oostenrijk/Bratislava met vriendin
Ik voorzie veel problemen.

Daarnaast probeer ik nog Zandvoort en Mettet te doen maar de verbouwing moet ik gewoon voorrang geven.
 
ok. mocht je interesse hebben, wij doen waarschijnlijk een pitbox. we zijn nu met 3 man


Normaliter gaan wij met 5 man in de pitbox maar ik denk dat we dan met tweeën zijn Robin ?

Heb ze aan app gestuurd krijg nog te horen wie oh wie meegaat.

Wellicht kunnen we dan bij jullie instappen ?

Kom erop terug oké ?
 
Mooi dat je je vermaakt hebt Willem en jammer van het virus zoals ik al zei. Best jaloers!
Jazeker vermaakt voor mij was het ook eens vakantie *D Hoe absoluut niet elke sessie te rijden. :N Had evengoed 4 dagen op de WC + emmer aan de pitmuur ervan kunnen genieten _O- }) :+

Ik rij iig de ZAC races op de endurance Zolder na.
-geen geluidsdag
-met (Assen tijden) 2:15 tot 1:45 op 1 baan
-onbekende baan voor velen
-zit dan in Oostenrijk/Bratislava met vriendin
Ik voorzie veel problemen
.
Met je vriendin :P :+ of ?
Daarnaast probeer ik nog Zandvoort en Mettet te doen maar de verbouwing moet ik gewoon voorrang geven.


Logisch dat zou ik ook doen kerel :t
 
Laatst bewerkt:
Haha, vakanties en verbouwingen schijnen een behoorlijke relatie test te zijn...

Met de verbouwingen al wel wat strubbeling gehad dus wie weet :X :P
 
Beste heren, sorry dat ik zo binnen kom stormen. Met dit lekkere weer hebben er weinig motorzaken tijd om op korte termijn met een oplossing te komen. Mijn probleem: https://www.youtube.com/watch?v=JOPThmjTAos .
Zodra ik het gas iets los laat, vallen de toeren weg, en sinds gisteren valt de motor soms zelfs helemaal uit. Gebeurt regelmatig, meestal nadat ik wat hogere snelheid heb gereden (snelweg). Van de lokale motorzaak een injectie reiniger meegekregen, maar dat heeft blijkbaar geen nut gehad.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank!
(betreft een 600 k7 trouwens)

Mvg,
Kevin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan