Suzuki GSX750-R Uit 1992 Sportfilter enzo ?

Black Eagle

MF veteraan
14 jan 2003
1.574
0
Almelo Overijssel
Hey Peoples,

Ik bezit een Suzuki GSX-R 750 uit 1992 en nu is mijn vraag zijn er
ook sportfilters en hebbedingetjes verkrijgbaar en zo waar weet iemand een site ?

Ook zou ik willen kijken naar een leuke uitlaat die een mooi dof geluid maakt, iemand een tip ?

Thnx..

Hoorde btw iets over dat het verschil maakt of ie olie of watergekoeld is...

Ehm...zou nie eens weten of ie water of oliegekoeld is...
haha
 
Hey Peoples,
...

Hoorde btw iets over dat het verschil maakt of ie olie of watergekoeld is...

Ehm...zou nie eens weten of ie water of oliegekoeld is...
haha

t/m \'91 is oliegekoeld, de rest watergekoeld.

http://www.gixxer.com/history.htm


Over filters en dempers ( http://www.robbynitroz.nl/patrick/articles/supertune/st750.htm ):

1992-1995: WN, WP & WR models

\"Stage 1 Dynojet kit in the airbox, K&N replacement filter, Yoshimura slip-on can. That\'ll give you a guaranteed 110bhp with more to come, no trouble at all. Skorpion does a system for the water-cooled GSX-Rs and the results I\'ve seen from them are excellent, Worth getting if you can afford it.\"

\"For handling, Pirelli Dragons are the tyres to go for every time. Try Ron Williams at Maxton for suspension problems. Anything he sells you is worth it.\"

...

\"There isn\'t a Stage 3 kit available for these. Stage 1 works well, but the main jet size is critical. It\'s a leaner burning engine than before, and lowdown response from 2,000 rpm is affected by the main jet. The thing is, don\'t go for too big a main jet: it needs to be in the 120-ish mark, otherwise it\'s just too damn big. We end up with 118-120s.\"

\"After that, fit a K&N replacement filter which flows 20% more air and an open can. Again, Dynalite and Quill do the best in our opinion and give good power gains. I\'ve had 114bhp from a WN just with a Stage 1 kit and an open can.\"
 
Kijk, daar hebben we nog eens wat aan..

Thnx Lui...

Om ff terug te komen of mijn motor begrenst is....Al sla je me dood...haha

Op de papieren staat 74kW

Zal eens ff die sites bekijken, had al zoiets gehoord ...
Binennkort ff naar Tenkate Motoren in Nieuwleusden loeren...

-=Dareal=-

PS: Weet dat er weinig in me profiel staat, krijg &^#@@#%&%^ geen foto erop....
 
Kijk, daar hebben we nog eens wat aan..

Thnx Lui...

Om ff terug te komen of mijn motor begrenst is....Al sla je me dood...haha

Op de papieren staat 74kW

Zal eens ff die sites bekijken, had al zoiets gehoord ...
Binennkort ff naar Tenkate Motoren in Nieuwleusden loeren...

-=Dareal=-

PS: Weet dat er weinig in me profiel staat, krijg &^#@@#%&%^ geen foto erop....
 
ik dacht het al, op mijn papieren staat ook 74kw.
ik weet niet of de jouwe uit duitsland komt, waarschijnelijk wel omdat ie begrensd is. Standaard heeft ie 120 pk\'s namelijk.
Ik ben na wat te informeren hier en daar erachter gekomen dat meestal de gasnaalden van de carbs begrensd worden, heel makkelijk terug te voeren dus (paar ringetjes weghalen en klaar). Ik heb onlangs mn carbs eraf gehaald, maar wat bleek, mn carbs waren niet begrensd, en het waren ook de standaard 38 mm carbs.
ik ga maar eens naar barendrecht op de bank, ff checke of ie nou zn orginele vermogen heeft.

succes ermee, we houden contact
 
duitse GSXRen die begrensd zijn :

gaatjes in de gasschuiven (gewoon dichtmaken !! O-) )
aanslag(je) in gashandvat ( metalen stripje )
aanzuigrubbers (tussen Carbs en Cil kop met kleine diameter)
aanslag aan bovenzijde in carburateur deksels (gewoon verwijderen :D )

dit zijn de gebruikte methoden in dld om een GSXR terug te tunen
naar 100 pk .

MarcGSXR
 
Mmm... Nou ze konden me een Laser Uitlaat aansmeren..

350 Euro... Maar ff sparen dan..... haha

Dynojet set 205 euro voor de watergekoelde versie
K&N Filters iets van 52 euro

Das dus exclusief monteren..

Monteren a 4 uur * 45 euro ...... omdat ook nog eens wat dingen verandert moesten worden in de carberateur e.d..

Nog maar ff wachten dus..

haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan