Suzuki SV 650 S 1999

Cem200

Rookie
16 jul 2023
4
0
Hallo allemaal.
Ik heb een Suzuki SV 650 S bouwjaar 1999.
26 duizend kilometer gereden.
Ik heb het volgende tijdens rijden hoor ik een scheurende geluid ik dacht eerst dat het van de ketting komt maar dat is het niet. Ketting zit niet te los of te strak tandwielen zijn goed en zowel de ketting zelf ik doe om de 300/500 kilometer ketting schoon maken en insmeren.
De scheurende geluid hoor ik alleen als ik boven 40/50 plus rij en alles er boven dan hoor ik de scheurende geluid en de geluid is aanwezig alleen als ik gas geef zodra ik de gas los laat is de geluid weg zodra ik weer gas geef hoor ik het weer zelfs bij minimum gas bij geven hoor je het gelijk weer. Als ik stil sta of in neutrale zit en ik geef gas hoor ik niks motor rijd en trekt goed op motor loopt goed als ik stil sta. geluid wordt steeds iets erger naar mijn mening. Heeft iemand misschien ook zo een probleem of heeft iemand een idee wat het kan zijn. Alvast bedankt.
 
Ik zelf hoor de scheurende geluid als ik boven 40 plus rij. Dus vanaf de 2 versnelling tot de 6de versnelling hoor ik het zelfs als ik bijvoorbeeld 120 rij hoor ik het ook. Bij de Toerental hoor ik zelf ongeveer bij 3000/4000 toeren de scheurende geluid en alles boven de 3000/4000 toeren hoor ik het ook alles onder de 3000/4000 toeren hoor ik het niet of de geluid is gewoon aanwezig maar ik hoor het niet geen idee. ik heb laatst de ketting laten checken de ketting is goed is niet scheef tandwielen zijn goed niet spits. Is dit geluid misschien normaal dat je gewoon tandwielen of gewoon een draaiende onderdeel hoor dat een scheurende geluid maakt. Het is mijn eerste motor heb er niet super veel verstand van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan