SV 1000 topic deel II

Wat vind jij van de Sv1000s?

  • Ultra geile fiets!

    Stemmen: 40 42,1%
  • Cijfer: 9

    Stemmen: 9 9,5%
  • Cijfer: 8

    Stemmen: 18 18,9%
  • Cijfer: 7

    Stemmen: 6 6,3%
  • Cijfer: 6

    Stemmen: 5 5,3%
  • Cijfer: 5

    Stemmen: 2 2,1%
  • Wat een lelijk hok!

    Stemmen: 15 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    95
Status
Niet open voor verdere reacties.
he eindelijk ik ook iets met de sv...
t werd tijd... :)

in de sauerland toer is het achterste beugeltje van me minikettingkast afgebroken, gewoon spontaan op de las losgelaten...

ik ben net bij motoport geweest, voorgelegd...en ze willen t niet lassen...want er zit een coating over de achterbrug...

dus, ik krijg een hele nieuwe achterbrug :) onder garantie...

lekker hoor :)

volgende week ff afspraak maken...en dan een dag sleutelen en ik heb weer een nieuwe brug...t komt me ook wel een beetje goed uit, want deze is vies... ;)

goeie garantie in ieder geval...kettingkast kan niet meer vast ach, dan maar voor 2000 euro een nieuwe brug erin...? ;) : *D

Zal wel niet bij mijn Motoport Zelhem geweest zijn want die bakken er echt helemaal niks van..
 
dus, ik krijg een hele nieuwe achterbrug :) onder garantie...
Kijk, zo hoort dat. Op de achterbrug van mijn SV650S zaten destijds een paar druppels accuzuur omdat de accu lek was. Toen is ook de achterbrug gratis vervangen.
Als ze bij Suzi nu ook eens een goede koppelingsbediening maken en die kosteloos vervangen krijgen ze weer een pluim ;)
 
ik snap niet dat jij problemen hebt hoor...
ik heb nergens problemen mee....

maar ik heb mijn koppelingskabel ook vervangen door een stalen he...
zowel de remzooi als de koppelingskabel zijn van staal... :)
 
ik snap niet dat jij problemen hebt hoor...
ik heb nergens problemen mee....

maar ik heb mijn koppelingskabel ook vervangen door een stalen he...
zowel de remzooi als de koppelingskabel zijn van staal... :)
heb jij niet last van dat jouw koppelingsolie zo zwart is als zwarte koffie van drie dagen oud?
 
ik snap niet dat jij problemen hebt hoor...
ik heb nergens problemen mee....

maar ik heb mijn koppelingskabel ook vervangen door een stalen he...
zowel de remzooi als de koppelingskabel zijn van staal... :)

koppelingsKABEL??? jij hebt toch ook nog gewoon hydraulische remleidingen???
Weliswaar met stalen mantel maar dat maakt het toch nog geen KABEL :?
Mocht ik het volledig fout hebben en jij inderdaad rijden met een kabelbediening voor je koppeling dan wil ik heel graag weten welk merk, waar, kosten, enz. enz....
 
ik rij met een hydrolische koppeling...
met een stalen leiding...
 
o ongetwijfeld...ik denk het wel...
maar of het groene of rooie olie is ...lekker belangerijk ...hij koppelt prima...
zucht.....

Dat staat helemaal los een stalen remleiding of niet. Het punt is dat de hydrolische olie zwart wordt door vuil wat er vanaf de zuiger in de olie terecht komt door een slechte (of vuile) afdichting van de zuiger.
Ik heb er zelf nog geen last van, maar ja, ik heb er pas 2500km opzitten...
 
zucht.....

Dat staat helemaal los een stalen remleiding of niet. Het punt is dat de hydrolische olie zwart wordt door vuil wat er vanaf de zuiger in de olie terecht komt door een slechte (of vuile) afdichting van de zuiger.
Ik heb er zelf nog geen last van, maar ja, ik heb er pas 2500km opzitten...
en wat voor probleem kan je dan krijgen?
trouwens op circuit de carole heb 2 dagen lang bij opschakelen geen koppeling gebruikt...dat kost tijd.... bij het terug schakelen wel....(slecht voor je versnellingsbak...)

ik moet wel zeggen na 3 dagen rammen op het circuit is die motor sneller en agressiever dan ooit...tis niet normaal...hij hangt echt vreselijk aan het gas...
 
zucht.....

Dat staat helemaal los een stalen remleiding of niet. Het punt is dat de hydrolische olie zwart wordt door vuil wat er vanaf de zuiger in de olie terecht komt door een slechte (of vuile) afdichting van de zuiger.
Ik heb er zelf nog geen last van, maar ja, ik heb er pas 2500km opzitten...

wat ik zo links en rechts hoor hebben de meeste SV-ers last van "zwarte olie" (ik ook) en ook een kennis die op een VOXAN rijdt heeft last van donkere koppelingsolie...het schijnt heel vaak voor te komen en niet helemaal abnormaal te zijn voor motoren met een hydraulische koppeling :?
 
kabelbediende is helemaal kut...
en zwarte olie...maakt me niks uit...zolang ie goed koppelt en ontkoppelt vind ik het prima! :) :) :) :) :)
 
zolang ie goed koppelt en ontkoppelt vind ik het prima! :) :) :) :) :)
Precies...zo lang hij het blijft doen is het geen probleem. Hou je olieniveau echter wel goed in de gaten want ik heb er inmiddels al mijn derde cylinder opzitten!!! Overigens heb ik beide keren geen zwarte olie gehad maar was ie wel zo lek als een mandje |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan