sv650 streetfighter van de vrouw

gsxr 600/750 van 2004 deze is plug and play past er zo in en heeft het contact ook op de juiste plaats zitten. enige nadeel is dat de vooras dikker is en daardoor past de telleropname niet meer. daar zul je dus wat anders op moeten verzinnen.

Hmm nooit geweten dat er nog zo'n oud type telleropnemer op zou zitten.
Misschien is het een idee om de originele as te gebruiken i.c.m. bussen en eventueel nieuwe wiel lagers. Of een nieuwe as draaien.... Ik ben benieuwd hoe je het op gaat lossen.
 
Hmm nooit geweten dat er nog zo'n oud type telleropnemer op zou zitten.
Misschien is het een idee om de originele as te gebruiken i.c.m. bussen en eventueel nieuwe wiel lagers. Of een nieuwe as draaien.... Ik ben benieuwd hoe je het op gaat lossen.

komt ook andere teller op ;)
attachment.php

dus ga waarschijnlijk met magneetjes werken
 
Ah kijk, ik had al even wat rondgezocht en kwam dit tegen... dan hou je dus je originele tellers.
Voor jou is dat misschien niet nodig maar misschien heeft een ander er wat aan ;)
 
Ik ga dit even goed volgen....
...heb inmiddels zelf een GSXR 600/750 K6/K7 voorvork gekocht incl as, remmen en spatbord. De bedoeling is dat er net als bij jou vrouw een ABM kroonplaat van een K4/K5 op gaat komen, heel misschien dat ik nog clip-ons ga proberen maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
Succes!
 
Ik ga dit even goed volgen....
...heb inmiddels zelf een GSXR 600/750 K6/K7 voorvork gekocht incl as, remmen en spatbord. De bedoeling is dat er net als bij jou vrouw een ABM kroonplaat van een K4/K5 op gaat komen, heel misschien dat ik nog clip-ons ga proberen maar ik denk niet dat ik dat ga doen.
Succes!

voorvork k6/k7 niet exact dezelfde maten (53mm bij t-stuk bijvoorbeeld ipv 54 bij de k4/k5 maar dat is wel op te lossen natuurlijk)
7328d1255541512-front-end-swap-gsxr-fork-conversion-details.jpg
 
het is een motogadget mini. kan je gewoon kopen in zwart en gepolijst ook het opzetstuk op je kroonplaat kan je zo verkrijgen (ook voor harley)

is alleen niet heel goedkoop.

Ziet er gelikt uit, deze werkt volgens mij met een draad naar het voorwiel. Ik zoek eigenlijk een snelheidsmeter middels GPS. Dit in verband met het monteren van andere velgen en ik de snelheidskabel niet kan hergebruiken.
 
voorvork k6/k7 niet exact dezelfde maten (53mm bij t-stuk bijvoorbeeld ipv 54 bij de k4/k5 maar dat is wel op te lossen natuurlijk)
[afbeelding]

Daar was ik idd van op de hoogte, ik zal het t-stuk van de K6 gebruiken en de kroonplaat van de K4 (ivm de locatie van het contact), ik moet dan alleen het gat van de stuurpen opboren van 25 naar 28. Daarnaast is de K6 voorvork 18mm langer dan de K4, en werd alleen de 2006+ GSXR 750 voorvork in de kleur geleverd die ik wil.
Ook wil ik kijken of ik (tot ik een Braking B-One voorwiel gevonden heb) mijn VS as kan blijven gebruiken icm bussen en de originele snelheid opnemer. Ik weet alleen zo 1-2-3 niet precies wat de schijf diameter is van de SV, ik moet i.c.m. De klauwen die ik gekozen heb 310 schijven hebben.
Als je alles in één oogopslag wil, moet je hier eens kijken:
GSXR Fork Information / Permutations - Suzuki SV650 Forum: SV650, SV1000, Gladius Forums
 
Ziet er gelikt uit, deze werkt volgens mij met een draad naar het voorwiel. Ik zoek eigenlijk een snelheidsmeter middels GPS. Dit in verband met het monteren van andere velgen en ik de snelheidskabel niet kan hergebruiken.

deze werkt met of je originele opname of met magneetjes. maar niet op gps helaas.
 
deze werkt met of je originele opname of met magneetjes. maar niet op gps helaas.
Ik heb de magneetjes in de achterschijf gezet en de opnemer met een verlengkabel aangesloten dan zit je niet met dat kabeltje te zoeken waar leg ik 'm langs ivm inveren van de voorvork en langs de remleiding staat ook niet zo elegant.
 
Ik heb de magneetjes in de achterschijf gezet en de opnemer met een verlengkabel aangesloten dan zit je niet met dat kabeltje te zoeken waar leg ik 'm langs ivm inveren van de voorvork en langs de remleiding staat ook niet zo elegant.

Ik zie op aliexpress een gps snelheidsmeter voor $ 83. Zal dit werken???
full
 
Shit, er stond net zo'n SBK kit als jij hebt voor weinig te koop op motorparts-online. Dus ik dacht gister, die bestel ik morgen wel even... :( nu dus verkocht.
Dan maar een gewone kroonplaat met verstelbare clip-ons.

Heb je nog wat aan dit projekt gedaan?
 
Shit, er stond net zo'n SBK kit als jij hebt voor weinig te koop op motorparts-online. Dus ik dacht gister, die bestel ik morgen wel even... :( nu dus verkocht.
Dan maar een gewone kroonplaat met verstelbare clip-ons.

Heb je nog wat aan dit projekt gedaan?

schiet niet echt op. velgen liggen bij coater en die hebben nooit haast. tl1000 clipons zijn ook verhoogd net als de sv en laat die nou net 50mm nodig hebben om te monteren. stuk goedkoper dan de verstelbare clipons :P .
 
dames en heren. de originele kont blijft er eerst op zitten. het feit dat we dan 3 1 zitters hebben staat ons niet aan en alles loopt een beetje uit en willen geen mooi weer missen aan het begin van het seizoen. dit jaar gaan we dus ook kijken hoe vaak er iemand achterop zit en besluiten dan misschien volgend jaar of we de kont gaan veranderen. ze kijkt nu ook heel vaak naar buell's en wie weet gaan we de sv dan ook inruilen/verkopen of de buell er gewoon bij kopen.

velgen komen (hoop ik) zaterdag er weer in en dan staat ze weer op haar pootjes dan het kapje en de voorspatbord even spuiten en dan gaat ze weer de weg op.

foto's volgen.

mvg Piet
 
Zo`` nou weten we ook wie bij jullie twee de baas is ... (ik ben de baas , maar wat m`n vrouw zegt zal gebeuren) _O-

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan