T20 Super Sport X6 Hustler een oneindige historie...

maar je had toch een complete unit ontsteking/dynamo en regelaar van powerdynamo ? of vergis ik me .
Die heb ik nog niet. De vraag is nog wat de precieze oorzaak is van de storing, waarvoor de Powerdynamo een oplossing kan zijn. Daarom wil ik eerst weten of de oude dynamo in orde is of niet.
 
heb even wat filmpjes op youtube opgezocht (of geprobeerd te zoeken), daar wordt het allemaal getest met een multimeter en de weerstand tussen de fasen; daarmee zou je het ook redden? Ik heb zelf bijv. geen regelbare voeding thuis liggen

voordeel van zo'n vervangend systeem is gewoon dat je in een keer af bent van het geneuzel, maar daar betaal je dan ook voor. Met oude elektra moet je daarnaast ook wel voor behoeden dat de bedrading kanonnehard geworden is en dat kabelbreuken of hele dunne bedrading ook voor de gremlins kan zorgen... 't blijft een hobby hè
Je kan ook een lamp in serie zetten met het veld en de plus van de accu dan moet je ook spanning meten aan de wisselspannings zijde van de dynamo bij een draaiende motor . Dan heb je al het andere uitgeschakeld .
 
Begint ergens op te lijken:)
 

Bijlagen

  • 80409CFD-E1ED-4249-88C0-2424E29FD829.MOV
    18,1 MB
d12a0057-5924-49d6-832b-b578ee2418d9.JPG
 
Mooie fiets, mooie kleur, en mooie handvatten. Heb jij die handvatten nodig wegens resonantie / trillingen in het stuur ? (mijn CB450 K0 wel)
 
Mooie fiets, mooie kleur, en mooie handvatten. Heb jij die handvatten nodig wegens resonantie / trillingen in het stuur ? (mijn CB450 K0 wel)
Die handvatten zaten erop vanuit de US denk ik, en zien er nog goed uit, dus laten zitten. Stuureinden trillen wel, zicht in de spiegel is daardoor ook blurred.
 
Bij mij exact dezelfde handvatten, overigens van Italiaanse makelij. Erg prettig, en liggen stevig genoeg in de handen vanwege de dikkere vorm.
 
Terug
Bovenaan Onderaan