tank/zit/kuip classic racer honda (cb350)

Dennis-BE

MF veteraan
3 okt 2008
1.021
2
gent
Hoi beste mede forummers
ik heb de knoop doorgehakt en ik ga aan de slag met mijn cb350F

ik wil er ( na verloop van heel wat tijd wss ) een soort classic racer van maken

maar ik vroeg me af waar je de tank/zitje en kuip haalt
de tank/zitje had ik graag iets in deze aard gehad:

my.php


een kuip heb ik na lang lezen dit adresje voor gevonden:

Diversen

heeft iemand hier ervaring mee? en welke kuip zou het beste passen op een cb350?
of zijn die kuipen ergens te krijgen speciaal voor de 350?

alvast bedankt
alle info in foto's zijn welkom
 
inderdaad ook een erg interessante site
maar er staat nergens goed welke kuip het beste zou passen op een 350F
en dat was juist mijn vraag
ik heb al foto's gezien op het forum van een cb350F met een nagenoeg perfect aansluitende kuip erop
maar bijvoorbeeld een kuip van een 500 zal te breed en te groot zijn veronderstel ik? of zijn dit allemaal dezelfde?
idem voor tank?

vb: http://www.harrievanderkruijs.nl/images/pol39.jpg
dit is bijvoorbeeld een kuip voor een cb500
is die er ook in 350 uitvoering?
of past voor op de 350F bijvoorbeeld de kuip van een ducati 1cilinder beter ( gewoon een voorbeeld )
 
Laatst bewerkt:
Of een kuip past hangt helemaal af wat je aan wilt passen.
Clippons,rem/schakelset,uitlaat enz.
Met de nodige aanpassingen zal bijvoorbeeld de kuip waar replica rc 181 bij staat het beste passen.
Als je de maten wilt weten van de tank en zit die je aangaf stuur maar even een mailtje.
Een kuip die je aangaf van ducati 1 cylinder of van een kleinere Yamaha krijg je er zeker niet op.
inderdaad ook een erg interessante site
maar er staat nergens goed welke kuip het beste zou passen op een 350F
en dat was juist mijn vraag
ik heb al foto's gezien op het forum van een cb350F met een nagenoeg perfect aansluitende kuip erop
maar bijvoorbeeld een kuip van een 500 zal te breed en te groot zijn veronderstel ik? of zijn dit allemaal dezelfde?
idem voor tank?

vb: http://www.harrievanderkruijs.nl/images/pol39.jpg
dit is bijvoorbeeld een kuip voor een cb500
is die er ook in 350 uitvoering?
of past voor op de 350F bijvoorbeeld de kuip van een ducati 1cilinder beter ( gewoon een voorbeeld )
 
foto's komen als hij iets verder staat ;)
nu liggen de wielen eraf :D
er komt trouwens ook nog een setje achterpinkers naar me toe vor 25 euro of zoiets, dus dan is dat ineens in orde
verder komt er ook een m-stuurtje ( gratis ) deze kant op
pas na m'n examens en skireis ga ik eens kijken of ik dan toch voor de caferacer/classicracer look ga, aangezien ik ook wel graag wil toeren met het ding, en dat gaat dan niet meer zo makkelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan