Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kun je mij misschien zo veel mogelijk foto's mailen
(wat je maar hebt)
En welk bouwjaar staat op het kenteken
Verkoop die R1, koop deze en dan kun je zelf zoveel foto's maken als je wil...
Is het misschien een idee om je met je eigen
zaken te bemoeien
Als de verkoper het niets vind hoor ik het wel van hem
dus als je niets te doen hebt ga hier dan geen DOM commentaar
laveren!!!!!!
Is het misschien een idee om je met je eigen
zaken te bemoeien
Als de verkoper het niets vind hoor ik het wel van hem
dus als je niets te doen hebt ga hier dan geen DOM commentaar
laveren!!!!!!
jij hebt egt wel ongelijkdaar kan niemand mij ongelijk in geven
persoonelijk vind ik hem egt veelste duur 6000 euro daar kun egt wel een betere fiets voor krijgen daar kan niemand mij ongelijk in geven maar het is wel een vette fiets
Als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter stil blijven.
Als je gaat bekijken hoeveel man uren en hoeveel kosten er in gaan zitten om een fiets zoals deze te krijgen, dan is die 6000 euro een spot prijs. Tis jammer dat ik dat geld niet heb liggen anders had ik zeker geweten wat er mee ging gebeuren
hallo allemaal,
Mijn zwager had in zwitserland een "goedkope" rc45 met lichte kuipschade gekocht, maar het vervangen van de kuipdelen kost een vermogen (hier kan je bijna mijn replica voor kopen}daarom heeft hij besloten om deze motor weer te verkopen en je raad het al wie de eerste keus had
De rc45 is minder snel als mijn replica maar het is wel orgineel en daarom moet de vfr836 plaats maken.
(Afbeelding)
Te Koop
HONDA RC45 REPLICA (VFR’836’F)
Unieke Motor !!
RC45 REPLICA: Exacte kopie van de Honda RC45
Betere handelbaarheid, lichter en meer PK’s dan het origineel !!!
Deze motor is in 2 jaar tijd omgebouwd naar een RVF750RR / RC45 op basis van een frame en motorblok van een RC36.
Motorisch is de motor aangepast op het niveau van een RC45, het blok is volledig gereviseerd en getuned: speciale, grotere (750 -> 836cc) JE zuigers en race carburateurs zorgen voor 130PK Aan de krukas. De motor heeft slechts 1500km na revisie gereden.
Zowel het uiterlijk, prestaties als het gewicht (veel carbon en lichtmetaal) van de motor doen absoluut niet onder voor een standaard RC45.
Specificaties:
-Bigbore Motorblok: 836cc voorzien van JE hoge compressie zuigers.
-VFR750R/ RC30 carburateurs voorzien van Factory titanium gasnaalden
-Versterkte koppeling
-Kuip: RC45 volledige carbon
-Stickers; Origineel RC45
-Airducts: carbon
-Voorspatbord: carbon
-Hugger: carbon
-UPSD voorvork van een Fireblade 954
-Brembo koppelings hendel
-Brembo rempomp
-Brembo RACE achterremklauw; P2-24 Billet
-Goodridge rem en koppeling leiding
-Originele aluminium RC45 tank
-Originele VFR750R/ RC30 achteras (excenter en naaf)
-Voorwiel VTR1000-SP2
-Achterwiel Marvic Penta, Magnesium 5.5’’
-Nieuwe banden: Michelin Pilot power
-Rairotec remschakelset
-Red alert Alarm
-Handgemaakte volledig RVS uitlaatsysteem met Yoshimura Cyclone einddemper
-Hyperpro veer achter
PRIJS 6000 euro
Maar jij weet toch ook wel dat je al die liefdevolle uren en super exotische deluxe dure materialen er nooooit voor terugkrijgt bij verkoop?
Want:
A-je moet al een liefhebber vinden,die de RC echt graag WIL!
B-die moet de pegels hebben liggen,inruil kan niet snap ik nu(?)
C-die liefhebber moet andermans werk zomaar goed vinden zonder kwaliteitcheck
D-het gros koopt liever een Blade of soes met evenveel pk,s maar dan zouit de dealerschappen
E-de motor heeft toch een beperkt inzetgebied als ie zo exclusief is wil je er geen 100.000 km bijrijden in 4 jaar
F-ik wil ,m wel hebben voor erbij, maar niet voor 6000
Nog iemand in de markt voor m,n Kaatje?
hallo allemaal,
Mijn zwager had in zwitserland een "goedkope" rc45 met lichte kuipschade gekocht, maar het vervangen van de kuipdelen kost een vermogen (hier kan je bijna mijn replica voor kopen}daarom heeft hij besloten om deze motor weer te verkopen en je raad het al wie de eerste keus had
De rc45 is minder snel als mijn replica maar het is wel orgineel en daarom moet de vfr836 plaats maken.
Kijk wat een gemiddelde VFR750F van rond die tijd kost, dan is dit helemaal niet duur.
En ik heb niet beweerd dat je er winst op maakt aan al die tijd en dingen wat je in de motor stopt.
Ik verbouw en doe ook alles zelf aan mijn VFR en ik weet ook gewoon dat ik er nooit datgene ervoor terug krijg als wat ik erin heb gestopt daarom rij ik mijn fiets ook tot ie van ellende uit elkaar valt of dat ie ergens total loss op word gereden
Maar jij weet toch ook wel dat je al die liefdevolle uren en super exotische deluxe dure materialen er nooooit voor terugkrijgt bij verkoop?
Want:
A-je moet al een liefhebber vinden,die de RC echt graag WIL!
B-die moet de pegels hebben liggen,inruil kan niet snap ik nu(?)
C-die liefhebber moet andermans werk zomaar goed vinden zonder kwaliteitcheck
D-het gros koopt liever een Blade of soes met evenveel pk,s maar dan zouit de dealerschappen
E-de motor heeft toch een beperkt inzetgebied als ie zo exclusief is wil je er geen 100.000 km bijrijden in 4 jaar
F-ik wil ,m wel hebben voor erbij, maar niet voor 6000
Nog iemand in de markt voor m,n Kaatje?