Te koop: RC45 replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien een idee om je met je eigen
zaken te bemoeien :(
Als de verkoper het niets vind hoor ik het wel van hem
dus als je niets te doen hebt ga hier dan geen DOM commentaar
laveren!!!!!!
 
persoonelijk vind ik hem egt veelste duur 6000 euro daar kun egt wel een betere fiets voor krijgen daar kan niemand mij ongelijk in geven maar het is wel een vette fiets
 
Te duur? man je bent gek, dit is een spotprijs.
Je bent zeker nog nooit bij een dealer in de showroom geweest.
Echt een superding....ben alleen al voorzien
KAWA!!!
 
Ik heb nog een paar foto's van Rob zijn RC terwijl die naast "mijn" RC45 staat. Rob z'n RC is dus telkens de linkse (vanaf de voorkant gezien). De echte RC45 is dus de motor die we uit Zwitserland hebben gehaald (en ik ben dus zijn zwager... ;)
n.b. de foto's zijn gemaakt tijdens de schemering en met een niet al te beste digi-camera. Vandaar zijn ze niet super scherp.
full
 
Sander187, bedankt voor je post! Altijd fijn als er weer een specialist reageerd..Jij bent taxateur van beroep neem ik aan...? :Z

Even serieus weer voor de mensen die wel on-topic bezig willen zijn, nog een plaatje van de voorkant.
full
 
persoonelijk vind ik hem egt veelste duur 6000 euro daar kun egt wel een betere fiets voor krijgen daar kan niemand mij ongelijk in geven maar het is wel een vette fiets

Als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter stil blijven.

Als je gaat bekijken hoeveel man uren en hoeveel kosten er in gaan zitten om een fiets zoals deze te krijgen, dan is die 6000 euro een spot prijs. Tis jammer dat ik dat geld niet heb liggen anders had ik zeker geweten wat er mee ging gebeuren
 
Voor iedereen die interesse heeft, weet dat deze motor is gebouwd door een specialist. Niet zoals je hier op MF heel veel knutselaars ziet (heb overigens wel respect voor die gasten, begrijp mij niet verkeerd!!!), maar iemand die echt weet waar die over praat. Iemand die pas is gaan bouwen na heel veel research. Hij is ook niet gaan bouwen vanaf een schadefiets, maar vanaf een in perfecte staat zijnde VFR750. Bij alles wat vervangen is, is telkens gekeken hoe dat bij een echte RC45 zit. Op deze fiets vind je geen PUR-schuim gevulde kuiponderdelen. Als je tegen het plaatwerk klopt breekt het plamuur er niet uit. En hier is niet met polyester matten gewerkt. Alles is gewoon echt, zoals Honda het ook gedaan zou hebben.
Diegene die hem uiteindelijk koopt zal er 100% zeker veel plezier van hebben.
 
Als je niet weet waar je het over hebt, kun je beter stil blijven.

Als je gaat bekijken hoeveel man uren en hoeveel kosten er in gaan zitten om een fiets zoals deze te krijgen, dan is die 6000 euro een spot prijs. Tis jammer dat ik dat geld niet heb liggen anders had ik zeker geweten wat er mee ging gebeuren

Maar jij weet toch ook wel dat je al die liefdevolle uren en super exotische deluxe dure materialen er nooooit voor terugkrijgt bij verkoop?
Want:
A-je moet al een liefhebber vinden,die de RC echt graag WIL!
B-die moet de pegels hebben liggen,inruil kan niet snap ik nu(?)
C-die liefhebber moet andermans werk zomaar goed vinden zonder kwaliteitcheck
D-het gros koopt liever een Blade of soes met evenveel pk,s maar dan zouit de dealerschappen
E-de motor heeft toch een beperkt inzetgebied als ie zo exclusief is wil je er geen 100.000 km bijrijden in 4 jaar
F-ik wil ,m wel hebben voor erbij, maar niet voor 6000 :N :N

Nog iemand in de markt voor m,n Kaatje? :?
 
hallo allemaal,

Mijn zwager had in zwitserland een "goedkope" rc45 met lichte kuipschade gekocht, maar het vervangen van de kuipdelen kost een vermogen (hier kan je bijna mijn replica voor kopen}daarom heeft hij besloten om deze motor weer te verkopen en je raad het al wie de eerste keus had :9~ :9~

De rc45 is minder snel als mijn replica maar het is wel orgineel en daarom moet de vfr836 plaats maken.

Heb je ook wat technische specs en bijzonderheden ,motorisch gezien?
Hoeveel Nm komt er nu echt uit en bij welk toerental levert ie dat?

Een vfr met 130 pk is wel altijd een droom van me geweest
En dit ziet er gewoon errug goed uit! :}
 
(Afbeelding)

Te Koop


HONDA RC45 REPLICA (VFR’836’F)

Unieke Motor !!

RC45 REPLICA: Exacte kopie van de Honda RC45

Betere handelbaarheid, lichter en meer PK’s dan het origineel !!!















Deze motor is in 2 jaar tijd omgebouwd naar een RVF750RR / RC45 op basis van een frame en motorblok van een RC36.

Motorisch is de motor aangepast op het niveau van een RC45, het blok is volledig gereviseerd en getuned: speciale, grotere (750 -> 836cc) JE zuigers en race carburateurs zorgen voor 130PK Aan de krukas. De motor heeft slechts 1500km na revisie gereden.

Zowel het uiterlijk, prestaties als het gewicht (veel carbon en lichtmetaal) van de motor doen absoluut niet onder voor een standaard RC45.







Specificaties:





-Bigbore Motorblok: 836cc voorzien van JE hoge compressie zuigers.

-VFR750R/ RC30 carburateurs voorzien van Factory titanium gasnaalden

-Versterkte koppeling

-Kuip: RC45 volledige carbon

-Stickers; Origineel RC45

-Airducts: carbon

-Voorspatbord: carbon

-Hugger: carbon

-UPSD voorvork van een Fireblade 954

-Brembo koppelings hendel

-Brembo rempomp

-Brembo RACE achterremklauw; P2-24 Billet

-Goodridge rem en koppeling leiding

-Originele aluminium RC45 tank

-Originele VFR750R/ RC30 achteras (excenter en naaf)

-Voorwiel VTR1000-SP2

-Achterwiel Marvic Penta, Magnesium 5.5’’

-Nieuwe banden: Michelin Pilot power

-Rairotec remschakelset

-Red alert Alarm

-Handgemaakte volledig RVS uitlaatsysteem met Yoshimura Cyclone einddemper

-Hyperpro veer achter


PRIJS 6000 euro

Is er iets van een taxatie rapport aanwezig voor de eventuele verzekering als iemand hem mocht kopen?
 
Maar jij weet toch ook wel dat je al die liefdevolle uren en super exotische deluxe dure materialen er nooooit voor terugkrijgt bij verkoop?
Want:
A-je moet al een liefhebber vinden,die de RC echt graag WIL!
B-die moet de pegels hebben liggen,inruil kan niet snap ik nu(?)
C-die liefhebber moet andermans werk zomaar goed vinden zonder kwaliteitcheck
D-het gros koopt liever een Blade of soes met evenveel pk,s maar dan zouit de dealerschappen
E-de motor heeft toch een beperkt inzetgebied als ie zo exclusief is wil je er geen 100.000 km bijrijden in 4 jaar
F-ik wil ,m wel hebben voor erbij, maar niet voor 6000 :N :N

Nog iemand in de markt voor m,n Kaatje? :?

Kijk wat een gemiddelde VFR750F van rond die tijd kost, dan is dit helemaal niet duur.

En ik heb niet beweerd dat je er winst op maakt aan al die tijd en dingen wat je in de motor stopt.

Ik verbouw en doe ook alles zelf aan mijn VFR en ik weet ook gewoon dat ik er nooit datgene ervoor terug krijg als wat ik erin heb gestopt daarom rij ik mijn fiets ook tot ie van ellende uit elkaar valt of dat ie ergens total loss op word gereden
 
hallo allemaal,

Mijn zwager had in zwitserland een "goedkope" rc45 met lichte kuipschade gekocht, maar het vervangen van de kuipdelen kost een vermogen (hier kan je bijna mijn replica voor kopen}daarom heeft hij besloten om deze motor weer te verkopen en je raad het al wie de eerste keus had :9~ :9~

De rc45 is minder snel als mijn replica maar het is wel orgineel en daarom moet de vfr836 plaats maken.

Hoe is de zitpositie eigenlijk?Is dat gelijk aan de vfr of nu ook zo sportief als de rc45 zelf
 
De zitpositie is meer als een RC45 dan een VFR. (weet ik uit ervaring, want ik heb op allebei gereden :]
Maar goed, als iemand interesse heeft kan diegene het zelf ook vergelijken. Het is natuurlijk een kleine moeite om de RC van Rob even naast een RC45 te zetten! (ik heb er volgens mij nog wel één staan *D )
 
Kijk wat een gemiddelde VFR750F van rond die tijd kost, dan is dit helemaal niet duur.

En ik heb niet beweerd dat je er winst op maakt aan al die tijd en dingen wat je in de motor stopt.

Ik verbouw en doe ook alles zelf aan mijn VFR en ik weet ook gewoon dat ik er nooit datgene ervoor terug krijg als wat ik erin heb gestopt daarom rij ik mijn fiets ook tot ie van ellende uit elkaar valt of dat ie ergens total loss op word gereden


Een gemiddelde VFR heb je heel wat meer klanten voor!
Dus prijsvergelijk vind ik niet relevant
Een Golfje is waardevaster dan een Lancia Ypsilon(oid) :Y
Dus ook meer waard,meer kopers voor?
Get my point :?
 
beste vrienden in nederland,
ik heb al een 6 tal vfr´s gehad en die replica is toch wel iets speciaals.
Zou die moto in Belgie officieel kunnen ingeschreven worden zonder moeilijkheden?
Wat zijn de kosten en werkwijze om dat te doen, weet iemand op het forum hier iets van af? thnx ...;

Hoe kan ik het adres of e-mail van de aanbieder krijgen aub?

Bijlage: photo8.jpg
 
Maar jij weet toch ook wel dat je al die liefdevolle uren en super exotische deluxe dure materialen er nooooit voor terugkrijgt bij verkoop?
Want:
A-je moet al een liefhebber vinden,die de RC echt graag WIL!
B-die moet de pegels hebben liggen,inruil kan niet snap ik nu(?)
C-die liefhebber moet andermans werk zomaar goed vinden zonder kwaliteitcheck
D-het gros koopt liever een Blade of soes met evenveel pk,s maar dan zouit de dealerschappen
E-de motor heeft toch een beperkt inzetgebied als ie zo exclusief is wil je er geen 100.000 km bijrijden in 4 jaar
F-ik wil ,m wel hebben voor erbij, maar niet voor 6000 :N :N

Nog iemand in de markt voor m,n Kaatje? :?




De prijs is absoluut niet hoog:
-de waarde van de onderdelen bij losse verkoop is meer dan 6000,-
-de aanschaf van een VFR750F (model 94-97) + aanschaf bigbore kit kost je -veel- meer. En dan blijven de andere onderdelen nog buiten beschouwing....
(ik weet dit uit eigen ervaring; heb zelf een omgebouwde VFR met bigbore kit)

A: Gegadigden waren er al als je het verhaal van de TS goed leest...
B: Dat geldt voor elke motor, op afbetaling kan alleen bij de dealer of de bank
C: Hoezo ? Je kunt toch gewoon een afspraak met de verkoper maken en zelf gaan kijken of de kwaliteit voldoet :? ??
D: Die motoren zijn dan ook niet uniek of bijzonder. De 2006 en 2007 modellen hebben nog meer PK's en zijn gegarandeerd nog lichter. :W
E: Inzetbaarheid is hetzelfde als elke andere sportfiets
F: Dus je vindt deze motor retegaaf maar je hebt het geld niet: zeg dat dan meteen. :z :Z :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan