Bitaktus_Snellus
MF veteraan
Na 2 seizoenen KNMV-cup met deze Triumph is het tijd voor wat anders.
Daarom te koop:
ER GAAT NIETS APART WEG VOOR DE MOTOR VERKOCHT IS!!!
Triumph 675 Daytona
- bouwjaar: 2007/2008
- kilometerstand: 12.000
- blok heeft gelopen: 6.000 (waarvan 5.000 op straat)
Opties/accessoires:
- Powercommander III-usb
- Leo Vince SBK-demper
- uitlaatbochten zonder KAT en EXUP;
- TRW Lucas rearset (gewone schakeling, voor omdraaien één onderdeel bestellen)
- Bitubo XXF31 (hi/lo-demping en hydraulische veervoorspanning)
- K-tech ombouw voorvork (geen cartridge)
- lichtgewicht kuipsteun
- haakse ventielen
- 1 sessie (!) oude Conti Raceattacks
- race clip-ons
- pazzo-look levers;
- blokbescherming (GB-racing)
- alles geborgd;
- vaste wielbussen;
- toeguard (haaievin);
- diabolo's;
- exposafe.
Gewoon helemaal conform KNMV-reglement.
Extra's:
- originele achtershock;
- originele clip-ons;
- reserve stuurbuis voor race clip-ons;
- doos vol klein grut;
- aantal flessen motorolie (putoline nanotech)
- Tune ECU software + het benodigde kabeltje om de ECU te kunnen uitlezen
- originele uitlaatdemper
Velgen en bandenwarmers
- set extra wielen met 1 (!) sessie oude Bridgestone regenbanden (nieuwste model), met schijven en haakse ventielen;
- bandenwarmers van Bandit;
TOTAALPRIJS: € 5.500,-
zonder de extra velgen, met originele schokdemper: € 4.500,-
meer foto's: https://picasaweb.google.com/104204673156268145483/11Augustus2012
Paar wetenswaardigheden:
- olie is iedere twee dagen vervangen;
- snelste tijd Assen: 1,50,8... kan dus nog veel sneller, want ik heb geen talent.
- de motor is ooit zijn/haar leven begonnen als Street Triple. Het enige wat je daarvan nog ziet is het dashboard;
- de toerenteller loopt soms wat achter. De schakellampjes werken perfect.
- fijne fiets voor nog heel veel circuitdagen;
- geen kenteken mogelijk
Daarom te koop:
ER GAAT NIETS APART WEG VOOR DE MOTOR VERKOCHT IS!!!
Triumph 675 Daytona
- bouwjaar: 2007/2008
- kilometerstand: 12.000
- blok heeft gelopen: 6.000 (waarvan 5.000 op straat)
Opties/accessoires:
- Powercommander III-usb
- Leo Vince SBK-demper
- uitlaatbochten zonder KAT en EXUP;
- TRW Lucas rearset (gewone schakeling, voor omdraaien één onderdeel bestellen)
- Bitubo XXF31 (hi/lo-demping en hydraulische veervoorspanning)
- K-tech ombouw voorvork (geen cartridge)
- lichtgewicht kuipsteun
- haakse ventielen
- 1 sessie (!) oude Conti Raceattacks
- race clip-ons
- pazzo-look levers;
- blokbescherming (GB-racing)
- alles geborgd;
- vaste wielbussen;
- toeguard (haaievin);
- diabolo's;
- exposafe.
Gewoon helemaal conform KNMV-reglement.
Extra's:
- originele achtershock;
- originele clip-ons;
- reserve stuurbuis voor race clip-ons;
- doos vol klein grut;
- aantal flessen motorolie (putoline nanotech)
- Tune ECU software + het benodigde kabeltje om de ECU te kunnen uitlezen
- originele uitlaatdemper
Velgen en bandenwarmers
- set extra wielen met 1 (!) sessie oude Bridgestone regenbanden (nieuwste model), met schijven en haakse ventielen;
- bandenwarmers van Bandit;
TOTAALPRIJS: € 5.500,-
zonder de extra velgen, met originele schokdemper: € 4.500,-
meer foto's: https://picasaweb.google.com/104204673156268145483/11Augustus2012
Paar wetenswaardigheden:
- olie is iedere twee dagen vervangen;
- snelste tijd Assen: 1,50,8... kan dus nog veel sneller, want ik heb geen talent.
- de motor is ooit zijn/haar leven begonnen als Street Triple. Het enige wat je daarvan nog ziet is het dashboard;
- de toerenteller loopt soms wat achter. De schakellampjes werken perfect.
- fijne fiets voor nog heel veel circuitdagen;
- geen kenteken mogelijk
Laatst bewerkt: