Tegen auto aan gereden, maar niet verzekerd, wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh, het is een beetje standaard MF. Een paar die meedenken en een enkeling die iets zinnigs zegt. De rest loopt om het hardst te roepen dat TS dom is, wat zeg ik, gelyncht zou moeten worden. Oh oh, wat zijn we zelf toch allemaal braaf hier. Zou ons nou nooit overkomen, zoiets. Kan alleen zo'n domme kaffer overkomen. Eigen schuld, dikke bult.

Zoiets dus. En dat negen pagina's lang.

Ik vind het wel een beetje een sneu forum, dit.
Reken je mij daar ook toe ?
 
Eigen schuld, dikke bult.

Dit sowieso, hoe vervelend dat achteraf gezien ook moge zijn. Kun je lang en breed over lullen, medelijden mee hebben, enzovoort enzovoort, maar dat verandert niets aan de zaak.

Als ik morgen besluit om voor de ervaring toch eens een keer op mijn teenslippers en met zwembroek aan een ritje te gaan maken en vervolgens nou nét op dat moment met 100 km/h een schuivertje maak ....

... dan kan ik mij de (terechte) commentaren al wel bedenken. Iets met gegokt & verloren.
 
Ik denk dat je een lening zal moeten afsluiten. Je mag blij zijn dat er niemand letsel had opgelopen anders zat je nog dieper in de sh*t en als er iemand blijven invalide of was overleden dan kan je heel diep in de buidel tasten voor je hele leven
Wie gaat een lening geven aan zo’n sujet?

Oh wacht, misschien de telefoonhoesjeswinkel verderop :Y
 
Neuh, het is een beetje standaard MF. Een paar die meedenken en een enkeling die iets zinnigs zegt. De rest loopt om het hardst te roepen dat TS dom is, wat zeg ik, gelyncht zou moeten worden. Oh oh, wat zijn we zelf toch allemaal braaf hier. Zou ons nou nooit overkomen, zoiets. Kan alleen zo'n domme kaffer overkomen. Eigen schuld, dikke bult.

Zoiets dus. En dat negen pagina's lang.

Ik vind het wel een beetje een sneu forum, dit.
Dit zegt vooral heel erg veel over jou, en heel erg weinig over de rest van het forum *O*
 
Nog even en je gaat ‘m een wokkel noemen :+
Dat zou een ordinaire, onwaardige omschrijving zijn.
Woke is een houding voor iedereen die onnozel is en ongehinderd door een eigen mening zich die van een ander heeft aangemeten zolang die maar goedkeuring heeft van de huidige opinie.

Ik verkies gezond verstand boven het woke zijn.
 
Mijn advies is meen je verantwoordelijkheid.
Zoek een auto herstel bedrijf op .
Zover ik weet kan de eigenaar van de Tesla niet van jou verwachten dat het een auto herstel bedrijf is met een gouden randje .
Niet om het een of ander, maar als iemand fout zit denk ik sowieso niet dat je veel te vertellen hebt over waar de ander de schade laat repareren.
Je kan hooguit een andere partij ernaar laten kijken als je denkt dat de prijs voor de reparatie veel te hoog is.

Bij de eerder vernoemde schade aan mijn auto stelde mijn verzekeringsmaatschappij voor om dit bij bedrijf X te laten doen (omdat ze daar een contract mee hebben) ik wilde echter dat de auto gerepareerd werd bij bedrijf Y en dat gebeurde ook.

Zeker in het geval van de (lease?) Tesla kan ik me goed voorstellen dat de leasemaatschappij zelf wel bepaalt waar dat ze de schade laten herstellen.
 
Kom ik bij mijn tesla model 3 en dan zie ik dit achter mijn ruitenwisser -O-
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1691690923750.jpg
    FB_IMG_1691690923750.jpg
    197,2 KB · Weergaven: 8
Mijn schuld haaientanden
Scooter zou 1 uur opgehaald worden. Auto van mijn vriendin ging roken op de snelweg dus we kwamen pas 6 aan met vervangend vervoer
3 pas na de schade en dat heb ik ook netjes aangegeven die zeiden dat ze niks voor mij kunnen betekenen
4 dit was geen probleem ik had genoeg over maar geloof het of niet in 1 maand ben ik 5k lichter geworden door puur ongeluk nu nog veeel meer
5 ik weet het niet ik weet niet wat ik moet doen. Stel dat ik maandelijks kan terug betalen (in een keer kan sws niet) dan mischien kan ik dit nog verslaan
Ik denk dat @Deputy Duc in de juiste richting zoekt.

Volgens mij is het volgende juist. Maar ben geen jurist.....

Als je je voertuig uitleent blijft de kentekenhouder verantwoordelijk.
Ik neem aan dat hij verzekerd was tijdens je "proefrit". Dom van hem om de scooter zonder overschrijven mee te geven!

Als jij de verantwoordelijkheid neemt is dat volgens mij coulance.

Mss weet @Buellbloke het? Die kent de wet wss beter.
 
Ik denk dat @Deputy Duc in de juiste richting zoekt.

Volgens mij is het volgende juist. Maar ben geen jurist.....

Als je je voertuig uitleent blijft de kentekenhouder verantwoordelijk.
Ik neem aan dat hij verzekerd was tijdens je "proefrit". Dom van hem om de scooter zonder overschrijven mee te geven!

Als jij de verantwoordelijkheid neemt is dat volgens mij coulance.

Mss weet @Buellbloke het? Die kent de wet wss beter.
Dus je gaat proberen de verkoper een oor aan te naaien? Of zie ik het nou verkeerd?
 
Ik denk dat @Deputy Duc in de juiste richting zoekt.

Volgens mij is het volgende juist. Maar ben geen jurist.....

Als je je voertuig uitleent blijft de kentekenhouder verantwoordelijk.
Ik neem aan dat hij verzekerd was tijdens je "proefrit". Dom van hem om de scooter zonder overschrijven mee te geven!

Als jij de verantwoordelijkheid neemt is dat volgens mij coulance.

Mss weet @Buellbloke het? Die kent de wet wss beter.
Nee de scooter was overgeschreven alleen zijn verzekering was nog niet gestopt op het moment van ongeluk was de scooter op mijn naam maar de verzekering op die van hem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan