Ten naam stelling tweedehands motor

Rutg3r

kloon
24 okt 2007
2.277
0
Als je een motor op jouw naam wil zetten, moet de vorige eigenaar er dan ook bij zijn? (als je alle papieren compleet hebt)
 
Ok prima, want ik overweeg een motor uit friensland te kopen, woon zelf in utrecht, halverwege meeten ofzo ^^
 
dan kan je vandaar toch even doorrijden voor een overschrijving. Je moet natuurlijk wel een beetje moeite doen. Verder is het makkelijker, want dan heeft verkoper gelijk vrijwaringsbewijs voor de verzekering enzo
 
Het verschild ook per verkoper of je de motor uberhaupt meekrijgt zonder vrijwaringsbewijs.

Als je meet als de postkantoren gewoon los zijn zou ik gewoon even door rijden naar het postkantoor, en de boel direct in orde maken.
 
Ik heb net m'n motor overgeschreven, gewoon met deel 2 en deel 3 (of 1B en 2 hoe het nu heet) en dan naar het postkantoor met paspoort/id/rbw en ze schrijven het zo over. 9 euro armer en hij staat op een nieuwe naam
 
Laatst bewerkt:
zonder vrijwaringsbewijs kreeg je die van mij niet mee :N





dus of je neemt me mee :Y of je komt het vrijwaringsbewijs brengen en neemt dan de motor mee 8-)
 
Ben net terug van het kopen van de motor. Was in friesland (woon zelf in utrecht), best een eind rijden. Zet de motor donderdag op mijn naam (heb dan pas tijd) en stuur de jongen van wie ik hem kocht dan het vrijwaringsbewijs op per post :)

Het ritje naar huis was lachen! Leuke stuurfiets.
(pics --> http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/10696274 )
Hij rijdt heeeeeeeeeeel anders dan een fiets met volle kuip en ruitje *D
 
Laatst bewerkt:
Ben net terug van het kopen van de motor. Was in friesland (woon zelf in utrecht), best een eind rijden. Zet de motor donderdag op mijn naam (heb dan pas tijd) en stuur de jongen van wie ik hem kocht dan het vrijwaringsbewijs op per post :)

Het ritje naar huis was lachen! Leuke stuurfiets.
(pics --> http://www.motor-forum.nl/forum/view_message/10696274 )
Hij rijdt heeeeeeeeeeel anders dan een fiets met volle kuip en ruitje *D
de koop was bij mij dan niet door gegaan :N
maar fijn dat je hem hebt hoor, daar niet van *O*
 
de koop was bij mij dan niet door gegaan :N
maar fijn dat je hem hebt hoor, daar niet van *O*

Zie hier een vervolgtopic van komen van verkopende partij. Iets met de titel van:
"help, overtreding begaan met mijn motor die ik al verkocht had, maar nog geen vrijwaring van ontvangen had"
 
:^

Precies de reden dat dat vrijwaringsbewijs er is :P


Maarre... Wij moeten nog steeds een keertje toeren heah ;) Wordt nu alleen toch serieus minder geschikt weer :X

Zet je deze trouwens wel op 25KW? :P
 
:^

Precies de reden dat dat vrijwaringsbewijs er is :P


Maarre... Wij moeten nog steeds een keertje toeren heah ;) Wordt nu alleen toch serieus minder geschikt weer :X

Zet je deze trouwens wel op 25KW? :P
Sterker nog, hij staat al op 25 kw (op kenteken *O* ).
En als die jongen een boete krijgt betaal ik die wel gewoon hoor, betwijfel het tho, waaide fucking hard, vond 120 hard zat zonder kuip/ ruitje :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan