Ter lering ende vermaak..

Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- ROADRASH Online Motorcycle Entertainment?

edit: is trouwens precies zoals die crash in dat bekende filmpje (met r6?0
 
Laatst bewerkt:
-O- ROADRASH Online Motorcycle Entertainment?

edit: is trouwens precies zoals die crash in dat bekende filmpje (met r6?0

die in Amerika? met die blauwe r6/r1 bedoel je?

Dat ging nog ff harder :X

Maar nummer 1 probeerde dus een stoppie zo te zien
 
Wat vind je nou eigenlijk zelf van de titel?

Letterlijk dat wat er staat.

Ter lering... zodat je weet dat stunts alleen door professionals op afgesloten wegen moet gebeuren
Ter vermaak omdat ze niet dood zijn.
Op motormeuk barst het van crashes.
 
Letterlijk dat wat er staat.

Ter lering... zodat je weet dat stunts alleen door professionals op afgesloten wegen moet gebeuren
Ter vermaak omdat ze niet dood zijn.
Op motormeuk barst het van crashes.

Ja.. ja.. ik vind dit niet echt een stunt, maar ik kan daar wel wat in zien.
Vermaak vind ik het nou niet bepaald, je weet niet hoe gewond ze zijn. Op motormeuk staan idd veel crashes, maar dat zijn over het algemeen oude filmpjes of van buiten NL. Je weet niet of die gasten hier zelf ook op mf zitten of vrienden van ze. Maarja, ieder zo zijn mening.
 
Ja.. ja.. ik vind dit niet echt een stunt, maar ik kan daar wel wat in zien.
Vermaak vind ik het nou niet bepaald, je weet niet hoe gewond ze zijn. Op motormeuk staan idd veel crashes, maar dat zijn over het algemeen oude filmpjes of van buiten NL. Je weet niet of die gasten hier zelf ook op mf zitten of vrienden van ze. Maarja, ieder zo zijn mening.
:? Moet dat de norm zijn dan..
 
Als je het mij vraagt heeft 1 van de 3 zich niet aan de instructies gehouden. Laten we wel wezen, op een rechte, overzichtelijke weg kan normaal gesproken niet heel veel fout gaan..

Gemiep over de titel snap ik ook niet. Kijk dan lekker niet. Denk wel dat het topic gesloten gaat worden, ten gunste van het grappige motorfilmpjes topic.

irony is a bitch isn't it
 
Die 2e stopt netjes en die 3e klapt er vol bovenop. Gelijk rijbewijs afnemen want als je iemand niet eens kan ontwijken of een kaarsrechte weg kan je maar beter niet op een motor stappen :N
 
Altijd hetzelfde gezeik, zodra er camera's in het spel zijn moet er altijd maar geposed worden met dit soort dommigheden tot gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Die 2e stopt netjes en die 3e klapt er vol bovenop. Gelijk rijbewijs afnemen want als je iemand niet eens kan ontwijken of een kaarsrechte weg kan je maar beter niet op een motor stappen :N
En om dit soort redenen zitten er in Amerika meerdere onwetende burgers in de jury. :P
 
Ongeval met circuitmotoren op de openbare weg...kan je daar nog verzekeringsproblemen mee krijgen?

Hoop iig dat ze er niets aan over houden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan