The Cathedral awaits WorldSBK 28-30 april 2017

Wat gaat Michael doen dit weekend?

  • geen podium

    Stemmen: 12 27,3%
  • 1 keer podium

    Stemmen: 16 36,4%
  • 2 keer podium

    Stemmen: 8 18,2%
  • Geen flauw idee, maar ik wil wel op een antwoord klikken, du

    Stemmen: 8 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Het blijft mysterieus.
Dorna is weer blij met de opkomst over 2 dagen en zo veranderd er niets.
De Engelsen zijn inderdaad verwend met zoveel circuits en een mooi nationaal kampioenschap dus waarom naar Assen komen als je toch weet dat een Brit hem wint.( in het groen of rood).

Nu begint het langzaam te komen met onze talenten. MVDM, DEROU en Bo om wat te noemen zijn hard op weg en gaan nog veel mooie dingen laten zien.
We moeten die jongens belonen met volle tribunes. Dus ach dan maar geen Engelsen al blijft het jammer voor de sfeer. :Y

Ik heb daar vroeger op de late zaterdagmiddag toch hele mooi tijden mee gemaakt tijdens de toen nog echte Super pole ....wat een feest.
 
Ik heb daar vroeger op de late zaterdagmiddag toch hele mooi tijden mee gemaakt tijdens de toen nog echte Super pole ....wat een feest.
Superpole 1 rijder 1 rondje was mooi. Troy Corser had eens na 2 bochten z'n rondje verknald op de Corona Suzuki, toen maar die band helemaal afgefikt voor het publiek *O*
 
Ik was pas laat thuis ben alleen vandaag gegaan, nog bekenden bij het tankstation en warempel! binnen 2,5 uur daar ipv 5 met de TT.

het was een mooi dagje met mooie wedstrijden, iemand een idee hoeveel mensen er vandaag waren? wel meer dan vorige 2 keer toch>?
 
Ja maar dat heeft hij toch ook wel vaak laten zien in Red Bull Rookies.

Ik bedoel het dubbel. Hij laat niet alleen zien dat-ie zich in een race staande kan houden. Hij heeft de afgelopen jaren ook laten zien, dat hij het mislukte Moto3 avontuur van zich af kan vechten. Waar sommige coureurs wanhopig vastgehouden zouden hebben aan Moto3 in de Grands Prix, heeft Deroue zich via verschillende kampioenschappen (BSB) succesvol teruggeknokt naar een wereldkampioenschap. En hij blijft maar winnen! :Y
 

:Y :Y *O* *O*
full
 
Hier een lijst van rijders uit 1994,voor mij hele grote namen,zelfs interessanter dan de GP toendertijd.
World Superbike entry list for 1994
Zelfs de namen waren al mooi van pak'em beet tien rijders. _O- Simon Crafar, Slight, Doug Polen, Falappa, Gobert en zo verder.

Nummer 14!! *O*

En Alan Carter reed ook mee.
Kende hem alleen van rijimpressies en wat supermono races. :$
 
Zat op de GT en zag het gebeuren; herinneringen aan Simoncelli....

De aanwezige fotografen werd verzocht te stoppen met het maken van opnames; maar later moest er toch weer eentje aangesproken worden. Jammer.
 
Ik zat in een vip box begane grond, en vlak voor ons gebeurde het.
Zag er in eerste instantie slecht uit en helemaal toen de AED er bij kwam en aangesloten werd.
Gelukkig lijkt het wat beter te gaan met hem.

Heb het in 2004 meegemaakt met de Italiaan Alessio Perilli, die na een val in de Ruskenhoek bij de Stekkenwal de baan weer op kwam glijden vlak voor ons, die heeft het toen niet overleeft.
Deze crash leek heel erg op die van afgelopen zondag.
 
Zag er idd niet lekker uit, ook ik had SuperSic memories..

Toen ze alles begonnen af te schermen met doeken en het langer dan een kwartier duurde vond ik het toch wel erg zorgwekkend.
 
Zag er idd niet lekker uit, ook ik had SuperSic memories..

Toen ze alles begonnen af te schermen met doeken en het langer dan een kwartier duurde vond ik het toch wel erg zorgwekkend.
Dat vond ik ook idd...

Ik zat in een vip box begane grond, en vlak voor ons gebeurde het.
Zag er in eerste instantie slecht uit en helemaal toen de AED er bij kwam en aangesloten werd.
Zeker, een ook toen er mensen ingelicht en getroost werden en aan het bellen waren dacht ik dit is echt niet goed :N
 
Zag er idd erg heftig uit.

Op mijn dochter van 13 had het wel een flinke impact.
Ze wilde graag wat meer actie zien in de GT bocht, maar dit was wel iets te veel...


Ben er overigens het hele weekend geweest.
Het programma voor zaterdag is gewoon ruk. Slechts 1 race...

Ik begrijp niet waarom ze bv de ADAC races niet op zaterdag doen.
Na de Superstock 1000 races, liep het circuit leeg en reden die mannen voor lege tribunes.
 
Ze kunnen beter de ADAC races tussen de "grote" races in doen, dan heb je voor hen ook veel publiek en heb je ook langer over de dag publiek. Dat is dan ook weer beter voor de omzet van de catering e.d.

En misschien moeten ze tijdens de WSBK in Assen voor de ADAC 2 races doen (net als bij de BSB in Assen) en dan 1 op de zaterdag.

Ik kwam speciaal voor de ADAC NEC Moto 3 races. Daar rijdt de zoon van vrienden mee, dus ik was er nog wel :-)
 
Of tussen de warming up en wssp race, dat gat konden ze ook wel mooi opvullen met een Moto3 race, dan is er veel meer bekijks.
 
Of tussen de warming up en wssp race, dat gat konden ze ook wel mooi opvullen met een Moto3 race, dan is er veel meer bekijks.

Ze kunnen beter de ADAC races tussen de "grote" races in doen, dan heb je voor hen ook veel publiek en heb je ook langer over de dag publiek. Dat is dan ook weer beter voor de omzet van de catering e.d.

En misschien moeten ze tijdens de WSBK in Assen voor de ADAC 2 races doen (net als bij de BSB in Assen) en dan 1 op de zaterdag.

Ik kwam speciaal voor de ADAC NEC Moto 3 races. Daar rijdt de zoon van vrienden mee, dus ik was er nog wel :-)

Zag er idd erg heftig uit.

Op mijn dochter van 13 had het wel een flinke impact.
Ze wilde graag wat meer actie zien in de GT bocht, maar dit was wel iets te veel...


Ben er overigens het hele weekend geweest.
Het programma voor zaterdag is gewoon ruk. Slechts 1 race...

Ik begrijp niet waarom ze bv de ADAC races niet op zaterdag doen.
Na de Superstock 1000 races, liep het circuit leeg en reden die mannen voor lege tribunes.

Kunnen WE dan niet gewoon,massaal, wegblijven en zo ons ongenoegen uiten,zodat ZE duidelijk gemaakt wordt dat ZE fout bezig zijn en terug moeten gaan naar zoals het tot 2 jaar geleden was.??

Zolang mensen blijven gaan doen ZE wat ze willen en veranderd er helemaal NIKS !! :')
 
Laatst bewerkt:
Kunnen WE dan niet gewoon,massaal, wegblijven en zo ons ongenoegen uiten,zodat ZE duidelijk gemaakt wordt dat ZE fout bezig zijn en terug moeten gaan naar zoals het tot 2 jaar geleden was.??

Zolang mensen blijven gaan doen ZE wat ze willen en veranderd er helemaal NIKS !! :')

ik denk dat het er vooral mee te maken heeft dat men geen risico op vertraging wil lopen in het programma van de WSBK. dit ivm met TV rechten en dergelijke.
 
Maar zelfs met de tribunes nog niet af en de zuidlus dicht zit de GT krap aan vol en de hoofd tribune amper vol. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die andere anderhalve man en een paardekop die op de stekkenwal tribune en de haarbocht tribune zitten kun je amper meerekenen.

Dus waarom mopperen? Er komen nooit genoeg mensen om die plekken te bezetten...
in het verleden was het volgens mij veel en veel drukker bij de WSBK..

Ik mopper omdat ik altijd een heel rondje circuit doe op de twee dagen en lekker veel plaatjes schiet ;) En dat het vroeger drukker was zonder twijfel. Ik kom er denk ik een jaar of 20 en in de tijd van Fogarty, Corser, Yanagawa enz zat het stampvol! Maar ondanks mijn "gemopper" een topevenement gezien en volgend jaar ga ik weer
:Y *D
 
Kunnen WE dan niet gewoon,massaal, wegblijven en zo ons ongenoegen uiten,zodat ZE duidelijk gemaakt wordt dat ZE fout bezig zijn en terug moeten gaan naar zoals het tot 2 jaar geleden was.??

Zolang mensen blijven gaan doen ZE wat ze willen en veranderd er helemaal NIKS !! :')

Ik ben,als een soort stil protest,maar 1 dag gegaan :P
Kom er sinds 2007,voor velen de tijd dat het al minder was,maar ik vond het destijds een spannender evenement dan nu.
 
Ik was pas laat thuis ben alleen vandaag gegaan, nog bekenden bij het tankstation en warempel! binnen 2,5 uur daar ipv 5 met de TT.

het was een mooi dagje met mooie wedstrijden, iemand een idee hoeveel mensen er vandaag waren? wel meer dan vorige 2 keer toch>?

"De afgelopen drie dagen kwamen er 54.178 bezoekers naar het TT-Circuit van Assen voor het Wereldkampioenschap World Superbikes 2017."

Zie hier het nieuwsbericht van Nieuwsmotor.nl.

Als je kijkt naar voorgaande jaren zit daar wel weer een stijgende lijn in aangezien het bv. vorig jaar 50.437 bezoekers betrof! ;)
 
Laatst bewerkt:
"De afgelopen drie dagen kwamen er 54.178 bezoekers naar het TT-Circuit van Assen voor het Wereldkampioenschap World Superbikes 2017."

Zie hier het nieuwsbericht van Nieuwsmotor.nl.

Als je kijkt naar voorgaande jaren zit daar wel weer een stijgende lijn in aangezien het bv. vorig jaar 50.437 bezoekers betrof! ;)

"Dit is dus wel gemeten over de drie dagen van het evenement, waarbij bezoekers die het hele weekend kwamen dus meerdere malen geteld zijn;"

Volgens mij worden de catering en de toilet dames ook meegetelt O-)
:+
 
Zelfs de namen waren al mooi van pak'em beet tien rijders. _O- Simon Crafar, Slight, Doug Polen, Falappa, Gobert en zo verder.

Nummer 14!! *O*

En Alan Carter reed ook mee.
Kende hem alleen van rijimpressies en wat supermono races. :$

Ik denk dat je Alan verward met Alan Cathcart.
Cathcart is een motorjournalist die wel eens een supermono wedstrijdje mee reed.

Alan Carter is ook Brits en won op zijn 18de de franse GP in de 250 cc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan