the first rebirth

dank jullie wel mensen voor de positieve reacties.
ook voor de kritiek en verschillende tips en trucs door de afgelopen jaren :X .

heb van verschillende mensen hier toch wel dingen kunnen leren en gedurende het projekt anders gedaan of weer veranderdt,wat ik zonder dat waarschijnlijk anders gedaan had.

ik heb er veel aan gehad zeker gezien het mijn aller eerste projekt was zonder ooit aan motoren of uberhaubt aan brommers in het verleden heb gesleuteld.

dus nu :af en toe eens een mooi plaatje laten zien waarshijnlijk , en de gedachten zitten wel weer bij een volgend project.
heb al een busa voorvork staan met achterbrug incl wielen maar er mist nog een belangrijk iets.
een motorblok of basis iig.

dat zal nog even moeten wachten waarschijnlijk maar het komt er wel weer van :Y .

groeten andre
 
dank jullie wel mensen voor de positieve reacties.
ook voor de kritiek en verschillende tips en trucs door de afgelopen jaren :X .

heb van verschillende mensen hier toch wel dingen kunnen leren en gedurende het projekt anders gedaan of weer veranderdt,wat ik zonder dat waarschijnlijk anders gedaan had.

ik heb er veel aan gehad zeker gezien het mijn aller eerste projekt was zonder ooit aan motoren of uberhaubt aan brommers in het verleden heb gesleuteld.

dus nu :af en toe eens een mooi plaatje laten zien waarshijnlijk , en de gedachten zitten wel weer bij een volgend project.
heb al een busa voorvork staan met achterbrug incl wielen maar er mist nog een belangrijk iets.
een motorblok of basis iig.

dat zal nog even moeten wachten waarschijnlijk maar het komt er wel weer van :Y .

groeten andre

Ik ken het!! heb ook al plannen, weet @scheffers alles van :X
_O-

eindresultaat mag er zijn! mooie bike man :} En wat jammer dat hij er in Utrecht niet stond.
Het is niet bij jou in de buurt maar doe je nog mee met de 25ste mei in Hengelo?
 
Laatst bewerkt:
nee hengelo is wat te ver voor me idd.
bij jou loopt het toch een stuk sneller met je projecten maarten .
ik zal wel zien ideeen komen vanzelf en de wil wordt alsmaar groter om weer ergens aan te beginnen .

maar ja er is nog iets anders wat altijd een belangrijke rol heeft en nog andere dingen behalve motoren die wel eens moeten gebeuren.

zou graag een XJR aanpakken zoals het er nu uit ziet of een guzzi of .... ,het verandert met de tijd en wat je tegen het lijf loopt natuurlijk.
 
8-)
full
 
Ziet er goed uit!!

Is de bestuurder niet zo groot of de fiets wat verhoogt? Dacht dat de CB1 altijd een vrij gedrongen fiets was.
 
*D
en nog maar 1 tje, heb er al wat kilometers opgezet dit seizoen.
wordt ie eindelijk gebruikt waar die voor bedoelt is.
wel wat kinderziektes gehad maar dat hoort erbij denk ik.

tijdje geleden de spanningsregelaar doorgefikt, gaf 19 V in plaats van 14V.
resultaat :accu ook overleden ,stond gewoon te koken toen ik hem stop zette.

maar ach was maar 200 lange km,s van huis verwijderd (ANWB rules btw).

ik wil nu wel iets verzinnen om de regelaar wat koeling te geven.
iemand iedeen?
full
 
beide :+
ben niet zo groot en de zithoogte is wat naar boven gegaan.

verder is wielbasis,balhofdshoek e.d. niet veranderd
 
Een 3 of 4 mm aluminium onderplaat er tussen monteren die je naar achter toe langer houdt. In de overlengte wat gaatjes boren en een kleine PC-fan er op monteren.
 
Laatst bewerkt:

Ziet er mooi uit. Mag je zeker trots op zijn.

Heb je als eens geprobeerd om de spiegels links en rechts te verwisselen? Ik merkte bij mij dat doordat de spiegels onder het stuur hingen ik niet steeds mijn ellenbogen zag in de spiegel.

Persoonlijk vind ik het ook mooier, lijkt de motor een stukje lager en vallen de spiegels minder op.
 
thnx ulleke heb maar zo een koelfan besteld.
voor 9 euro kan je je geen bult vallen.en is simpel aan te sluiten op het achterlicht.

heb toendertijd wel een dikker plaatje alu erop gezet ,nadeel is wel dat als het eenmaal warm is het dan ook de warmte goed vasthoud.
langer kan ik hem niet meer maken want er is simpelweg gewoon geen ruimte voor.

en de spiegels wel zo erop gehad maar vind het zelf geen fijne plek ,heb het het liefst aan de bovenzijde van het stuur, en zie maar een klein stukje van mijn jas
 
Wat ben jij een vakman. Klasse, goede lijnen en kleuren. Ik zeg maak er nog maar 1.Top!
 
*D
en nog maar 1 tje, heb er al wat kilometers opgezet dit seizoen.
wordt ie eindelijk gebruikt waar die voor bedoelt is.
wel wat kinderziektes gehad maar dat hoort erbij denk ik.

tijdje geleden de spanningsregelaar doorgefikt, gaf 19 V in plaats van 14V.
resultaat :accu ook overleden ,stond gewoon te koken toen ik hem stop zette.

maar ach was maar 200 lange km,s van huis verwijderd (ANWB rules btw).

ik wil nu wel iets verzinnen om de regelaar wat koeling te geven.
iemand iedeen?[afbeelding]


In ieder geval geen Honda gebruiken. Die zijn niet best.
 
Terug
Bovenaan Onderaan