The royal Ascot

er komt nog een achterspatbord op die doorloopt tot onder de accu, meer was ik nog niet van plan.
 
aha, je bedoelt het uiterlijk. ja, zit wel wat in. mis zwarte plak folie op de accu?
 
Hier weer een mooi plaatje.
Dikke lof voor Devri Autoschade in Castricum!!
full
 
goed, nog een mooi plaatje.
Lof gaat in dit geval uit naar HawkGT.
Supermooi!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Well, making a motorcycle is very much like making love to a beautiful woman.

Clean the relevant surfaces, spread her out on the table, cover her with paste, and stick her up.

Then you clean your brush, light your pipe, stand back and admire your handiwork! :9

full

full

full

full

full

full

full

full

full


full

full

full


full

full

full

full

full

full

full
full
 
Wauw! Absoluut geen fan van de "hoge" uitstraling en de witte lak maar wat een vakwerk en afwerkingsniveau :} Ziet er heel goed uit, hier mogen jullie trots op zijn!
 
Laatst bewerkt:
Absoluut niet mijn smaak maar wel een heel eigenwijs en uniek ding geworden! :} :}
 
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!

De totstandkoming van deze fiets was echt teamwork. Bedankt Yuri Patrick Arnoud Mike en Danny!!
Zonder jullie was deze fiets nog lang niet klaar!! (en ook niet zo mooi geworden.)

Bedankt ook iedereen op MF die in de loop van de tijd zijn (of haar) kritiek heeft geleverd. Die heb ik niet altijd opgevolgd als 'unreasonable man' , maar toch vaak ook wel.
Ik vond het leuk om het bouwproces op deze manier een beetje te delen en zal bij het volgende project weer een topic starten.

Deze is nog niet helemaal klaar trouwens, er moet nog een hitteschildje op de uitlaat en er volgen ook nog meer foto's en filmpjes.

Ook zal ik nog wel verslag doen over hoe hij rijdt, vandaag ga ik de schorsing eraf halen!

Cheers,

Koen
 
Terug
Bovenaan Onderaan