"The first ride" met poll!

Welke zondag?

  • 15 maart

    Stemmen: 2 15,4%
  • 22 maart

    Stemmen: 2 15,4%
  • 29 maart

    Stemmen: 1 7,7%
  • 5 april

    Stemmen: 8 61,5%

  • Totaal aantal stemmers
    13

BramC

MF veteraan
25 sep 2008
1.933
98
Udenhout
Omdat we in het topic motormaatje gezocht voor 2009 TS een beetje verloren waren, en we toch concreet iets wouden afspreken open ik dit topic.

Meld je eigen hier even aan dat je interesse hebt om mee te gaan, dan houd ik een lijstje bij. En stem even op de poll voor een zondagje dat we een stukje gaan rijden en even serieus bij elkaar gaan zitten om een bestemming en datum te prikken om er een weekje (of wie weet wel langer) op uit te gaan.

Het plan is om bij afbouwr1 die zondag alles door te spreken. Hij stelt zijn huis in Holten daarvoor beschikbaar :9 En dan natuurlijk een stukkie rijden daar in de buurt!

Ik heb gekozen voor wat data in maart/april, ervan uitgaande dat het weer dan wel wat beter is. Veel later lijkt me niet verstandig aangezien we dan al te dicht bij de datum van het eventuele vertrek komen.

Deelnemers:

1. BadEend
2. That Dude
3. Bram C
4. Rubbere Ronnie
5. Chielmi
6. Dizzybee
7. Afbouwr1
8. Ted
9. Irneh
 
Laatst bewerkt:
[me="Ted"]is ook geïnteresseerd :][/me]

Ben dus Ted, rij op een triumph Sprint ST 1050 op een "gematigd sportieve manier" O-) , kom uit Zwolle en ben nu nog 34 jaar ....
 
Laatst bewerkt:
Daar konden we geen poll in openen, aangezien de topicstarter na het openen van het topic niets meer heeft laten horen. Maar dat andere topic kan nu dus idd dicht.
 
Daar konden we geen poll in openen, aangezien de topicstarter na het openen van het topic niets meer heeft laten horen. Maar dat andere topic kan nu dus idd dicht.
:o arme TS "IRNEH"

Had net een "betoog" aan spider gemaild waarom beide topics open zouden kunnen blijven ;)
 
mocht niet baten;) maar vraag me af of iedereen die daar mee reageerde nu wel op dit topic terecht komt. Aangezien er nu een slotje op zit.
 
jha jha...
ik ben wel aanwezig...maar had het wat drukjes met werk...vandaar... maar ik las de berichten wel... en het doet me goed dat er veel annimo is voor een vakantie met motermuisen....

zelf was mijn bedoeling ook om eerst een ritje te maken om kennis te maken en te kijken hoe elkaars rijstyle is en of dat bij elkaar past...

mooi dat jullie al concretere plannen hebben...
voor mij is een datum nog beetje moeilijk... ivm. nieuwe functie op het werk...
maar hou me zeker aanbevolen...
en ik hoor graag ook de datum die door gaat voor kennismakings-rit
je kan me dus bijschrijven...

en de bestemming... tja daar moeten we ut maar met ze allen over hebben...
mischien zijn er straks wel meerdere gegaardigen... en blijkt hierbij 2 bestemminge in trek te zijn...
hehe... zelf had ik namelijk in gedachten naar rome te rijden... via een omweggetje natuurlijk... en lekker 2 weekjes( of 3) er van te genieten...
maar als er andere plannen zijn... IK HOU ME AANBEVOLEN!!!

tot hopelijk snel horens..

mvg.

IRNEH
 
Misschien ook leuk om de leeftijden van de verschillende mensen erbij te vermelden. Ik ben 25 jaar en rij op het moment op een Aprilia RSV Mille uit 2001.
Van de zomer heb ik zeer waarschijnlijk een andere motor.
 
Niet vergeten te stemmen!

zal het dan ook maar even doen:
Rubbere ronnie staat gewoon voor Ron, ik ben 29 jaar en ik rij een R1 uit 98.
Daarnaast hebben we ook een intruder en een xr600 staan.
Dus kan nog eens afwisselen.

even over de periode, er word al geopperd voor 2 a 3 weken, maar dat word mij wel te gortig.
Vind een week meer dan voldoende(ook in verband met vrouw en kind)
 
1 week lijkt mij ook prima hoor! Maar even over die datum van die zondag.... Ik heb zie ik een weekend ingevuld dat ik echt niet kan in April.... Stom van mezelf natuurlijk. Ik hoop dan ook ff dat er veel mensen op n datum in maart gaan stemmen:P
 
1 week lijkt mij ook prima hoor! Maar even over die datum van die zondag.... Ik heb zie ik een weekend ingevuld dat ik echt niet kan in April.... Stom van mezelf natuurlijk. Ik hoop dan ook ff dat er veel mensen op n datum in maart gaan stemmen:P
hangt ook van bestemming af uiteraard ...

als je bijv. Route de grandes Alpes wil rijden , heb je voor heen en terugweg snelwegblazen wel 1 dag nodig, hou je er maar 5 over om "lekker" te rijden
(ervanuitgaande dat je met een week 7 dagen bedoeld, en niet 9 ivm 2 weekenden plus de weekdagen ertussen ;) )


Maar dat komt bij de meeting wel ter sprake....
 
Ik weet nu nog niet welke data ik kan, maar komt wel goed.
Hangt ook van het weer af natuurlijk.
 
zal het dan ook maar even doen:
Rubbere ronnie staat gewoon voor Ron, ik ben 29 jaar en ik rij een R1 uit 98.
Daarnaast hebben we ook een intruder en een xr600 staan.
Dus kan nog eens afwisselen.

even over de periode, er word al geopperd voor 2 a 3 weken, maar dat word mij wel te gortig.
Vind een week meer dan voldoende(ook in verband met vrouw en kind)


een week lijk me ook genoeg ook vrouw en kinderen

:Y :Y :Y :Y

he ron waar woon je straat in holten

kennen we een keer afspreken :W :W :W :W :W
 
Misschien dat we vast na kunnen denken over een leuke route voor de betreffende zondag? Ik ben in die streek niet zo bekend... Dus misschien iemand die uit de buurt van Holten komt?
 
Heey Ik doe ook mee.. :)

Ben Robbert, 26 jaar woon in delft (dus die rit naar holte wordt al leuk.. :P) Ik rij op een ducati 749 uit 06.. WBT rijdatum lijkt me april beter qua weer (ben wel een mooiweer rijder met deze motor). Verder vind ik één weekje touren ook wel genoeg, maar daar waren we het allemaal al overeens las ik :)
 
Verder vind ik één weekje touren ook wel genoeg, maar daar waren we het allemaal al overeens las ik :)
Niet echt O-) , maar kan moeilijk een aantal gaan verplichten om langer te gaan :P
Echter oorspronkelijke topic van IRNEH sprak over "weekje of 2" , voordat het topic gekaapt werd door "MC de brave huisvaders" ;)

Mochten er echter een aantal zijn die langer willen, zou je vanaf terugtocht "1 week groep" de reis verder kunnen plannen ....
(maar dat zie/hoor ik op de meeting wel)
 
Laatst bewerkt:
je kan inderdaad een 1 week rit en een 2 week rit organiseren, dan kunnen de personen zelf bepalen wat ze doen.

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar isle of man en dan 1 week daarheen tijdens de tt.

Is niet echt een mooie rit want je doet vooral snelweg, maar de 5 dagen tt maken een hele hoop goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan