The Riding Game MF Style [Deel 13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoop ik ook ... maar bij deze beschouw ik het niet als duidelijk, en wil effe het verdict van Qubus afwachten.

Volgens het reglement heb ik 12u tijd om een nieuwe opdracht te plaatsen, dus al Qubus niet reageert, plaats ik morgenvroeg een nieuwe :Y

Had geen Belgische deelname ingecalculeerd (newbie) maar dit is wat ik bedoelde :Y
Ik keur 'm goed! *D

Edit: De 1 komt een op een overeen. Dat is al voldoende
 
Laatst bewerkt:
Had geen Belgische deelname ingecalculeerd (newbie) maar dit is wat ik bedoelde :Y
Ik keur 'm goed! *D

Edit: De 1 komt een op een overeen. Dat is al voldoende
Bedankt om hem goed te keuren *O*

Met die 1 zou ikzelf niet akkoord zijn gegaan eerlijk gezegd, is te gemakkelijk, want, 95% van onze platen begint met een 1 _O-

Dan had ik hem gewoon naar de straat moeten duwen en bij de eerste de beste auto/motor/of-wat-dan-ook moeten zetten :P

Gewone platen beginnen met 1-ABC-123 (motoren 1-MAB-123)
Politieke of verwante beginnen met een 8-ABC-123
De "CD" platen zijn als CD-AB123
Gepersonaliseerde begonnen tot voor kort met een 9- , maar sinds kort zijn die zonder die 9 en kan bijna al wat je wilt, op voorwaarde nog niet in gebruik.

Maar er zijn (en volgen binnenkort) alwéér wijzigingen, waaronder de motorplaten, die worden omgezet in M-ABC-123
... en nog zoveel ... maar teveel om hier over te leuteren :P


Dus nu weer on topic, en ...

De nieuwe opdracht is ....

Je motor bij de etalage van een tuinbouwmachines verkoper
grasmachines, frezen, kettingzagen, hakselaars, ...
 
full


Indien goed..
Je motor bij een sluis / gemaal. [/ large]
 
@ Vonfoxie: sorry beste vriend, maar na effe gegoogeld te hebben op "gemaal" kwam ik tot de conclusie tegen dat we er wel wat van hebben in Tienen ;)

full


Edit: Te laat ... had die tekst niet mogen typen, dan was ik op tijd geweest _O- _O- _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt:
Haha de tweede vandaag met 1 minuut verschil.... lekker bezig :)

Kun je trouwens verlopen / mislukte opdrachten later nog doen of is die gewoon voorbij ??
 
Laatst bewerkt:
Die zijn gewoon voorbij
:^ als een opdracht verlopen is mag de eerstvolgende poster een nieuwe opdracht verzinnen. Maar zolang niemand een nieuwe verzint, mag je ze nog uitvoeren. Elke opdracht kan maar door 1 iemand uitgevoerd worden, de eerste heeft geluk dus.

En zoals je ziet, dat kan soms heel nipt zijn :P
Maar heb het al nipter geweten, foto posten in dezelfde minuut :P

Hehe ... de buren keken erg raar, ik in mijn wel heel erg korte broek, en mouwloos shirt, EN op BLOTE voeten de motor naar de overkant geduwd, snel weer overgelopen voor de foto, en dan snel de motor weer binnen geduwd _O- _O- _O-

Maar ik zie nu, dat weer binnen duwen had mij bijna WEER een punt gekost _O- _O- _O-

Ik wacht nog heel effe op Fraaks verdict, maar volgens mij is ie immers goed ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opdracht ingevuld voordat ik weer thuis was, netjes. Toch even een omweg genomen terug naar huis, omdat het kon :]
Goedgekeurd DKP, next!
 
Opdracht ingevuld voordat ik weer thuis was, netjes. Toch even een omweg genomen terug naar huis, omdat het kon :]
Goedgekeurd DKP, next!
*O*

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een garage met opschrift "onderhoud en/of herstellingen alle merken"
 
:^ als een opdracht verlopen is mag de eerstvolgende poster een nieuwe opdracht verzinnen. Maar zolang niemand een nieuwe verzint, mag je ze nog uitvoeren. Elke opdracht kan maar door 1 iemand uitgevoerd worden, de eerste heeft geluk dus.

En zoals je ziet, dat kan soms heel nipt zijn :P
Maar heb het al nipter geweten, foto posten in dezelfde minuut :P

Hehe ... de buren keken erg raar, ik in mijn wel heel erg korte broek, en mouwloos shirt, EN op BLOTE voeten de motor naar de overkant geduwd, snel weer overgelopen voor de foto, en dan snel de motor weer binnen geduwd _O- _O- _O-

Maar ik zie nu, dat weer binnen duwen had mij bijna WEER een punt gekost _O- _O- _O-

Ik wacht nog heel effe op Fraaks verdict, maar volgens mij is ie immers goed ...
Haha herkenbaar, reed in me korte broek, tshirt en helm op. Moest 100m rijden.

Als ik niet eerst op de parking had gekeken was ik mooi op tijd geweest :/
 
Haha herkenbaar, reed in me korte broek, tshirt en helm op. Moest 100m rijden.

Als ik niet eerst op de parking had gekeken was ik mooi op tijd geweest :/
Haha, maar dat is toch minder stom dan mijn fout, ik had de foto, en moest hem gewoon posten, maar nee, ik wilde er voor de leut dat zinnetje naar u toe bij zetten, en dan was er nog iemand anders eerder mee weg ook _O- _O- _O-

Iets met - "als twee honden vechten voor een been, gaat de derde ermee lopen" :P

Maar dat maakt het spel wel weer leuk :+
 
Ja zekers, tijdje erg rustig geweest hier. Dus leuk dat het weer even leefde :P
jammer dat ik aan de verkeerde kant van de lijn stond.
 
Daar issie weer!



Voor de volgende: Je motor met een gele personenauto (geen bedrijfswagen)
 
Kwam me tegemoet ff snel stoppen...

full



Indien goed
Je motor bij een cementfabriek/wagen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan