The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die hebben we niet in Nederland hoor..
:+ :P
Straks ga ik het nog geloven ook :')
maar het zou nog zomaar kunnen ook, NL'ers zijn de grootsten ter wereld, en hebben daardoor die laddertjes misschien gewoon niet nodig ...

Plaats ik eens een gemakkelijke ... :+

Zit nu iederéén in winterstop of zo :?

Of allemaal in feestmodus :?
(lees: aan het ontnuchteren van de 25e om er den eerste weer vol in te vliegen _O- )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Straks ga ik het nog geloven ook :')
maar het zou nog zomaar kunnen ook, NL'ers zijn de grootsten ter wereld, en hebben daardoor die laddertjes misschien gewoon niet nodig ...

Plaats ik eens een gemakkelijke ... :+

Zit nu iederéén in winterstop of zo :?

Of allemaal in feestmodus :?
(lees: aan het ontnuchteren van de 25e om er den eerste weer vol in te vliegen _O- )

Of in de ochtend overal ijs en druk druk druk... Gisteren dik 10 uur gewerkt. In het donker weg en in het donker naar huis.

Ijs, vriezen en dikke mist = koekblik
 
Straks ga ik het nog geloven ook :')
maar het zou nog zomaar kunnen ook, NL'ers zijn de grootsten ter wereld, en hebben daardoor die laddertjes misschien gewoon niet nodig ...

Plaats ik eens een gemakkelijke ... :+

Zit nu iederéén in winterstop of zo :?

Of allemaal in feestmodus :?
(lees: aan het ontnuchteren van de 25e om er den eerste weer vol in te vliegen _O- )

Heb eindelijk dat hok eens verkocht dus ben zo nu en dan heen om spullen uit te ruimen. Anders ben ik te werk en gisteren was Lan-dag bij een vriend van me.
Resultaat is dat ik al een week in de 4-wieler zit met de bank plat en de hoedenplank in de schuur :+
 
Omdat het een makkelijke opdracht was..

7ekCTNu.jpg
 
Ondertussen weer thuis sinds 04:05u.
De foto zelf gemaakt om 3:32u.
18 minuten eerder deze foto gemaakt. In real life kon ik zien dat die ramen in de schuifdeur(en) geblindeerd waren. Op de foto zelf vond ik het amper waarneembaar. Gelukkig kwam ik die andere nog tegen.
En al even gelukkig stond er niet "pal naast" in de opdracht. Busje stond te draaien met iemand erin, dan lijkt het mij niet zo evident er naast te gaan staan en effe een foto te maken ... op dat uur :P
Omdat ik koud had (voor het werk al enkele uurtjes in de sneeuw gewerkt dus, gisteren opgeroepen wegens winterse omstandigheden, en gewerkt van 19:00u tot 03:00u, waarvan eerst 5u lang zitten kaarten en nog wat, en de laatste drie uur in de sneeuw moeten werken) en natte voeten had, toch maar wijselijk besloten eerst naar huis te rijden. Leek mij niet dat er nog een stuk of 10 andere deelnemers op dit moment aan het rondrijden waren om zulk een busje te vinden ... :+

Dus nu bij deze, nieuwe opdracht:

Je motor aan* een etalage van een zaak waar hout en/of kolen kachels verkocht worden
* ik bedoel dus, zo kort als mogelijk bij de etalage. En er moet toch minstens 1 kachel te zien zijn.

Waarom deze opdracht? Omdat ik, tijdens een hapje eten, en getokkel op MF, met mijn voetjes lekker voor de kachel zit 8-)
 
KxZucHH.jpg


Sta er echt aan de etalage :P

Je motor aan/ tegen een etalage met de tekst uitverkoop of sales
 
Laatst bewerkt:
Je motor aan* een etalage met een melding hoeveel % korting je krijgt
Bijvoorbeeld een opschrift "-30%". Zo 1 opschrift is al voldoende, maar mogen er ook meer zijn.

* je weet intussen wel wat ik bedoel met "aan" ;)
 
Volgens wat ik weet zouden dat manequins moeten zijn?

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor aan een etalage met elektro huishoud toestellen
Frigo, kookplaat, oven, microgolf, wasmach8ne, droogkast, koffiemachine, broodrooster, etc etc ..
 
Ook die torso's vallen onder het kopje mannequin :o

Wilde eigenlijk een hele, maargoed beter verwoorden volgende keer _O-
Daarom dus de "indien goed" voorafgaand aan de nieuwe opdracht ;)
Maar goed, je hebt hem dus goedgekeurd 8-) :}

Ondanks de winter gaan we er toch nog best goed tegenaan :]

Met af en toe eens een andere speler die tussendoor meedoet :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom dus de "indien goed" voorafgaand aan de nieuwe opdracht ;)
Maar goed, je hebt hem dus goedgekeurd 8-) :}

Ondanks de winter gaan we er toch nog best goed tegenaan :]

Met af en toe eens een andere speler die tussendoor meedoet :+

We zijn gewoon niet te stoppuhhh :+

ennuh winter.. ook al is het echt al winter, echt winter is het nou ook weer niet. Alhoewel jij al je eerste sneeuwfoto te pakken hebt :P Bij mij nog geen vonkje sneeuw gezien *D en laten we dat lekker houden zo :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan