The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook hier was helaas geen naambord te vinden..

[afbeelding]

nog wel een foto gemaakt van de kleine duiker op locatie. Alleen schroomt deze niet meer met googlemaps Op de T-kruising staat mijn motor..
Wat jammer dat er geen bordjes zijn -O-

Grappig wel, op beide linkjes krijg ik links onder een afbeelding, en als je er op klikt zit je ergens in een of ander (zuid-oost)Aziatisch land :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ey-dzeej zegt wordt de benaming hier niet vaak gebruikt en staan hier ook niet vaak bordjes erbij. Hij moet toch wel ergens te doen zijn lijkt me.. Maar ik geef het even op voor deze :)
 
Zoals ey-dzeej zegt wordt de benaming hier niet vaak gebruikt en staan hier ook niet vaak bordjes erbij. Hij moet toch wel ergens te doen zijn lijkt me.. Maar ik geef het even op voor deze :)
Ik blijf het toch maar raar vinden, overal in Europa* staan bij bijna elke waterloop bordjes ... maar in NL niet -O-
Ik dacht nu, NL heeft heel wat waterlooen, dit moet toch een gemakkelijke zijn -O-

En kijk wat wij hier net binnengelaten hebben op een van de tarmac toegangen ...
... eeb Hyundai Maxivan, en nog wel op basis van de H1 _O-
 
Ik blijf het toch maar raar vinden, overal in Europa* staan bij bijna elke waterloop bordjes ... maar in NL niet -O-
Ik dacht nu, NL heeft heel wat waterlooen, dit moet toch een gemakkelijke zijn -O-

En kijk wat wij hier net binnengelaten hebben op een van de tarmac toegangen ...
... eeb Hyundai Maxivan, en nog wel op basis van de H1 _O-

Wij hebben teveel water, het staat dus alleen bij de 'grotere' waterertjes als deze kruizen met een belangrijke weg. Zoals hier Google Maps de kans dat z'n ding dan klein heet is niet heel groot ;)
 
m9srFtb.jpg
 
_O- Ben met Roeleey aan het rijden en hij wilde het spel en mijn account weer wat leven inblazen...
Volgende opdracht
Je motor met een Mercedes S Klasse
Hmmm ... dat klinkt als "afgesproken spel" :+
13 posts sinds 2012...direct uitgelogd. Vorige post was zelfs in 2012 :+
_O- ... oke, ik heb dus gereageerd in een 5 jaar oud topic _O-

Ik had het echt niet door :P

Maar ... toch heb ik gelijk over die tandwielen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm ... dat klinkt als "afgesproken spel" :+_O- ... oke, ik heb dus gereageerd in een 5 jaar oud topic _O-

Ik had het echt niet door :P

Maar ... toch heb ik gelijk over die tandwielen :+

:Y Was inderdaad een soor van afgesproken spel, daarom heb ik ervoor gekozen om een opdracht te geven en niet uit te voeren ;)
Ik had even daarvoor op MF gekeken en was aan het nadenken over een nieuwe opdracht en we stonden bij dit bord. Toen vroeg ik aan Michael jij had toch ook een MF account? en van het een kwam het ander.
En ja je hebt gelijk over de tandwielen _O-


Excuus! :$

Ik meende op de foto al een tweede persoon te zien aan de linkerkant. Roeleey dus? ;)

:N Ik maakte de foto, Michael staat er zelf bijna op.. _O-

In ieder geval heerlijk gereden vandaag :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan