The Riding Game MF Style [Deel 17]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ging ook maar net goed. :+
Ik heb mijn motor tijdens mijn groot onderhoud enkele dagen geleden terug op originele hoogte gezet. De vorige eidenaar (of die daarvoor) had die een 3 tal cm laten zakken op de voorpoten. Bij de minste borduur schraapte die al. Nu weer veel beter, maar een GSX F heeft origineel al weinig speling. Maar het gaat nu wel beter. Stuurt alleen iets zwaarder nu :P

Van mij dubbele bi-xenon lenzen ben ik wel super tevreden! 8-)
 
full
 
400 *O* *O* *O*

Edit: net op tijd, want het begint hier te regenen en de schaapjes zoeken hun schuilplaats op _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
K weer.... als het goed is zie je zwanen in de verte, maar zie nu dat ie op mijn motor foto zo goed als niet te zien zijn.
 
Laatst bewerkt:
Het weer is niet best nee, maar dit ga ik tot mijn spijt helaas afkeuren. 2 witte vlekjes zijn er 3 te weinig -O-

Ik zie dat je je telefoon iets te snel van zn plek haalt.. jammer.. -O-

Ik heb ook cheap telefoon. Had eerst een Z3 (prijzig) en nu een van 70,- valt het op in foto kwaliteit :Y

Moet nog wennen aan de lange sluitertijd ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook cheap telefoon. Had eerst een Z3 (prijzig) en nu een van 70,- valt het op in foto kwaliteit :Y

Moet nog wennen aan de lange sluitertijd ;)
Mijn huidige telefoon doet het ook beduidend minder dan mijn vorige. Op mijn vorige had ik een goede nachtfunctie, wat wel leuk was voor TRG.

Maar mijn nieuwe xenon lichten helpen daar nu wel een beetje bij 8-)

Deze morgen plaats gepasseerd met twee vijvers in de buurt van de luchthaven. Eeneen, ganzen en zwanen. Van die laatste zelfs exact 5 stuks ... maar ze zaten verdeeld over de twee vijvers B|
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een verkeersbord "gevaarlijke S-bocht", rechts beginnend
Voorbeeldje ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je toch denken dat er aan de andere kant het juiste bord staat.... :?
Dat is zo bij een voorrangsbord met pijlen, aan de ene kant het voorrangsbord, aan de andere kant het niet-voorrangsbord.
Bij een s-bocht, als die aan de ene kant links begint, begint die aan de andere kant ook links.

Behalve, en dat kan, als het een oneven bochtencomplex is, dan begint het aan de ene kant links, en aan de andere kant rechts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan