The Riding Game MF Style, SS and the rest [5]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@NightMagic, wordt de lijst met uitgevoerde opdrachten nog bijgewerkt? Best handig om te zien of je een nieuwe opdracht hebt verzonnen of dat je een herhaling hebt verzonnen :9
Heb ik ook al meerdere malen gepost maar geen reactie :+
En ik had alles nog wel zo netjes met naam, opdracht en foto onder elkaar gezet -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zometeen geen tijd om nog eventuele inzendingen te beoordelen.
De opdracht lijkt ne duidelijk en als er geen andere inzendingen meer binnen komen is frankivo de winnaar!
 
Cn, was absoluut niet de bedoeling om zo over te komen man....
Alleen zag dat volgens mij jij de enige aanwezig was...

Bedoel 100% algemeen!

Niks tegen jou! Mijn excuses als het idd daar op lijkt!

Nee oke, dan is het duidelijk.
Maar aangezien je mijn naam er bij had gezet wist ik niet precies hoe ik het moest opvatten.
Excuses aanvaard :Y :P

Nog 15 minuten en dan een nieuwe opdracht *O*

Veel mensen zijn ineens afschrikt dat ze niet meer reageren?
 
Laatst bewerkt:
Veel mensen zijn ineens afschrikt dat ze niet meer reageren?
Durven hier niet meer te posten omdat ze bang zijn dat topic dan verplaatst wordt, maar posten in het 'chat topic' is dan ook weer beetje veel van het goede. Met als gevolg dat iedereen zijn gedachten en gal nu maar gewoon opkropt, zo worden we binnenvetters en over een paar jaar kunnen we een praatgroepje gaan beginnen in de inrichting waar we dan zijn geplaatst... Gelukkig kunnen we daar altijd nog het spelletje "Ik wil zien, jouw rolstoel en jij kwijlend bij...." spelen O-)


of mensen zijn gewoon aan het werk/studie/druk/lekker aan het rijden natuurlijk, dat is mijn andere verklaring :+
 
Durven hier niet meer te posten omdat ze bang zijn dat topic dan verplaatst wordt, maar posten in het 'chat topic' is dan ook weer beetje veel van het goede. Met als gevolg dat iedereen zijn gedachten en gal nu maar gewoon opkropt, zo worden we binnenvetters en over een paar jaar kunnen we een praatgroepje gaan beginnen in de inrichting waar we dan zijn geplaatst... Gelukkig kunnen we daar altijd nog het spelletje "Ik wil zien, jouw rolstoel en jij kwijlend bij...." spelen O-)

|(
of mensen zijn gewoon aan het werk/studie/druk/lekker aan het rijden natuurlijk, dat is mijn andere verklaring :+
:}
 
Nou.. het is twaalf uur :)
We gaan koekblikkers plagen dit keer:

Nieuw opdracht:
Ik wil zien:
Je motor bij een C6 bord. Hier mag jij met je motor verder rijden, maar auto's niet.


Dit bord dus:
[img=378,378,,,"Bord C6"]http://tweakers.net/ext/f/R4HVHOyQUNf5oR49Bcf2P2AH/full.jpg[/img]
 
Nou.. het is twaalf uur :)
We gaan koekblikkers plagen dit keer:

Nieuw opdracht:
Ik wil zien:
Je motor bij een C6 bord. Hier mag jij met je motor verder rijden, maar auto's niet.


Dit bord dus:
[afbeelding]

eind van de middag kom ik bij zo'n bord langs, als de opdracht nog niet is uitgevoerd maak ik wel een foto.
 
Durven hier niet meer te posten omdat ze bang zijn dat topic dan verplaatst wordt, maar posten in het 'chat topic' is dan ook weer beetje veel van het goede. Met als gevolg dat iedereen zijn gedachten en gal nu maar gewoon opkropt, zo worden we binnenvetters en over een paar jaar kunnen we een praatgroepje gaan beginnen in de inrichting waar we dan zijn geplaatst... Gelukkig kunnen we daar altijd nog het spelletje "Ik wil zien, jouw rolstoel en jij kwijlend bij...." spelen O-)


of mensen zijn gewoon aan het werk/studie/druk/lekker aan het rijden natuurlijk, dat is mijn andere verklaring :+


_O-
En dan nog niet de moeite nemen om effe daarheen te rijden en een fotootje te maken.. :N

Eehm. Een beetje gezeik thuis door een vergissinkje. Wil het niet nog erger maken. :')


vergissing van een uurtje? ;)
 
Helaas.. allemaal
s_165.gif


of

bord-verboden%20in%20te%20rijden.jpg


B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan