thunderace gepraat

Nou moet ik binnenkort ook weer nieuw rubber...
Ik heb nog nooit van Maxxis gehoord... Ligt vast aan mij hoor. Ben beetje een motobeet ;)
Heb nu Michelin Pilot Road eronder liggen. Lekker slijtvast en genoeg glijpartijen en dus samengeknepen billen en dus zweetpartijen. Misschien eens na je Maxxis proberen ;)

Ik krijg zo'n gevoel dat men in combi met de Ace het meest te spreken is over de Bridgestones...klopt dat? Heeft iemand ervaring met Pirelli's onder zn Ace?

greetz,

Cyc
Klopt denk ik wel. Bridgestone BT010 was echt de perfecte band. Ook in koud en nat weer. Maar Maxxis vind ik ook echt heel goed. Beter zelfs als je het over prijs en kwaliteit verhouding hebt. Ze zijn een stuk goedkoper en gaan langer mee. Met een BT010 doe ik ongeveer 4000 km deze Maxxis zit er nu al 5000 onder. Maar ik denk niet dat ik daar nog 1000 meer mee haal.
 
Pirelli Diablo's zijn erg goed.
Ook bij slecht weer omstandigheden.
Geschikt voor 90% weggebruik en 10% circuit.

Had er eerst Michelin Macadam x100 onderliggen maar daar duurt het erg lang voordat de band warm begint te worden en bij slecht weer is het helemaal slecht.
Ja, je moet er van houden maar geef mij maar een band met meer grip.

Stefan
 
Klopt denk ik wel. Bridgestone BT010 was echt de perfecte band. Ook in koud en nat weer. Maar Maxxis vind ik ook echt heel goed. Beter zelfs als je het over prijs en kwaliteit verhouding hebt. Ze zijn een stuk goedkoper en gaan langer mee. Met een BT010 doe ik ongeveer 4000 km deze Maxxis zit er nu al 5000 onder. Maar ik denk niet dat ik daar nog 1000 meer mee haal.

Hmmmm.... 5000km.... Ik zit met deze Pilot Roads nu al aan 8... Zijn die dan zoveel harder?

Ga toch maar eens afwisselen....misschien kan ik mijn bandjesleverancier zo gek krijgen om de Bstones en Pirellis een keertje voor de test om te leggen...
En ik ben toch niet zo'n circuit rijder...dus daar hoef ik het niet voor te doen...

Maar aan de andere kant, Wat niet is kan nog komen ;)

Thx for the info...

Cyc
 
Om even terug te komen op wat ik eerder schreef, ik rijd niet op Pirelli SuperCorsa's, maar op Diablo's.
Zoals Stefan schrijft, zijn deze erg goed, zeer snel warm en erg veel grip.
Het enige nadeel is dat de banden erg snel van je afgaan, afgelopen zomer erop laten leggen, nu een dikke 1000 km verder zie je al dat de banden goed beginnen te slijten........... ik heb dan wel ruim 200 km met de motor gereden, maar de helft ervan was achter op de trailer ;(

Het lijkt me leuk om van de zomer wat af te spreken.

We keep in touch!!!


Groeten, Frans
 
Ik heb nog een Yoshimura RS3 Ovaal titanium race demper ,iemand intresse ?
Hij is voor een Thunderace.
Mail anders even voor foto's of info ; yohammer@xs4all.nl
 
Ik heb nog een Yoshimura RS3 Ovaal titanium race demper ,iemand intresse ?
Hij is voor een Thunderace.
Mail anders even voor foto's of info ; yohammer@xs4all.nl

Alleen als je er ook een Ace bij geeft voor weinig. :9
Want om nou 2 dempers op mijn dikke vriendin te gaan schroeven staat ook weer zo pretentieus ;)
 
Ik heb nog een Yoshimura RS3 Ovaal titanium race demper ,iemand intresse ?
Hij is voor een Thunderace.
Mail anders even voor foto's of info ; yohammer@xs4all.nl

Nee ik heb al een vreselijk lekker geluid uit mijn Shark pijp komen.

(Heb daarvoor wel de exup klep uit mijn pijp moeten slopen... O-) )
 
en ik met mijn BOS oval :)

Een jaar terug zou ik hem zo gekocht hebben van je, maar heb dus afgelopen zomer die BOS demper erop gezet.
 
laat ik er dan maar even een fototje bij doen voor de gene die het wel wat lijkt...........
170998
 
moet ik het maar weer voor je doen ? je kan ook niks zelf he hahaha koop dan een honda gaat er ook niks fout !!!
full

:+
 
Om even meet te praten over een 2 cilinder :]
dus in het voorjaar thunderace te koop weinig km veel gepoetst moet weg wegens geilheid op een 2 cilinder!! ook ruilen tegen vtr of duc bijbetaling aan mijn kant please help me !!!
full
 
Nee ik heb al een vreselijk lekker geluid uit mijn Shark pijp komen.

(Heb daarvoor wel de exup klep uit mijn pijp moeten slopen... O-) )

Dat scheelt je toch weer een aantal pk's, alleen dan niet erbij maar minder!
Doordat je de exup klep eruit hebt gehaald ben je toch wel zo'n 5 a 10 pk kwijt.
Ik hoop dat het geluid het ruimschoots compenseert. Kun je het niet zo aanpassen dat je na de exup klep je demper pas begint?

Zelf heb ik een Nikko Racing carbon uitlaat eronder liggen. Nog nergens heb ik er iemand mee zien rijden en hij is absoluut niet street legal maar oh wat een lekker geluid zit erin!

Stefan
 
k ben benieuwd welke herrie mijn Ace gaat maken als hij klaar is.
Ik heb een Laser Deeptone carbon demper (ovaal), en nu een orgineel kit-A fabrieks raceuitlaat (bochten van de YZF 750 OW1), dus geen exup meer!!!
Eindelijk herrie!!!!!!

Groeten Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan