Tijn's grote 1000RR P*rno poser Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuwe pagina *O*

Foto:
bc7f73f02097dd0da095757722f36375
 
Je ziet hem denken he.....

080518%20-%20MFMM%20(2).jpg


Later als ik groot ben, wil ik ook een echte motor... een BMW!!!
 
nou.....en posten maar martijn... })



















damn wat zal het dan rustig worden met de poserploatiesgeweld in het 900 topic :')
 
Laatst bewerkt:
He He, eindelijk een topic waar tijn zijn fotootjes kwijt kan ipv te spammen bij elk willekeurig topic op MF. ;)






:+
:^

Enne Tijn, geen print screentjes doen he, van je motorstekkie.. gewoon netjes alle foto's een voor een hier plaatsen :Y
 
Laatst bewerkt:
Aha, eindelijk een verstandig besluit. Tijn z'n eigen spamtopic, helemaal voor zichzelf *O*









Moet niet gekker worden hier op MF _O-
 
wel leuk gevonden...... en post je eigen topic maar vol poserpics,
maar hoop niet dat iedereen hier een eigen topic opent :X
 
Ik denk dat je beter op www.motormaf.nl kunt gaan kijken.
Met een beetje mazzel vind je het Bouncin' topic ook nog. :+

Maareh, is die motor niet wat te klein voor een westerling?
Gekke kabouterfietsen van tegenwoordig. Beter gaan ze weer terug naar het design van de 954. :Y
 

Was erbij toen.

De rechter (Badmuts): "Als je nu nog eens een foto spamt in ons topic dan ram ik je voor je bek eikel" "Kijk maar naar mijn houding, ik heb karate, kempo, kendo en jiu-jitsu gehad"
De rechter (zZSpammerZz): "Aaaaaauuuuwww"
Lijkt alsof hij lacht maar hij kermt het uit van de pijn die hij denkt te krijgen.


Echt gebeurd.









:+
 
Was erbij toen.

De rechter (Badmuts): "Als je nu nog eens een foto spamt in ons topic dan ram ik je voor je bek eikel" "Kijk maar naar mijn houding, ik heb karate, kempo, kendo en jiu-jitsu gehad"
De rechter (zZSpammerZz): "Aaaaaauuuuwww"
Lijkt alsof hij lacht maar hij kermt het uit van de pijn die hij denkt te krijgen.


Echt gebeurd.









:+
:^




_O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan