Tip & Tricks bij het aankopen van een Bike

vmeertens

Rookie
28 sep 2012
17
0
Hoogstraten
Beste,

Ik ben Vincent, 26 jaar en woonachtig te Hoogstraten (BE).

Sinds een paar maanden speelt het idee om een 2-wieler aan te schaffen.
Ik rij al een paar jaar met een Trial Bike, maar ik heb nog nooit tussen het verkeer gereden.

Ik ben zot van bobbers, cruisers, caféracers etc. Dus ik zou dat ook graag kopen als 1e motor.
Nu kreeg ik van andere mensen commentaar dat het (té) moeilijk is om te leren rijden met een dergelijke motor.
Wat zijn jullie meningen? :)

Nu heb ik op MP een "bobber" gevonden (http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/579548812-custom-bobber-savage-ls650.html)

Kunnen jullie aangeven op wat ik moet letten bij het kopen van een moto? Ik heb hier en daar wel ervaring door de trial, maar dit is iets heel anders.


Graag hoor ik van iedereen zijn mening, zodat ik snel kan cruisen :]
Of iets anders zoeken...


Mvg,

Vincent
 
het rijd heel anders.. maar als jij trail kan rijden ben je toch behendig genoeg om op iedere bike te stappen?
 
@ Midnight: Ik krijg 6u les op een motor van de rijschool. Iets zoals een CB 500
Daarna is het de bedoeling om op mijn eigen motor te rijden.

@ Supervaags: Dat dacht ik ook, maar een trial is veel lichter en gemakkelijker te sturen
 
Zolang je d'r niet op hoeft te lessen lijkt er mij niets aan de hand. Het rijd iets anders dan een naked maar dat is gewoon even wennen. Als je maar geen achtjes hoeft te draaien en zo :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan