Tip voor mensen uit Drenthe

GRande Roberto

MF veteraan
30 aug 2003
1.962
0
Amsterdam
Als je dit weekend nog van plan bent om te gaan rijden :] , dan kan ik je tippen op de hoofdstraat in Hooghalen , wij (in hooghalen) hebben dorpfeest ! en dan worden de straten versierd en het thema is sport en spel , de hoofdstrat is helemaaaaal in het teken van de TT , heeeeel mooi }) kom eg tff langs
 
Als je dit weekend nog van plan bent om te gaan rijden :] , dan kan ik je tippen op de hoofdstraat in Hooghalen , wij (in hooghalen) hebben dorpfeest ! en dan worden de straten versierd en het thema is sport en spel , de hoofdstrat is helemaaaaal in het teken van de TT , heeeeel mooi }) kom eg tff langs
Piccie? Webcam?
 
het komt ook in het dgabl;ad van het noorden, daar zijnz e nu een foto voor aan het maken. nog geen fotos ik denk straks wel
 
kom op ff een paar strepen op de weg, want het moet wel de mooiste straat worden lijkt het wat echter!!!!!!!!! Duz mensen gevcraagt voor wat rubber sporen!! en anders rij er in ieder geval ff langs en geef ff je mening ;) :} :P
 
indien iemand iets geld doneerd voor een achterband wil ik wel wat strepeen trekken

indien iemand een volledige achterband vergoed trek ik strepen maak ik poppetjes (voorbeeld ligt op Jack middelburgplein bij het circuit }) en optioneel is het asfalt weg branden

u bied wij draaien O-)
 
trouwens als je mij wil spreken, ik lig op de tt camping dus eigenlijk si dat mensen wekken geen goed idee |( |( en ik ga nog ff naar de baan villie waar sta je?
 
Ah, genoteerd, TT camping wekken met motorgeluiden op zaterdagochtend.

Ik sta weer in de GT, zelfde plekje als met de Ducati dagen 8-)
 
Ah, genoteerd, TT camping wekken met motorgeluiden op zaterdagochtend.

Ik sta weer in de GT, zelfde plekje als met de Ducati dagen 8-)
ik zag U!!!! met zwarte hoedje ikz ei hoi ...... nix :X nog x hoi :X , doppen in??? :P

jah met nog een kameraad uit de hoofdstraat ook een Bas! ;) en de grindbak master
Zie je dan morgen sowieso om .... (heel vroeg!) :P en op de baan .. in de Gt bocht aan sociale contacten werken ... staat genoteerd
 
waarom ik sneller ben ..... omdat ik dat Altijd ben op de weg, op het internet , ;) :P en natuurlijk ook op dit (fantastische) forum!
 
ik zag U!!!! met zwarte hoedje ikz ei hoi ...... nix :X nog x hoi :X , doppen in??? :P

jah met nog een kameraad uit de hoofdstraat ook een Bas! ;) en de grindbak master
Zie je dan morgen sowieso om .... (heel vroeg!) :P en op de baan .. in de Gt bocht aan sociale contacten werken ... staat genoteerd
Jullie slapen dus ook in het tentje?

Volgende keer hard Bas of Villie roepen, dan kijk ik wel om ;)
 
eeuh , oke maar jah heb t eens eerder gehad ! Villie .... heh wat ow heb je t tegen mij ?? :+ was iemand met marshall overall en een zwart vissershoede ik d8 das villie niet dus
 
indien iemand iets geld doneerd voor een achterband wil ik wel wat strepeen trekken

indien iemand een volledige achterband vergoed trek ik strepen maak ik poppetjes (voorbeeld ligt op Jack middelburgplein bij het circuit }) en optioneel is het asfalt weg branden

u bied wij draaien O-)
wat noem jij iets O-) })
 
kan ook nog de grindbak master zijn he die stond toen bij de ruskenhoek achter je ik ben zijn maat, maar was er toen niet moest toen voetballen B| :+
 
Heb net nieuwe banden, had de oude band wel op willen roken, maar die ligt nu in Wijster ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan