"TL-1000 rijders deel-5"

wanneer volgende meeting?

  • 1e paasdag?!

    Stemmen: 1 5,9%
  • 2e paasdag?!

    Stemmen: 12 70,6%
  • Ligt an ut weer

    Stemmen: 3 17,6%
  • andere datum!

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand trouwens wat ik ongeveer terug krijg voor mn TLs? ga zaterdag heen, maar weet echt niet wat ik moet verwachten... (tis een motoport)
 
of lachen, als ze met zo'n debiel voorstel komen _O-


Misschien alleen als je er een GSR koopt dat je een leuke deal krijgt maar alleen inleveren is drama.
Kweenie in hoeverre je al financieel krachtig bent om zo'n GSR te kopen :?
Anders zou ik het tot die tijd lekker uitstellen en 'm gewoon particulier te koop laten staan.
Zeker omdat het seizoen nu begint en je gewoon een super geile fiets hebt staan.
 
Misschien alleen als je er een GSR koopt dat je een leuke deal krijgt maar alleen inleveren is drama.
Kweenie in hoeverre je al financieel krachtig bent om zo'n GSR te kopen :?
Anders zou ik het tot die tijd lekker uitstellen en 'm gewoon particulier te koop laten staan.
Zeker omdat het seizoen nu begint en je gewoon een super geile fiets hebt staan.

ja ik ben van plan om dan een gsr er op in te ruilen :) nee als ik em alleen in zou ruilen (als ze dat uberhaupt al doen) dan laat ik hem idd liever staan. :)
 
Tiefus man... wat een kneitergasten zijn dat toch ook altijd weer :(

Uiteindelijk zijn we GVD meer bezig met een beetje om ons heen kijken en hopen dat we geen P in burger zien dan dat we bezig zijn op de weg te letten |(

Niet te vergeten dat die gasten ook fiks moeten doortrappen om ons die bon te kunnen geven...

Zou me niks verbazen als r es ergens een underground groep wordt opgericht speciaal om dat soort gasten te slopen :X

btw, heb jij dan een puntenrijbewijs? of krijg je deze regeling vanaf de eerste keer dat je moet voorkomen ofzo :?

Niet om het 1 of ander maar je bent nog altijd zelf de baas over je gaskraantje...

En wat J bedoeld met 3 strikes out is dat hij al eens een leuke preek heeft gehad... 3x OM transactie en je rijdt weer rond met een Blauwe L op je kentekenplaat :W

@Base,

ik denk dat je uit moet gaan van een eurotje of 2800/3200 en dan heb je geluk :X

@Jaymn,

klote voor je, vind nu de tekst van je wheely filmpje wel toepasselijk...
If you can't pay the fine, don't do the crime O-)

Verder nog ff wat foto's dumpen :+

2 kanonnen...

P4020020.jpg


Ready, set...who's gonna win O-)

P4020015.jpg


bye bye :W
 
Tjonge tjonge... nogal 1 B| Helaas zal ik me er bij moeten aansluiten ;(

Vorige week maandag hebben ze me gruwelijk te grazen genomen vlakbij Garderen.

T was lekker zonnetje en de bandjes werden weer enigzins warm. Ik reed bij Barneveld en besloot nog eens ff lekker te gaan knallen. Na een rijtje auto`s voorbij geknald te hebben plat met m`n kin op m`n tank kwma ik aan bij m`n favoriete bochtjes }) Knietje links knietje rechts, wheelie hier wheelie daar. Na een tijdje zag ik een A6 in m`n spiegels, die er ook flink de vaart in had. Ik besloot m maar ff voorbij te laten gaan en m`n grootste angst werd werkelijkheid '(

Dag dag rijbewijs kwam hun verhaal op neer.

Vandaar dat ik m`n TL wederom tekoop moet gaan zetten, ik kan me niets meer permiteren. Nog 1 maal een overtreding van 30km of meer en ik mag m inleveren en overnieuw gaan halen :( Ik heb nu 2 van de 3 punten verzameld dus t spel is uit voor de komende 4 jaar. Wat ik nu ga doen weet ik nog niet maar ik houd jullie op de hoogte..... B| B| B| B| B| B| B|

J*


B| erg shit voor je keerl .....jammer daj nu toch gedwongen word `m toch weg t doen, is n erg mooie bike .....

good luck en sterkte met d hele afhandeling ervan .....
 
Tjonge tjonge... nogal 1 B| Helaas zal ik me er bij moeten aansluiten ;(

Vorige week maandag hebben ze me gruwelijk te grazen genomen vlakbij Garderen.

T was lekker zonnetje en de bandjes werden weer enigzins warm. Ik reed bij Barneveld en besloot nog eens ff lekker te gaan knallen. Na een rijtje auto`s voorbij geknald te hebben plat met m`n kin op m`n tank kwma ik aan bij m`n favoriete bochtjes }) Knietje links knietje rechts, wheelie hier wheelie daar. Na een tijdje zag ik een A6 in m`n spiegels, die er ook flink de vaart in had. Ik besloot m maar ff voorbij te laten gaan en m`n grootste angst werd werkelijkheid '(

Dag dag rijbewijs kwam hun verhaal op neer.

Vandaar dat ik m`n TL wederom tekoop moet gaan zetten, ik kan me niets meer permiteren. Nog 1 maal een overtreding van 30km of meer en ik mag m inleveren en overnieuw gaan halen :( Ik heb nu 2 van de 3 punten verzameld dus t spel is uit voor de komende 4 jaar. Wat ik nu ga doen weet ik nog niet maar ik houd jullie op de hoogte..... B| B| B| B| B| B| B|

J*


damn, ze moeten je wel hebben zeg..... :N mijn grootste angst dit soort verhalen...

sucks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan