TL1000 rijders deel 21 - Still going strong!

weer wat nieuws gekocht... *O*

althans me vriendin.. :+

full
 
Rodesian Ridgeback.. mocht niet (me oom&tante hadden die) die vond ze te groot..

nu deze, een bijna onmogelijke kruising van een bullmastiff met een bassethound _O-
althans volgens haar paspoortje..maakt mij niet zoveel uit, want ze is verdomme lief joh hé, niet normaal.



full
 
haha ;) Wel een mooi beest in ieder geval! (ene, vuilnisbakkenrassen zijn het leukste)
 
Er kraakt bij mij onderhand wel meer dan alleen de rotatiedemper, schuiver gemaakt afgelopen weekend ;( ;(

AtLxogI.jpg


Deuk in uitlaat + beetje scheef
Beide remdingen afgebroken
Kuipschade
Deuk in voorvelg
knipperlicht kapot
 
kerel, zelf oke ?

als pleister op je wonden: knipperlichten (klein-carbon look) heb ik nog wel voor je.. gratis af te halen voor jouw !
 
Zelf op wat spierpijn na helemaal niets, was niet zon grote crash gelukkig.

Voor de nieuwschierigen hier, het staat op film :') @ motormeuk
 
Geinig beestje Loe... Ik hou het maar bij mijn echte bullmastiff :D

20130825_153810_zps24880ea7.jpg

20130908_154134-1_zps02ef2ee1.jpg


@X: balen om op deze wijze van je TL te worden getikt! Schade is nooit.iets waar je op zit te wachten. Maar gelukkig valt het mee...
 
Wauw, dat is wel echt een lullige manier om onderuit te gaan... Sterkte met het herstel van de motor, het lijkt gelukkig mee te vallen!
 
Heet iemand nog een gouden tip voor een TL1000R?

De reguliere sites heb ik al bekeken.

Graag onder de 40K kilometers.
 
Wauw, dat is echt té goedkoop... Daar gaat de markt voor TL's... ;)
 
Laatst bewerkt:
@ flooriz: aanbieder had bieden kunnen uitzetten.. probleem met 'goudzoekers' opgelost..Daarnaast had hij 'm ook wel kunnen wassen/poetsen en de moeite nemen om wat mooie foto's te schieten (eventueel netjes op een 'bok' zetten) Dat maakt het écht wel het verschil met de verkoop.
Magoe; ruige fiets voor te weinig.. B|

@ flip; markt voor 13-16 jaar oude 2 cilinders met een 'slechte' naam ligt al jaren op zijn gat.. 'we' moeten het hebben van schare fans :Y - zoals ik - die zo'n hok een tweede kans gunnen..


@ heipaal; als ik jouw was zou ik lekker voor een SP1-2 gaan.. maar goed, indien je een echte fan bent, kun het beste op zoek naar een fiets die al langere tijd op naam van iemand staat (stond er één op MP uit Stadskanaal of omstreken) 12 jaar op naam en 35K kilometers.
Magoe ook dat biedt geen garantie :N Van een Honda weet je eigenlijk wel, dat het met de betrouwbaarheid oké zit :X

edit: waarom eigenlijk een R ?
 
Laatst bewerkt:
@ heipaal: deze bedoelde ik hier zou ik me geld - wat ik niet heb - wel op durven zetten..

anders deze lekker goedkoop.. voordat je verschil van € 1500,- tussen de vraagprijzen aan deze aan eventueel achterstallig onderhoudt heb uitgegeven, ben je al héél ver.
Wel goeie vering op deze :W
 
Laatst bewerkt:
Die laatste is indd goedkoop... had ik ook al gezien.

Voor de verkoop had die verkoper best wat moeite kunnen doen, scheelt je in ieder geval een hoop positieve reacties extra op een advertentie. En indd, die fans, ik hoop zo dat de TL(s) niet zo'n r1 fan fiets word...

De mijne, (ik als TLs fan ;) )

2662316-1-2-2.jpg


Hier als schade fiets (erg mooi verbloemd op de foto...) en onderstaande foto 2-3 jaar later :9~ :9~

IMG_2306_zpsc28e510b.jpg
 
@ heipaal; als ik jouw was zou ik lekker voor een SP1-2 gaan.. maar goed, indien je een echte fan bent, kun het beste op zoek naar een fiets die al langere tijd op naam van iemand staat (stond er één op MP uit Stadskanaal of omstreken) 12 jaar op naam en 35K kilometers.
Magoe ook dat biedt geen garantie :N Van een Honda weet je eigenlijk wel, dat het met de betrouwbaarheid oké zit :X

edit: waarom eigenlijk een R ?

Ik had beide in de favorieten staan, waarom een R?

Omdat ik dat gewoon zo'n vet model vind, en ik ben echt een beetje verliefd op Suzuki, mijn eerste motor was een SV650 en Suzuki heeft me eigenlijk altijd getrokken, mijn GS doet eigenlijk alles wat ik wil meer dan goed alleen op 1 wiel uit een bocht komen gaat wat minder.... ;)

Dus zoek ik naar een leuke V-twin die dat wel doet voor erbij, het liefst een naked maar die maakt Suzuki niet, ik ben ook aan het kijken naar een Tuono maar die zijn net ff te duur.....

P.S: Die hoge kilometer stand van die gele R op MP, is dat een probleem?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan