tl1000 rijders

oo

  • 00

    Stemmen: 8 72,7%
  • 00

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Ja dat is goed Wizl. Ik opereer vaak TL1000R en S blokken.
Gisteren een blok opgehaald welke bokte volgens de eigenaar, nou en of krukas gebroken..............

P.s. in april heb ik een grotere werkplaats tot mijn beschikking.......yeah
p.s.2 kan aankomende week niet sleutelen i.v.m. wintersport......shit over 4 uur gaan we weg.........
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/14971
;(
 
Wat voor wijzigingen heb jij nog meer gedaan tati?.

andere remblokjes, stalen remleiding voor, bos dempers, bmc filter en ik heb nog een PCII op de kast liggen.

niet zo heel veel dus.

zit er wel aan te denken om voor het installeren van de PCII het luchtfilterhuis aan te passen. Maar ik heb het niet zo op zagen in mijn airbox. (dus ik denk dat ik die 2 pk maar links laat liggen).
 
ik moest toch mijn ketting vervangen, toen heb ik het meteen maar gedaan.

oftewel, ik zou het niet weten.
 
ik zou het niet weten. heb zelf de ketting op maat gemaakt en geklonken. dus ik weet niet hoe lang hij standaard is.

misschien ff een suzuki dealer bellen, die zullen wel vaker zo'n vraagjes krijgen.

v. someren in afferden zal het wel weten.
 
Hallo 'TL1000 rijders'!!

Ik heb sinds 4 weken ook een schitterend mooie TL1000S van '97 met 17000 op de teller. Helaas heb ik er nog niet veel op kunnen rijden omdat hij nog ingevoerd moet worden. Volgende week is de invoerkeuring. Hier heb ik nog een vraagje over. Ik weet dat er al het één en ander over geschreven is in dit forum, maar hebben jullie nog tips waar ik op moet letten en waar de RDW op gaat letten en eventueel moeilijk over gaat doen? :? De motor heeft ondertussen groot onderhoud gehad en er zijn nieuwe banden opgekomen (BT010). Alle tips zijn welkom. Hier is een fotootje van de motor.......helaas is de kwaliteit van de foto minder!


full
 
kweet niet waar je op zou moeten letten, maar wil je wel even feliciteren met deze prachtige mooie motor :P
 
Bedankt!! Ik ben er ook ontzettend blij mee. Die motor is al een hele tijd mijn "droommotor" en nu heb ik hem dus eindelijk. Altijd al een V-Twin gewild....vooral het geluid is echt schitterend met deze sportuitlaten.

Ik heb 4 jaar op een Suzuki GS500 gereden omdat ik in het begin een licht rijbewijs had. Nu begon de GS verschillende grotere mankementen te vertonen en werd het tijd voor een andere. Vlug de oude verkocht en binnen 2 weken stond deze op de stoep. :-)
 
Welkom bij de club Roy78.
Het enige waar je mischien rekening mee moet
houden is het geluid wat jou motor produceerd.
Als ik die dempers zo bekijk dan komt daar een
aardige brul uit denk ik. :}
Bij de RDW-keuring meten ze het geluid van de motor,
hoeveel dat mag zijn weet ik niet precies.

Veel succes ermee,Hij ziet er schitterend uit man! :9~
 
De dempers op de foto zijn inmiddels vervangen door de originele uitlaten! Dit was nog een hele klus, want die waren dus best wel slordig "afgeslepen". Nu zijn ze er weer heel netjes (tijdelijk) terug opgezet! ;)

De uitlaten op de foto zijn van het merk 'DOMA-RACING' en geven een ongelofelijk mooi diep geluid! Zelf weet ik niet of dit merk uitlaat vaker op een TL1000 zit. Ik heb het niet eerder gezien.
 
Weet er trouwens iemand of er voor de TL1000S ook zo'n Haynes of Clymer onderhoudsboek te koop is? Of eventueel een andere technische handleiding? Of heeft iemand hier zo'n boek te koop? Ik hou me aanbevolen.
 
De motor heeft ondertussen groot onderhoud gehad en er zijn nieuwe banden opgekomen (BT010). Alle tips zijn welkom.

ik heb nog wel een tip.

die bridgestone's eronderuit gooien, heb ze er ook onder gehad maar ik vondt het niet echt geweldige banden. Voorband had een heel raar slijtagepatroon.




voor de TL zijn er alleen orginele werkplaatshandboeken. (heb ook het hele net afgezocht) '(

 
ik heb nog wel een tip.

die bridgestone's eronderuit gooien, heb ze er ook onder gehad maar ik vondt het niet echt geweldige banden. Voorband had een heel raar slijtagepatroon.
wat dan ik heb ze ook namelijk en onder de sv ook
merkte wel dat voor idd raar afsleet
 
slijten schuin af. (dit had ik niet met de pirelli's die ik er eerst op had)

motorzaak waar ik vaak kom hadden al vaker klachten over die bandjes gehad.

nu heb ik er voor rennsport op liggen. ging het zondag lekker mee. (teen en knie tegelijkertijd aan de grond gelegd)
 
Ik heb een werkplaats handboek dus als jullie wat willen weten...

mail maar oromijn@hotmail.com

P.s. ken een blok bijna uit mijn hoofd dus...

groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan