Hyro
Die hard MF'er
- 31 jul 2013
- 517
- 164
Hallo MF'ers,
Zoals te doen gebruikelijk zal ik mij hier voorstellen.
Mijn naam is Jeroen Lak, woonachtig in Waddinxveen en IT'er van beroep, en als zodanig wil je wel eens wat anders dan die updates van M$, en dus heb ik toegegeven aan het feit dat ik het sleutelen aan brommers (vroeger) en de gsx (paar jaar terug) wel erg leuk vond.
Even je gedachten ergens anders, zwarte handen en de lucht van benzine en olie wat wil een man nog meer
Dan natuurlijk de grote vraag, wat ga ik dan doen? een mooie glimmende (Z800) heb ik al staan, en daar al een en ander (kleins) aan veranderd, maar niet de moed daar de slijptol in te zetten
Dus rondkijken en langzaamaan toch de kant op van een caferacer, waarom?
Ten eerste: mooi (vind ik dan), ten tweede: niet al te moeilijk (hoop ik dan) en ten derde, waarschijnlijk omdat het kan, f*ck it, laten we gewoon wat doen, we zien wel waar het schip strand
Ok, tot zover dan het gedeelte met de wilde plannen.
Op een goede dag na een tijdje rondgekeken te hebben naar een brikje waar niet teveel vakantiegeld in ging zitten en waar toch nog enig uitzicht op een succesje was, besloten een CB400n op de kop te tikken met niet al teveel kilometers.
Zag er redelijk uit, en was in rijdende staat.
Onderweg naar huis bleek toch (zoals overigens door de oude eigenaar gemeld) dat er wat benzine lekte en dat er wat inhouden te merken was.
Anyway, geen probleem, de planning was toch openmaken en er nog wat van leren.
de foto's komen langzaamaan aangezien ik stiekum wat voorwerk heb gedaan
Zoals te doen gebruikelijk zal ik mij hier voorstellen.
Mijn naam is Jeroen Lak, woonachtig in Waddinxveen en IT'er van beroep, en als zodanig wil je wel eens wat anders dan die updates van M$, en dus heb ik toegegeven aan het feit dat ik het sleutelen aan brommers (vroeger) en de gsx (paar jaar terug) wel erg leuk vond.
Even je gedachten ergens anders, zwarte handen en de lucht van benzine en olie wat wil een man nog meer
Dan natuurlijk de grote vraag, wat ga ik dan doen? een mooie glimmende (Z800) heb ik al staan, en daar al een en ander (kleins) aan veranderd, maar niet de moed daar de slijptol in te zetten
Dus rondkijken en langzaamaan toch de kant op van een caferacer, waarom?
Ten eerste: mooi (vind ik dan), ten tweede: niet al te moeilijk (hoop ik dan) en ten derde, waarschijnlijk omdat het kan, f*ck it, laten we gewoon wat doen, we zien wel waar het schip strand
Ok, tot zover dan het gedeelte met de wilde plannen.
Op een goede dag na een tijdje rondgekeken te hebben naar een brikje waar niet teveel vakantiegeld in ging zitten en waar toch nog enig uitzicht op een succesje was, besloten een CB400n op de kop te tikken met niet al teveel kilometers.
Zag er redelijk uit, en was in rijdende staat.
Onderweg naar huis bleek toch (zoals overigens door de oude eigenaar gemeld) dat er wat benzine lekte en dat er wat inhouden te merken was.
Anyway, geen probleem, de planning was toch openmaken en er nog wat van leren.
de foto's komen langzaamaan aangezien ik stiekum wat voorwerk heb gedaan