TRC Top gear baarle-nassau top super service schuberth

henzel

Die hard MF'er
12 aug 2005
527
15
Hier een goed adres voor schuberth helmen en magna motor kleding.
Afgelopen winter bij deze zaak een motorjas van Macna gekocht (met fluor stukken er mooi in verwerkt)welke goed bevalt.
Nu had ik een c2 schuberth welke niet goed meer sloot van 2 jaar oud.
Ik vertelde mijn helm probleem en de eigenaar van TRC Topgear vertelde me dat ik maar eens langs moest komen met de helm ter inspectie welke sercice van de zaak .
Helm werd na gezien e.e.a. gedemonteerd/gemonteerd ,afgesteld en werkt nu weer prima !
Overweeg je een nieuwe helm met top service dan is dit een ritje naar Baarle-Nassau waard.

Motor groet,
Hans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha ha, Nee hoor ik heb er geen belang bij.
Wil alleen een tip geven.
groet
 
Gelukkig maar dat vrijwel elke Schuberth dealer dergelijke service levert.
Anders moest ik nog helemaal daar naartoe rijden.
 
TRC Topgear - www.trctopgear.be
Je wordt goed geholpen en over de prijs is goed te praten. *D
Oja, een vriend had een pak dat niet goed was en hij kon hem zo omruilen(tegenwoordig met al die rma's kan dat soms ook nog wel wat zijn ;) ).

Veel keus en goede service, goede zaak :}
 
Ik was laatst bij de Kaasboer op de hoek (Koos Gatenkaas), daar heb ik een oude kaas gekocht en een zwitserse kaas (zwitserse kwaliteit schijnt goed te zijn). En ook nog een kaasschaaf. Die bleek superscherp te zijn 8-) En proefenrijden kon vooraf! Dus een prima service vond ik :}

Toen ik thuiskwam bleek er 1 kaas vol met schimmel te zitten. Toen ben ik teruggegaan en het bleek dat ze me de verkeerde kaas hadden geleverd, maar ze waren zeer coulant en ik kreeg de juiste kaas er voor terug in een reukvrije verpakking! *O*

Nee, ik ben geen naamgenoot van de eigenaar, maar ik wilde het gewoon even met jullie delen :Y Dus voor een prima produkt en service ga je naar de kaasboer op de hoek: Koos Gatenkaas! Een ritje naar Zwitserland is dus de moeite waard :]

:W
 
Laatst bewerkt:
Rij bijna elke week door Baarle maar k heb die winkel nog nooit gezien :X

Weet wel dat er ook een outlet zit die "Hoes" heet ofzo :)
Ook wel aardige mensen, 2 bijna bejaarde die overjarige pakken
verkopen enzo :) Wel lekker goedkoop daarzo :Y
 
spam.jpg

:9~

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan