Triumph Speed Triple topic deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen voorstander van. |(
Motorrijden is voor mij dan, 100% bezig zijn met het rijden, bochten nemen, het verkeer

Dat vind ik eigenlijk ook ja. Maar misschien ga ik het ook wel eens proberen maar niet verschrikkelijk snel. Je moet wel 100% met het verkeer bezig zijn en dan kan je niet ff als AC-DC langs komt met Tunderstruck ff vol aant gas gaan hangen })
 
Dat vind ik eigenlijk ook ja. Maar misschien ga ik het ook wel eens proberen maar niet verschrikkelijk snel. Je moet wel 100% met het verkeer bezig zijn en dan kan je niet ff als AC-DC langs komt met Tunderstruck ff vol aant gas gaan hangen })

daar ben je zelf toch bij.. ik vind het wel heerlijk een muziekje op de achtergrond. het moet natuurlijk niet over stemmend zijn
 
Ik rij zelf ook regelmatig met de radio van de Cardo aan. Geluidskwaliteit is niet zo heel denderend, maar dan hoeft ook niet. Volume hoeft ook niet hard, gewoon wat geluid is prima en leidt totaal niet af van het rijden.
Eigen muziek zet ik niet op, juist omdat dat wel meer af zou leiden omdat het je eigen muziek is en daar meer in op gaat.


Vanmiddag even naar Bruurs geweest en de motor aan de diagnose gehangen om te kijken of er rare storingen gelogd waren. Kwam alleen uit de de lamdasonde niet of nauwelijks signalen afgeeft, ik vermoed dat dit het hoge brandstofverbruik van 1 op 14 veroorzaakt.
Volgende week maar even op de bank zetten en kijken of de A/F verhouding goed zit, zo niet eerst maar even een andere sonde gebruiken om te testen. Zou het benzineverbruik toch iets naar beneden willen hebben om het bereik iets te vergroten. Met deze temperaturen rij ik naar verhouding vrij rustig, maar vrees erger zodra ik het gas open ga draaien. :/
Diagnose niet werkend reservelampje moet ik ook nog doen, want ook dat is vervelend.
Toch vermaak ik me prima met mijn nieuwe brommert. :)
 
Laatst bewerkt:
Ook kwam ik nog een losse grijze stekker tegen met geel/rood en bruin draad, heb in het WPHB gekeken, maar kan het zo snel niet vinden, iemand een idee waar deze voor dient?

Als je in het WPH kijkt in het elektrische schema, heb je het stekkertje(gekleurde draadjes) zo gevonden.

Er staat iets bij van California only.
 
:W voor mij ook geen muziek op de motor :N wil de motor en t verkeer nog enigszins kunnen horen en dat gaat nog wel met op maat gemaakte doppies. Ow ja en opzwepende muziek op de motor :o })
 
Mogge. :W

Gisterenavond handgemaakt kentekenplaathouder opgehaald.
Uiteraard meteen de schuur ingedoken.
Meteen kleine knippers gemonteerd.
Resultaat mag er zijn. :Y

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan