Triumph Speed Triple topic deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem gevonden :)) zit aan kapje van voortandwiel vast en beschermd slang koelvloeistof. Had nog een foto onder het stof gevonden waar ik het opeens zag

Iedereen bedankt voor mee denken
Zat al in die richting te denken vanwege de lengte richting en de bolling van het kapje... Maar kon dat niet ergens bij het achterwiel plaatsen :? Logisch dus :P

Maar weet je zeker dat je nu alle moertjes en onderdelen er weer op hebt en dat je hulpje niet stiekem nog iets heeft verduisterd }) :P
 
Haai...
full
 
Hallo,
Ik heb een nieuw speed triple van 2012, maar ik vind dat ik toch wat te recht op zit.
Voorheen had ik een van het 1e model met clipons.
Is er iemand hier die een nieuw model heeft met clipons? en zo ja hoe rijd dat?
pics welkom....
Groet Jan
 
Hallo,
Ik heb een nieuw speed triple van 2012, maar ik vind dat ik toch wat te recht op zit.
Voorheen had ik een van het 1e model met clipons.
Is er iemand hier die een nieuw model heeft met clipons? en zo ja hoe rijd dat?
pics welkom....
Groet Jan

hierboven staat er 1 met clipons. Heb nog geen '11/'12 model gezien met clippies
 
Zat al in die richting te denken vanwege de lengte richting en de bolling van het kapje... Maar kon dat niet ergens bij het achterwiel plaatsen :? Logisch dus :P

Maar weet je zeker dat je nu alle moertjes en onderdelen er weer op hebt en dat je hulpje niet stiekem nog iets heeft verduisterd }) :P

Begin nu te twijfelen nu je het zegt :/ maar geen schroefjes over en ook geen gaatjes waar evt. een schroefjes in moet. :+
Vanavond een ritje om te kijken of alles goed functioneert en dan zondag richting eifel *O*
 
Hallo,
Ik heb een nieuw speed triple van 2012, maar ik vind dat ik toch wat te recht op zit.
Voorheen had ik een van het 1e model met clipons.
Is er iemand hier die een nieuw model heeft met clipons? en zo ja hoe rijd dat?
pics welkom....
Groet Jan
kunnen geen clipons op dacht ik, kijk maar naar je voorvork
 
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
speed_triple_r_sc_project_exhaust_1050_triumph_speed_tripleR.jpg

sc-project_speed_triple_R_exhaust_scarico_speed_triple_R.jpg


Arrow
1.jpg


Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..
 
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
[afbeelding]
[afbeelding]

Arrow
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..
Wat uiterlijk en prijs betreft, zou ik gaan voor die van SC :Y
 
Verlagen van de koplampen ? :?



icm met een stukje gewichtsbesparing ;)

:?

wordt iig iets wat niet eerder gedaan is, zover ik weet. of het mooi wordt is nog ff afwachten...wel hele minimalistisch stijl 8-)

Hoezo zou dat niet kunnen? Omdat de vork een verjonging heeft?

volgens mij kan je bij t nieuwe model prima een setje clip ons kwijt onder je kroonplaat, wordt wel een extreme zit dan ...
 
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
[afbeelding]
[afbeelding]

Arrow
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..

Ik vind de SC er qua model en kleur het mooiste uitzien. :9~
Qua geluid weet ik het niet. :N
 
icm met een stukje gewichtsbesparing ;)

:?

wordt iig iets wat niet eerder gedaan is, zover ik weet. of het mooi wordt is nog ff afwachten...wel hele minimalistisch stijl 8-)volgens mij kan je bij t nieuwe model prima een setje clip ons kwijt onder je kroonplaat, wordt wel een extreme zit dan ...
*D kan nie wachten nie !!
 
icm met een stukje gewichtsbesparing ;)

:?

wordt iig iets wat niet eerder gedaan is, zover ik weet. of het mooi wordt is nog ff afwachten...wel hele minimalistisch stijl 8-)volgens mij kan je bij t nieuwe model prima een setje clip ons kwijt onder je kroonplaat, wordt wel een extreme zit dan ...

deze!!!! :9~
(maar dan andere kleur!

full
 
triple-t schreef op 09 april 2013 @ 14:34:icm met een stukje gewichtsbesparing



wordt iig iets wat niet eerder gedaan is, zover ik weet. of het mooi wordt is nog ff afwachten...wel hele minimalistisch stijlvolgens mij kan je bij t nieuwe model prima een setje clip ons kwijt onder je kroonplaat, wordt wel een extreme zit dan ...

Zeg dat wel ja :Y :') beetje modelbouw werk dit :X ;) komt wel goed :Y

Gaat wel mooi worden O-)
 
Laatst bewerkt:
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
[afbeelding]
[afbeelding]

Arrow
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..
Ik wou perse een lage uitlaat. En ook de SC project in overweging genomen. Alleen vond/vind hem ronduit lelijk. Uiteindelijk de MIVV Gp geworden, via een UK site voor iets van 360,- bezorgd thuis.
 
Heren,

ik denk er aan mijn dubbele Arrow uitlaten op mijn 2011 Speed Triple te vervangen door een lowboy.
Zowel die van Arrow als die van SC Project zijn erg knap. De Arrow kost al gauw 800 eur tweedehands (wel met voorbochten), de SC Project komt op een 400 euro nieuw.

SC Project
[afbeelding]
[afbeelding]

Arrow
[afbeelding]

Persoonlijk vind ik de Arrow er wat logger uitzien (vind ik trouwens van de dubbele Arrow ook, zeker in vergelijking met bijv de dubbele Akrapovic)

Graag jullie mening of alternatieven..


Kzou veur de SC gaon... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan