Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is een kleine tanktas, ben eigenlijk opzoek naar een magneet tas waar net portemonnee en telefoon in kunnen.
Heb zo'n hekel aan die zooi in mijn jas B|


Zo iets?
full
 
Geloof me, om daar leeftijd voor aan te houden is echt onzin.
Bel maar een triumph dealer op. Tenzij hij om werk verlegen zit zal hij hetzelfde vertellen :)


En toch ga ik niemand aanraden het niet te doen




Leuke foto's triple-t


Ook ik heb heerlijk gereden vandaag en het was de eerste keer dit jaar :] . We zijn bij Motor Centrum Eibergen geweest en ook daar was het gezellig. Geen MF-ers gezien -O- maar dat kon de pret verder niet drukken *O*


Komende zondag weer een ritje bij Blom!


Meeting gemist -O-

Gisteravond een feessie gehad, vandaag zeker nog teveel alcohol in me bloed om te rijden :Z

Ai ai ai, 's nachts een wrak, 's morgens een wrak. Zolang je je pootje nog over de bike kunt tillen zonder om te vallen gaat het wel :')


Hahaha!


Van de week maar eens gaan kijken naar een speed.

Gaat het dan toch weer gebeuren :P.


Doe het maar!
 
En toch ga ik niemand aanraden het niet te doen


Wat ik begrepen heb, is dat 'als' ze verlopen, dit bijna alleen maar gebeurt bij de eerste controle, maar ook dat zelden voorkomt.

Voor een klepcontrole is het niet zinvol om een tijdsinterval aan te houden, maar gewoon de kilometrage aanhouden. Volgens mij wordt er alleen ene tijdsinterval aangehouden door de fabrikant vanwege productaansprakelijkheid.

Als je nou een kawa had, dan was het een ander verhaal :P
 
Laatst bewerkt:
mannen kan iemand mij adviseren wat de standaard doorsteek van de voorvork is op een speed 05?
bij die van mij is de bovenkant van de veer poten gelijk aan de bovenkant..
 
Dat heb ik opgelost met een heuptasje :X
Zie dat heuptasje wel vaker........persoonlijk vind ik het niet prettig omdat je vrij laat in de gaten zou hebben, mocht je het ding kwijt raken.
Heb dat van dichtbij al gezien.

Zo'n mini tanktasje werkt dan weer perfect....., maar ieder zijn ding.
 
Wat ik begrepen heb, is dat 'als' ze verlopen, dit bijna alleen maar gebeurt bij de eerste controle, maar ook dat zelden voorkomt.

Voor een klepcontrole is het niet zinvol om een tijdsinterval aan te houden, maar gewoon de kilometrage aanhouden. Volgens mij wordt er alleen ene tijdsinterval aangehouden door de fabrikant vanwege productaansprakelijkheid.

Als je nou een kawa had, dan was het een ander verhaal :P

Grrrrrrrrrrrrrrr! :(
Dat heet karakter, hij wil gewoon constant een nieuw stukje klepzitting om op uit te rusten B|
 
Je kan beter zo een homo taille tasje kopen,........ Best wel handig trouwens !
:Y


over een tailtasje moet je je poot ook nog overheen zwaaien. Sua heeft een slanke kont (kleine knippers) nodig anders trapt tie er alles vanaf |( (iets met motorisch gestoord) Zo'n klein tanktasje is ook geen gezicht en onhandig bij tanken.

Gewoon niets meenemen :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan