Triumph Speed Triple topic deel 37

Status
Niet open voor verdere reacties.
was weer gezellig mannen :Y

nadat de wegen van pjotr en mij zich gesplitst hadden, dacht ik; nog ff een rondje door de speeltuin })

na de 1e bocht was t al bingo: volgen politie

B|

zet natuuurlijk direct braaf mn helm af, zegt de man in t blauw; heb jij ff mazzel dat je mij tegen komt.....

blijkt t een oud collega te zijn :o

:X


O-)


:Wnog gefeliciteerd!!

Mazzel....T of... 8-)
 
was weer gezellig mannen :Y

nadat de wegen van pjotr en mij zich gesplitst hadden, dacht ik; nog ff een rondje door de speeltuin })

na de 1e bocht was t al bingo: volgen politie

B|

zet natuuurlijk direct braaf mn helm af, zegt de man in t blauw; heb jij ff mazzel dat je mij tegen komt.....

blijkt t een oud collega te zijn :o

:X


O-)


:W
Soms zit mee *O*
 
was weer gezellig mannen :Y

nadat de wegen van pjotr en mij zich gesplitst hadden, dacht ik; nog ff een rondje door de speeltuin })

na de 1e bocht was t al bingo: volgen politie

B|

zet natuuurlijk direct braaf mn helm af, zegt de man in t blauw; heb jij ff mazzel dat je mij tegen komt.....

blijkt t een oud collega te zijn :o

:X


O-)


:W

_O- je moet overal vrienden hebben. Alleen deze manier van hallo zeggen :X :X

Mr X nog gefeliciteerd!!


Ja man, en nog veul gelukkige jaren met elkaar


*D
 
:W hier ook weer heerlijk gereden, wel wat rustiger aan gedaan dan jullie gok ik zo haha... bochtenwerk is toch ietsie anders maar voelt al aardig vertrouwd :Y

Hoe bevalt jouw Arie Wout?

Had ik veel eerder moeten doen.. Voorkant wordt wel wat sneller licht bij het uit accelereren van een bocht.. Werd weer ff verrast vandaag in een bochtje... :Y Maar het zit heerlijk.. Geen pijn meer. Rij veel meer van bocht naar bocht. het echte vertrouwen om de motor de bocht in te smijten moet nog groeien maar dat had ik daarvoor ook nog niet...
 
was weer gezellig mannen :Y

nadat de wegen van pjotr en mij zich gesplitst hadden, dacht ik; nog ff een rondje door de speeltuin })

na de 1e bocht was t al bingo: volgen politie

B|

zet natuuurlijk direct braaf mn helm af, zegt de man in t blauw; heb jij ff mazzel dat je mij tegen komt.....

blijkt t een oud collega te zijn :o

:X


O-)


:Wnog gefeliciteerd!!
*D Wow dat is een gelukje *O*
 
Ik ga afstappen van de Speed heb een r1200gs gekocht......jaja, ben een ouwe lul, weet het. :+

Het ding is natuurlijk veel lelijker dan zo'n mooie prachtige speed, maar je wordt ouder en hopelijk wijzer.

Ik heb ws een bok, bagster/tanktas, lelijke verlengde duo-steunen en nog wat meer 2006 Speed stuff over, geen idee op welke jaartallen het nog meer past.

Zal het binnenkort eens inventariseren en op MF te koop zetten.
Mocht je interesse hebben, mail me dan alvast.

O ja, deze is het geworden, een 2009. ;)


Hmmm, een bankstel......
Zonde dat het verstand gewonnen heeft, maar het zal vast geen straf zijn.

*O* *O*
 
Daisy is om gebouwd ;) Dus is nu een motor met ballen.. We hebben hem Arie genoemd, het zwarte schaap.. Vandaar..

:)

O-)
full
 
:W
Moggel @ allWas zeker leuk om je te spreken, en Tripledude ook, de rest was alweer weg helaas -O-


Was je weer eens te laat....


:W hier ook weer heerlijk gereden, wel wat rustiger aan gedaan dan jullie gok ik zo haha... bochtenwerk is toch ietsie anders maar voelt al aardig vertrouwd :Y

Hoe bevalt jouw Arie Wout?

Had ik veel eerder moeten doen.. Voorkant wordt wel wat sneller licht bij het uit accelereren van een bocht.. Werd weer ff verrast vandaag in een bochtje... :Y Maar het zit heerlijk.. Geen pijn meer. Rij veel meer van bocht naar bocht. het echte vertrouwen om de motor de bocht in te smijten moet nog groeien maar dat had ik daarvoor ook nog niet...


Moeten we maar veel oefenen!


Ik ga afstappen van de Speed heb een r1200gs gekocht......jaja, ben een ouwe lul, weet het. :+

Het ding is natuurlijk veel lelijker dan zo'n mooie prachtige speed, maar je wordt ouder en hopelijk wijzer.

Ik heb ws een bok, bagster/tanktas, lelijke verlengde duo-steunen en nog wat meer 2006 Speed stuff over, geen idee op welke jaartallen het nog meer past.

Zal het binnenkort eens inventariseren en op MF te koop zetten.
Mocht je interesse hebben, mail me dan alvast.

O ja, deze is het geworden, een 2009. ;)


Hmmm, een bankstel......
Zonde dat het verstand gewonnen heeft, maar het zal vast geen straf zijn.

*O* *O*


Hahaha!


Daisy is om gebouwd ;) Dus is nu een motor met ballen.. We hebben hem Arie genoemd, het zwarte schaap.. Vandaar..

:)

O-)
full


Haha, dat zal 'apart' rijden



:N Meer zo iets maar dan nog een maatje groter O-)

BikeBalls.jpg


Oeps...
 
Was je weer eens te laat....Moeten we maar veel oefenen!Hahaha!Haha, dat zal 'apart' rijdenOeps...
-O-
Optijd van start gegaan. Groepje moest om 12:00 verzamelen. 2 kwamen later. Toen een motor die niet meer wilde starten............toen lekker binnendoor gereden en................bijna iedereen was alweer weg !!!
-O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan