Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
:]Klopt allemaal. Viel mij ook op en waren ookde eerste zaken die ik bespreekbaar maakte.
Mijn max was 3500 maar daar kon hij niet in meegaan (incl nieuwe band)
Aan de ene kant begrijpelijk omdat hij er ook aan moet verdienen, aan de andere kant niet omdat de motor et wel waard moet zijn.
Nu krijgt hij er nog een binnen uit 2002. Import spanje met de helft aan km's. Deze zal dan in prijs zeker meer gaan kosten.

Ps. de zwarte vindt ik wel erg mooi hoor. 2de plek de groene.

Toch maar de jouwe kopen. ;)
Had je die van MrBullmastiff niet gezien?
Jammer, want voor dat geld had je denk ik minder risico en een nieuwere/mooiere bike gescoord en dat voor 3500,-






Als een paar honderd meer geboden wordt, heb ik hier nog een 2003 triple met 27000 km in perfecte staat in de aanbieding. Gaat anders namelijk naar een opkoper.

Accesoires op de 2003 Triple.
Carbon Triumph uitlaat.
Undertail, korte nummerplaat houder.
Bellypan
Triumph bar end spiegels
Fly screen
Radiator covers.
Rizoma grips.
Imitatie Pazzo's
 
Laatst bewerkt:
Had je die van MrBullmastiff niet gezien?
Jammer, want voor dat geld had je denk ik minder risico en een nieuwere/mooiere bike gescoord en dat voor 3500,-
Jazeker. Alleen 400km x2 om "even" te kijken was gewoon geen optie.
Wel met hem over gesproken.
Maar om dat op afstand zomaar toe te zeggen zou voor mij zo impuls zijn geweest. Dat past mij niet. Bestaat er een kans dat ik een wereld deal heb misgelopen? Maybe, but then so be it. Komt vast wel wat op het pad...
 
Jazeker. Alleen 400km x2 om "even" te kijken was gewoon geen optie.
Wel met hem over gesproken.
Maar om dat op afstand zomaar toe te zeggen zou voor mij zo impuls zijn geweest. Dat past mij niet. Bestaat er een kans dat ik een wereld deal heb misgelopen? Maybe, but then so be it. Komt vast wel wat op het pad...
K, heb je het iig als optie gezien. ;) En hij woont idd in een uithoek. :+
 
Laatst bewerkt:
...en 6 maanden garantie klinkt prima, en ik hoop dan altijd maar dat het in de praktijk ook daadwerkelijk als garantie opgevat wordt als er iets aan de motor mankeert... :/

...want het is van te voren wel goed om te weten wat die garantie omhelst...
/

Daar ben ik nou ook altijd wat sceptisch over. Had m'n eerste motor ook bij een dealer gekocht met 3 maanden garantie, gaf voor het gevoel wat meer zekerheid.

Nu 2e motor particulier gekocht, durf dat ''risico'' wel te nemen. Als het al een risico is.....
Als dat ding in de soep draait na 600km in 1 maand omdat een iets in het blok het begeeft, zal zo'n dealer je echt niet een nieuw blok doneren. Dat ding gaat ook echt niet compleet uit elkaar voor hij de showroom ingaat. Als je bij hun komt voor een nieuwe motor of een revisie zullen ze vast een mooie prijs met je maken om je wat te gemoet te komen, maar een grote kostenpost zal het naar mijn mening/gedachte altijd worden.
 
Starrrr over de Gebben-fiets...:

1) Mijn max was 3500 maar daar kon hij niet in meegaan (incl nieuwe band)

2) Aan de ene kant begrijpelijk omdat hij er ook aan moet verdienen, aan de andere kant niet omdat de motor het wel waard moet zijn.

3) Nu krijgt hij er nog een binnen uit 2002.

4) Import spanje met de helft aan km's.

5) Deze zal dan in prijs zeker meer gaan kosten.

6) Ps. de zwarte vindt ik wel erg mooi hoor.

7) 2de plek de groene.

8) Toch maar de jouwe kopen. ;)

1) moet zeggen dat het verschil ook wel ruim is..., hij vraagt 4450,-- en hij krijgt een bieding van 3500,--

2) doe j'm nog een keer dat voorstel, en dan roep je van : '...beste vriend, ik neem 'm zo mee zoals gezien en bereden, en je ziet mij nooit meer terug met deze motor...'
soms moet je een gokje durven nemen... ;)

3) kon 'ie' goedkoop in de vingers krijgen waarschijnlijk... ;)

4) een Speedos-Triplos dus...

5) en die prijs kon nog niet genoemd worden...??

6) wel met een zwart frame..., met zo'n alu-kleurtje frame iets minder

7) neeeeeeee..., een Speed mag best een gekke kleur hebben..., beetje gekke fiets is het wel, dus mag het kleurtje ook best gek zijn

8) :?


zwart-zilver-zwart
triumph-speed-triple-1114020.jpg



zwart-zwart-zilver : omgebouwde Daytona ; staat beter met zo'n zwart frame
triumph-speed-triple-1077987.jpg



zwart-zwart-zwart..., enne..., wat nou uitlaatdemper... :r
triumph-speed-triple-1110597.jpg



zo meenemen voor 2700 Euries..., 885cc en ook zwart
triumph-speed-triple-1093155.jpg
 
grasshopper01 over een gokje...:

Nu 2e motor particulier gekocht, durf dat ''risico'' wel te nemen.

Als het al een risico is.....

Als dat ding in de soep draait na 600km in 1 maand omdat een iets in het blok het begeeft, zal zo'n dealer je echt niet een nieuw blok doneren.

Dat ding gaat ook echt niet compleet uit elkaar voor hij de showroom ingaat. Als je bij hun komt voor een nieuwe motor of een revisie zullen ze vast een mooie prijs met je maken om je wat te gemoet te komen, maar een grote kostenpost zal het naar mijn mening/gedachte altijd worden.

...heb al veel vaker motoren van een particulier gekocht...

...de jongste was ooit een 3 weken 'oude' BMW 1200-boxer...
...m.a.w., nou niet echt een budget fiets... :/

...en nu, acht fijne jaren verder staat het ding er nog steeds, en in totaal nul-komma-nul sores mee gehad...

...als het gevoel maar goed is, en je onderbuik speelt niet listig op bij de woorden van de verkopende partij..., nou..., dan durf ik zo'n 'gokje' best te nemen...

...tja..., en voor de rest weet ik het ook niet..., 't blijft een momentopname, en het blijft techniek...

...want zoals bekend mag zijn : alles kan kapot... :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan