Triumph Speed Triple topic deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag 1e nadeel van de luchthapper ontdekt , luchtfilter is na 10.000 KM al erg vies. |(

Heb 'm vervangen en dat voel je goed met gas geven. :Y

Heb mijn 1e filter pas na 24.000 Km vervangen een toen was het minder nodig dan nu.

Het is ook altijd wat toch? :+
 
Vraagje: rijden hier mensen met de bar end spiegels naar beneden? Hangoren zeg maar? Hoe is het zicht tov gewone montage? Voordat ik de boel ga omzetten en het zicht totaal niks is,begin ik er niet aan..
 
Vraagje: rijden hier mensen met de bar end spiegels naar beneden? Hangoren zeg maar? Hoe is het zicht tov gewone montage? Voordat ik de boel ga omzetten en het zicht totaal niks is,begin ik er niet aan..
Ik vond het zicht bij hangoren beter dan gewone montage.
 
Gelijk daad bij woord gevoegd en de spiegels los gehaald. Wat kan er immers fout gaan, zelfs voor een niet sleutelaar als ik. Maar 1 inbus…Nou, zie foto..Ik krijg deze met geen mogelijkheid meer vast? De ander zit er wel aan, ook losgehaald, maar zelfs met flink aandraaien zit hier gewoon beweging in?

Naar mijn idee met eerst de lange bus in het stuur, dan dat kleine moertje met schroefdraad en daar draai je de bout in toch? Maar de bus is dus losgekomen en ik krijg deze niet meer vast? Wat is de volgorde, wie kan me helpen aub? Wou naar Assen morgen, maar zonder spiegels wordt hem dat niet…

Mijn dank is zeer groot!!

IMG_0492_zpstvvquv7y.jpg
 
....die conische bus moet je met de schuine kant in de lange bus drukken, en die lange bout trekt dan de conische bus in de lange dinges, en klemt 'm daarmee vast in het stuur...

Thx Ron, Zo deed ik het volgens mij net..Nog maar eens proberen dan...
 
Wat moet het forum toch zonder RON!! Thnx!! Jouw schets perfect! Nu kan ik beide weer aanzetten, maar hoe hard ik ook vastdraai, kan makkelijk de spiegel bewegen, naar boven en naar beneden. Ze vallen er niet af, dus kan morgen wel rijden gelukkig. Maar hoort dit niet gewoon goed vast te kunnen?

Voor de rest heb ik niets veranderd? Harder aandraaien kan/durf ik niet, inbus beschadigd nu al een beetje. Anders rij ik het zo een weekje, gezien volgend weekend de balhoofdlager wordt vervangen bij Gebben…Kunnen zij even kijken...
 
Correct! Alleen heb ik een prachtig inbussetje en er ontbreekt 1 maat, mag jij raden welke..Pffffff..Haha!
Eens kijken als ik die kleintjes aandraai of de spiegels dan wel vast gaan zitten..Maar eens bij mijn pap in de schuur kijken voor de juiste maat inbus….
 
Wat moet het forum toch zonder RON!! Thnx!! Jouw schets perfect! Nu kan ik beide weer aanzetten, maar hoe hard ik ook vastdraai, kan makkelijk de spiegel bewegen, naar boven en naar beneden. Ze vallen er niet af, dus kan morgen wel rijden gelukkig. Maar hoort dit niet gewoon goed vast te kunnen?

Voor de rest heb ik niets veranderd? Harder aandraaien kan/durf ik niet, inbus beschadigd nu al een beetje. Anders rij ik het zo een weekje, gezien volgend weekend de balhoofdlager wordt vervangen bij Gebben…Kunnen zij even kijken...
Probleem zit 'm in het feit dat die aftermarket dingen niet goed passen in de stuuruiteinden, daar houd je ruimte over en daarom kun je ze niet goed vastzetten.
Wat je waarschijnlijk het beste kunt doen, is de onderdelen gebruiken die in je stuur zaten (andere spiegels of de stuurgewichten) en dan ff kijken wat op elkaar past enzo. Dus de onderdelen door elkaar gooien. Dan zal het waarschijnlijk wel goed vastzitten :)
 
Morning@all..

Heerlijk weertje! Heb voor de rest geen originele onderdelen bij mijn Speed, dus bij motorvoertuigen volgende week maar even kijken..

Vanmiddag ff blokkie om naar Assen..Zal wel veel politie op de weg zijn denk..Niet dat ik te snel rij hoor, echt nie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan