Goed bezig !!
Leuk altijd zo'n foto begeleide "how-to"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed bezig !!
Leuk altijd zo'n foto begeleide "how-to"
Waar heb je dat kapje vandaan?
Ik zoek mijzelf helemaal kapot, nergens te krijgen/vinden.
Maarja ik ben zo blind als Sonador ....
Daar heb ik nou ook wel eens last van Heb je een piccie van het schakelpedaal op de Triump en hij past ook op een nieuw model?
Goed bezig !!
Leuk altijd zo'n foto begeleide "how-to"
Netjes gedaan Rik
Maar door die half verbrande stekker werd blijkbaar wel mijn ecu zo ontregeld waardoor de motor regelmatig hoger in de toeren ging lopen. Alsof de choke bleef openstaan. Dus ook meer benzine.
Gaat niet passen op 2011> model , kijk maar op de foto de afstand is heel anders en rubber op pedaal zit bijna bij de schakelas.
schakelpedaal.jpg
De hele zithouding is meer naar voren bij het nieuwe model.
De zithouding is natuurlijk een stuk meer ontspannen, maar je hebt wel veel meer wind op je bakkes dan op een Daytona. Echter is dat tot de in Nederland gangbare snelheden prima te doen, ook bij langere ritten.Zijn er mensen die een Speed Triple rijden voor woon werk verkeer?
Ik ben aan het kijken naar een Speed en vind het een mooie motor.
Rijd nu een Daytona en wil toch iets relaxter zitten en sturen, vooral af van de druk op de polsen.
Een Tiger vind ik echt lelijk (sorry is een kwestie van smaak) en erg veel sport-toer alternatieven zijn er niet.
Ik moet ongeveer 50km snelweg of 60km binnendoor
Dat laatste is natuurlijk veel leuker, maar ik zal toch regelmatig alleen maar snelweg rijden aangezien dit praktischer is.
Ik hoor graag tips en ervaringen
De vraag is dan, waar komen die koplampen wel vandaan? Weet MDS je vast wel te vertellenMiddag@all..
Weer bericht terug van de dealer! Ze denk echt wel mee en dat waardeer ik zeer. Ik hou er niet van namen te noemen om te zeiken, maar als ze iets goed doen, dan wel. BLOM! Het is voor hun ook gewoon lastig, gezien mijn Speed daar nooit in onderhoud is geweest, er geen magazijnfactuur van de koplampen in hun systeem staat en dus nergens tastbaar bewijs is zeg maar.
Ze hebben me korting aangeboden op een setje koplampen, maar dan nog ben ik 300,- kwijt ex montage. Dit kan ik gewoon niet spenderen op dit moment, temeer omdat de Speed met a,s zaterdag erbij (balhoofdlager) een kleine 700,- op zijn kop heeft gehad de laatste 2 weken. Dat is veel geld!!
Ik zoek al alternatieve opties zoals:
- originele ronde koplampen weer monteren, imitatie kopen? Nadeel, gaat niet passen omdat alles is omgebouwd naar 2011 model koplamp denk?
- Enkele koplamp? Nadeel, zie hierboven
- 2e hands? Nadeel, juist vaak met barst
- Verzekering? Nadeel, heb beperkt casco, wordt niet vergoed, al gebeld met een verhaaltje…
Ik weet het ff niet meer en rij gewoon door, maar in juli naar de Eiffel, zul je zien dat het glas helemaal kadoek is en ik daar sta…Wet van Murphy….
Zijn er mensen die een Speed Triple rijden voor woon werk verkeer?
Ik ben aan het kijken naar een Speed en vind het een mooie motor.
Rijd nu een Daytona en wil toch iets relaxter zitten en sturen, vooral af van de druk op de polsen.
Een Tiger vind ik echt lelijk (sorry is een kwestie van smaak) en erg veel sport-toer alternatieven zijn er niet.
Ik moet ongeveer 50km snelweg of 60km binnendoor
Dat laatste is natuurlijk veel leuker, maar ik zal toch regelmatig alleen maar snelweg rijden aangezien dit praktischer is.
Ik hoor graag tips en ervaringen
De vraag is dan, waar komen die koplampen wel vandaan? Weet MDS je vast wel te vertellen
Middag@all..
Weer bericht terug van de dealer! Ze denk echt wel mee en dat waardeer ik zeer. Ik hou er niet van namen te noemen om te zeiken, maar als ze iets goed doen, dan wel. BLOM! Het is voor hun ook gewoon lastig, gezien mijn Speed daar nooit in onderhoud is geweest, er geen magazijnfactuur van de koplampen in hun systeem staat en dus nergens tastbaar bewijs is zeg maar.
Ze hebben me korting aangeboden op een setje koplampen, maar dan nog ben ik 300,- kwijt ex montage. Dit kan ik gewoon niet spenderen op dit moment, temeer omdat de Speed met a,s zaterdag erbij (balhoofdlager) een kleine 700,- op zijn kop heeft gehad de laatste 2 weken. Dat is veel geld!!
Ik zoek al alternatieve opties zoals:
- originele ronde koplampen weer monteren, imitatie kopen? Nadeel, gaat niet passen omdat alles is omgebouwd naar 2011 model koplamp denk?
- Enkele koplamp? Nadeel, zie hierboven
- 2e hands? Nadeel, juist vaak met barst
- Verzekering? Nadeel, heb beperkt casco, wordt niet vergoed, al gebeld met een verhaaltje…
Ik weet het ff niet meer en rij gewoon door, maar in juli naar de Eiffel, zul je zien dat het glas helemaal kadoek is en ik daar sta…Wet van Murphy….
Zijn er mensen die een Speed Triple rijden voor woon werk verkeer?
Ik ben aan het kijken naar een Speed en vind het een mooie motor.
Rijd nu een Daytona en wil toch iets relaxter zitten en sturen, vooral af van de druk op de polsen.
Een Tiger vind ik echt lelijk (sorry is een kwestie van smaak) en erg veel sport-toer alternatieven zijn er niet.
Ik moet ongeveer 50km snelweg of 60km binnendoor
Dat laatste is natuurlijk veel leuker, maar ik zal toch regelmatig alleen maar snelweg rijden aangezien dit praktischer is.
Ik hoor graag tips en ervaringen
Hij zat bij deze set, die ik voor hetzelfde bedrag in euro's bij blom besteld heb
GENUINE TRIUMPH SPEED TRIPLE REAR AXLE NUT FINISHER KIT BLACK A9640085 | eBay
[afbeelding]
Thanx voor de tip, hoe zet je dat kappie aan de tandwieldrager eigenlijk vast?
Ronde sets zijn makkelijk te vinden voor reële prijzen, is volgens mij plug and play op een type waar ronde op gezeten hebben. Dacht dat de stekkers iets aangepast moesten worden. Plus daarbij is, dat ronde koplampen 100x mooier zijn
Rond heeft inderdaad ook wel wat hoor! Maar dan moet ik weer aan de poedercoat..Ben niet zo van de bling, bling, chroom…Ronde kosten bij Brabant ook nog wel wat zie ik...
En hij heeft ook geen bonnetje meer?Bij Blom! Heb al contact met MDS gehad..Zij kunnen daar niets terugvinden, dat is helaas het probleem..
Zijn er mensen die een Speed Triple rijden voor woon werk verkeer?
Ik ben aan het kijken naar een Speed en vind het een mooie motor.
Rijd nu een Daytona en wil toch iets relaxter zitten en sturen, vooral af van de druk op de polsen.
Een Tiger vind ik echt lelijk (sorry is een kwestie van smaak) en erg veel sport-toer alternatieven zijn er niet.
Ik moet ongeveer 50km snelweg of 60km binnendoor
Dat laatste is natuurlijk veel leuker, maar ik zal toch regelmatig alleen maar snelweg rijden aangezien dit praktischer is.
Ik hoor graag tips en ervaringen