GMacD
MF'er
eens met eerdere reakties op je bericht:
safety -ook voor medeweggebruikers- zit tussen je oren en een S3 is misschien nog wel voorspelbaarder qua motorkarakter dan z'n kleine broertje, de Striple.
Dat 675 blok gaat boven de 8k-13k rpm echt 'aan', terwijl de 1050 er altijd in overvloed is. Striple rijdt wel makkelijk/lichter waar S3 vooral bij betere bochtenwerk wat log en onderstuurd voelt. Dat hebben ze vanaf dit modeljaar eindelijk gefixed.
Met beiden kan je veel (on)veilige lol hebben en lenen zich zeer goed voor zowel woon-werk, lang touren als beetje circuit gebruik.
Zou met weinig 'anticipatie' ervaring ook voor ABS gaan. Kan je redding zijn als je te ongeduldig situatie verkeerd inschat!
Veel suc6 en plezier met zoeken en proefrijden!
Mijn zwaar geknuffelde full option witte S3 (2006) staat overigens bij Roké in Mijdrecht op nieuwe baas te w8en. Mss wat voor je?
Bedankt voor je bericht
Juist omdat ik las dat de speed vaak voorspelbaarder word aangegeven is dat ook een reden voor mijn eerste keuze geweest. Dat, en het blijft natuurlijk een prachtige machine! Zag er van het weekend weer een paar voorbij rijden op de snelweg