Tripledude
Eats Gas hauls ass
dat is fijnZo mijn snelheidsmeter werkt weer. Het kostte me een nieuwe sensor, maar dan heb je ook wat.
Voorlopig hopelijk even genoeg uitgegeven aan de speed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat is fijnZo mijn snelheidsmeter werkt weer. Het kostte me een nieuwe sensor, maar dan heb je ook wat.
Voorlopig hopelijk even genoeg uitgegeven aan de speed.
kan je wel boete vrij over de A1Heb ook wat kms gemaakt maar werk en prive laten weinig tijd over op dit moment en t weer helpt ook niet mee.
Mag nu max 5000 toeren maken wat dus max 100km/u betekent lol zo schiet t niet op
Ooh fijn, jammer alleen dat ik onlangs met de auto keurig 100 reed echter waar op dat moment bij een kruising het ff 70 was. Duur grapje maar bezwaar is al gemaakt! Fotos laten zien dat ik nog voor de borden van 70 te hard reed maar niet erna. Ben benieuwd
Hoge boetes zijn altijd naar. Hoop dat je er onderuit weet te komenIs niet normaal wat dat allemaal mag kosten
Maar goed, gisteren ook nog een rondje in het donker gemaakt. De verlichting is in ieder geval top evenals het TFT scherm. Maar echt dat inrijden, men... wat een schakelfestijn om niet over die 5000 toeren te komen Maar wel genieten al
Ik was op onbekend terrein... er bleek een flitspaal verdekt opgesteld te staan. Het punt is dat het een N-weg betreft waar je 100 km/u mag. Alleen bij het kruispunt is het eventjes 70 km/u waarna je weer 100km/u mag. Op de fotos zie je dat ik de 70 km/u borden nog niet gepasseerd ben. Google streetview leert mij dat er daarvoor geen andere 70 km/u borden staan. daaruit concludeer ik dat zij niet hebben bewezen dat ik de 70 km.u heb overschreden de fotos laten nog zeker een autolengte over waarin ik had kunnen afremmen. Dus ik heb om aanvullend bewijs gevraagd dat er op de dag van overtreding er voor het kruispunt al een beperking gold.Hoge boetes zijn altijd naar. Hoop dat je er onderuit weet te komen
Bedoelde je trouwens dat de (mobiele?) flitser vrij dicht bij het 70 bord stond?
Max 5000 toeren rijden zou met een Speed makkelijker zijn
Is wel extreem laag trouwens. Is dat bij andere merken ook zo?
Ik was op onbekend terrein... er bleek een flitspaal verdekt opgesteld te staan. Het punt is dat het een N-weg betreft waar je 100 km/u mag. Alleen bij het kruispunt is het eventjes 70 km/u waarna je weer 100km/u mag. Op de fotos zie je dat ik de 70 km/u borden nog niet gepasseerd ben. Google streetview leert mij dat er daarvoor geen andere 70 km/u borden staan. daaruit concludeer ik dat zij niet hebben bewezen dat ik de 70 km.u heb overschreden de fotos laten nog zeker een autolengte over waarin ik had kunnen afremmen. Dus ik heb om aanvullend bewijs gevraagd dat er op de dag van overtreding er voor het kruispunt al een beperking gold.
Tijdens het inrijden mag je afhankelijk van de km-stand steeds meer klimmen in toeren. Wat ik wel opvallend vind is dat ik halverwege de inrijkilometrage al een beurtje moet doen
Misschien een Daytona 765, maar ik denk toch eerder een of andere special edition van een bestaand model.Triumph to open new factory visitor centre next month, with mystery new model reveal
Enig idee wat het nieuwe model gaat worden?
Ik ben nog wel op zoek naar een paddockstand voor de speed triple. Alleen is Lelystad een beetje ver weg voor mij.G-jo in "Te koop Enkelzijdige achterbrug bok"
Heren, deze is nog te koop.. de koper vanuit dit topic krijgt er nog een klein presentje voor se s3 bij
Ja, maar daarna mag je verder met inrijden. Bij andere merken deed je dat tot ca 1000km en daarna olie en filter wisselen. En dan, full gasss.
Beurtje is een te groot woord in dit geval. Na 10.000km de eerste echte beurt
Ik ben nog wel op zoek naar een paddockstand voor de speed triple. Alleen is Lelystad een beetje ver weg voor mij.
Ja, maar daarna mag je verder met inrijden. Bij andere merken deed je dat tot ca 1000km en daarna olie en filter wisselen. En dan, full gasss.
Beurtje is een te groot woord in dit geval. Na 10.000km de eerste echte beurt
Koop een crossert, de eerste tank benzine is voor het inrijden daar na vol aan de bak. Ik heb het tien jaar geleden ook gedaan. Moet zeggen dat ik meer onder de 5000 rpm rijd als erboven. Ik doe hier oa vrachtwaggel rijden, schakelen bij 1300 rpm. Het is erin geslagen, zo snel mogelijk naar de grootst mogelijke versnelling toe. Het scheint de motor niet te deren, ze doet het nog steeds.
Wel een pechje. De koelvin is er mee opgehouden. Niet erg handig. W-W verkeer lukt wel dat geeft geen hogere temp als anders. Morgen maar de crossert mee naar het werk, dan als ik thuis kom de ventilator er maar ff afdraaien en kijken of ik het kan overtuigen om weer te gaan draaien.
ben niet technisch genoeg onderlegt om met een crosser aan de haal te kunnen gaan wat jij allemaal met die speed hebt gedaan? Je kan zo bij Triumph aan de slag man!Koop een crossert, de eerste tank benzine is voor het inrijden daar na vol aan de bak. Ik heb het tien jaar geleden ook gedaan. Moet zeggen dat ik meer onder de 5000 rpm rijd als erboven. Ik doe hier oa vrachtwaggel rijden, schakelen bij 1300 rpm. Het is erin geslagen, zo snel mogelijk naar de grootst mogelijke versnelling toe. Het scheint de motor niet te deren, ze doet het nog steeds.
Wel een pechje. De koelvin is er mee opgehouden. Niet erg handig. W-W verkeer lukt wel dat geeft geen hogere temp als anders. Morgen maar de crossert mee naar het werk, dan als ik thuis kom de ventilator er maar ff afdraaien en kijken of ik het kan overtuigen om weer te gaan draaien.
Thanks!Gefeliciteerd met je nieuwe speeltje!
idd gefeliciteerd met je nieuwe bike kerelThanks!
Stalen pijp door je as doen kan ookHeeft iemand van jullie bobbins voor een paddockstan gemonteerd en zo ja hoe?
Ik heb een nog universe mover staan die bobbins vereist.
Lijkt me ook de enige juiste oplossing bij een single side swingarmStalen pijp door je as doen kan ook