Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er zéér goed uit :Y . Misschien eens een totaalshot van het achterwerk mét uitlaat *O* . Ben een beetje nieuwsgierig ;) .


Hier is er één met uitlaat. :9~
full
 
Hier is er één met uitlaat. :9~ [afbeelding]

Eigenlijk vind ik jouw achterwiel mooier dan de 2008-versie, zoals die van mij dus. Niet dat ik dat lelijk vind of zou willen ruilen, maar toch...
Enfin, persoonlijke smaak dus zoals Alex al zei.

Tja, en die uitlaat daarentegen! De donderdag zijn we wezen 'Eifelen' :] en van mijn trawanten zijn er die ondertussen kicken op de sound van de Arrow lowboy :}
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk vind ik jouw achterwiel mooier dan de 2008-versie, zoals die van mij dus. Niet dat ik dat lelijk vind of zou willen ruilen, maar toch...
Enfin, persoonlijke smaak dus zoals Alex al zei.

Tja, en die uitlaat daarentegen! De donderdag zijn we wezen 'Eifelen' :] en van mijn trawanten zijn er die ondertussen kicken op de sound van de Arrow lowboy :}
Tis maar te hopen dat de Politie nie "kickt" op die sound ;) . Als je je wielen beu bent kan je nog altijd voor aftermarket wielen gaan, zitten er erg mooie tussen :Y .
full
 
Tis maar te hopen dat de Politie nie "kickt" op die sound ;) . Als je je wielen beu bent kan je nog altijd voor aftermarket wielen gaan, zitten er erg mooie tussen :Y . [afbeelding]

Ik begrijp niet goed dat iedereen schrik heeft van die mannen ;) . 2 keer hebben we ze ingehaald, één keer in file-verkeer bij werkzaamheden (over de volle lijn :$ ) en één keer op de autobahn. Beide keren hadden ze kunnen ingrijpen. Ofwel hebben we (2 man met open uitlaat) geluk gehad, maar méér nog denk ik dat het onze 'positif vibes' O-) zijn geweest. We waren ze namelijk nog maar net voorbij of de zwaailichten gingen aan. Auto die voor hun reed aan de kant :? . Was wel effe schrikken... en twijfelen aan die vibes! _O-
 
He ,ik ben vanaf vandaag de gelukkige eigenaar van een speedtriple uit 2007.Dus zal me hier maar even aanmelden. ben nu eigenlijk op zoek naar andere spiegels, achterlicht en kleine knipperlichten dus als er iemand tips heeft zijn deze zeer welkom.
Groeten Jeroen
 
He ,ik ben vanaf vandaag de gelukkige eigenaar van een speedtriple uit 2007.Dus zal me hier maar even aanmelden. ben nu eigenlijk op zoek naar andere spiegels, achterlicht en kleine knipperlichten dus als er iemand tips heeft zijn deze zeer welkom.
Groeten Jeroen
kick ding. Komt deze bij bruurs vandaan? Stond ook een zwarte 2007 met 200km op de klok.
nee geen tikfout....200km.
 


Thnx *D

Beetje onrustig neerkomen, maar heb ze al veel erger gezien...............beter ook, dat dan weer wel. :+




He ,ik ben vanaf vandaag de gelukkige eigenaar van een speedtriple uit 2007.Dus zal me hier maar even aanmelden. ben nu eigenlijk op zoek naar andere spiegels, achterlicht en kleine knipperlichten dus als er iemand tips heeft zijn deze zeer welkom.
Groeten Jeroen

Hey Jeroen, goeie keuze *O* .................veel plezier met de S3. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan