Triumph Street Triple topic deel 23

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat m'n Street nog miste was een mooi (en betaalbaar) uitlaatsysteem.
Her en der wat gezocht, een mooi MIVV Storm systeem gevonden.
Qua uiterlijk lijkt het exact op het MIVV systeem echter stuk goedkoper bij bs-motoparts.
(De Storm tak wordt tevens door MIVV gefabriceerd).

Enfin, uitlaten gekocht met dit als resultaat;

11781761_706044622833025_6543293988823306763_n.jpg

11752535_706044679499686_5523902988329271571_n.jpg

11040855_706044696166351_1943266922599788604_n.jpg


Nu wachten op mooi weer...
 
Laatst bewerkt:
Klinken ze een beetje lekker? Ze zijn inderdaad goed te betalen en het ziet er ook niet verkeerd uit.
 
En wat betreft meeting...hangt voor mij af van de locatie, in de middag ga ik nl nog oefenen voor de gymkhana (dit wel op mn andere motor.)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe Street Astar!

En stalkertje met je dempers. MIVV klinkt normaal gesproken prima :Y
 
Volsyntheet en halfsyntheet moet je eigenlijk niet mixen, en na het overgaan op volsyntheet mag je eigenlijk niet meer terug naar halfsyntheet, theoretisch dan...beetje bijvullen kan geen kwaad denk ik...

Ik ververs zelf om de 5k maar ik geef em ook op ze'n flikker, dus het bijvul probleem heb ik wat minder. 😇
Een plakkende versnelling van 1 naar 2 kan, maar oudere modellen schakelen sowieso wel eens mis, ze zijn immers niet meer nieuw, het is immers geen japanner. Meestal helpt nieuwe olie wel een beetje, en soms mis je een paar tanden door de vorige gebruiker en maakt de olie geen reet uit 😅.
Als het alleen bij 1 en 2 is zou ik me niet te veel zorgen maken, en ontkoppelen met de pook omhoog wanneer je schakelt, weet bijna zeker dat ie dan niet meer plakt.

Bedankt voor de info Gerrit :} :Y
 
Thnx, kontje staat er zo weer strak bij.
Originele uitlaten waren wat lomp tbh.

Maar uitlaten zijn vergelijkbaar met die van de normale MIVV's, ook als je de plaatjes ervan bekijkt rondom ophanging/uiterlijk/constructie.

Sound... Tja :+ ze zijn aanwezig ;) (met db-killers eruit).
 
Laatst bewerkt:
Morning!
Vraagje: gisteren heb ik mn db killers in mn Arrows gedaan. De ene ging er mooi in, ligt wat dieper. De andere zat gelijk al vast...is dat wel goed? Kan hij er niet onderweg nog uitvliegen? Ben geneigd er nog een klap op te geven met n hamer. Wel of niet doen?
 
Vliegt eruit waarschijnlijk. Toevallig gisteren weer bezig geweest met db killers te maken. Mijn ervaring is dat de uitlaat ruimer wordt als deze opwarmt. Dus zeker borgen met de cerclip
 
Die cerclip heb ik dus niet.... denk ik?
Morgen maar even de motorzaak bellen waar ik mn motor heb gekocht...
 
Moet je inderdaad niet mee willen rijden. Je zou maar zo'n ding door de voorruit of aan je kop krijgen. -O-
 
maandag nog iemand geholpen op het circuit met zijn db-killers verwijderen van zijn duc,
zaten muurvast, na enkele minuten warmdraaien ging het bijna vanzelf (circuit was croix en ternois als je zou afvragen waar er geen geluidsrestrictie is)
 
Moet je inderdaad niet mee willen rijden. Je zou maar zo'n ding door de voorruit of aan je kop krijgen. -O-
Nee daarom... heb ze er dus maar weer uitgehaald.
wel handig, over 1,5wk op vakantie, dan wil.ik ze er wel in hebben zitten...
 
maandag nog iemand geholpen op het circuit met zijn db-killers verwijderen van zijn duc,
zaten muurvast, na enkele minuten warmdraaien ging het bijna vanzelf (circuit was croix en ternois als je zou afvragen waar er geen geluidsrestrictie is)
Daar zou ik in September nog naar toe gaan maar redelijk onverwachts een ander huis gekocht. Dus andere prioriteiten en dus geen Croix. Komt volgend jaar wel weer.
 
Wat m'n Street nog miste was een mooi (en betaalbaar) uitlaatsysteem.
Her en der wat gezocht, een mooi MIVV Storm systeem gevonden.
Qua uiterlijk lijkt het exact op het MIVV systeem echter stuk goedkoper bij bs-motoparts.
(De Storm tak wordt tevens door MIVV gefabriceerd).

Enfin, uitlaten gekocht met dit als resultaat;

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Nu wachten op mooi weer...


dikke puupen :Y :P
 
Nou, afgelopen week had ik me al even kort gemeld maar vandaag zijn we het eens geworden :Y *O*

Vanaf volgende week ben ik de gelukkige eigenaar van een Street Triple R uit 2013 !! Foto's volgen , maar ik ben er hardstikke blij mee! Echt een schoonheid ;)

Opties:

- flyscreen,bellypan,seatcover
- arrow
- led knippers
- Triumph valbescherming
- R&G kentekenplaathouder
- Led knipperverlichting
- Triumph bar end mirrors
- Triumph tankpad
- navigatiesteun

*D 8-) :9~~
Gefeliciteerd, ga je geen spijt van krijgen.
Als ik de opties zo bekijk heeft mijn motor een tweelingbroertje gekregen.

full
 
Heb eindelijk mijn DB-killers zoals ik ze wil. Mooi geluid, niet te hard zodat ik geen oordoppen in hoef te doen en weer koppel onderin.

Heb alleen nu een hoger verbruik. Met genepen uitlaat (ring met 21mm doorsnee erin) was het verbruik stukken lager. 110 op de snelweg 1:21,5 tegen 1:19,5 nu.

Iemand ervaring met dit fenomeen? Het gat van de db-killers is trouwens nu 25mm.
 
Heb eindelijk mijn DB-killers zoals ik ze wil. Mooi geluid, niet te hard zodat ik geen oordoppen in hoef te doen en weer koppel onderin.

Heb alleen nu een hoger verbruik. Met genepen uitlaat (ring met 21mm doorsnee erin) was het verbruik stukken lager. 110 op de snelweg 1:21,5 tegen 1:19,5 nu.

Iemand ervaring met dit fenomeen? Het gat van de db-killers is trouwens nu 25mm.
Ik teken voor dat verbruik. Kwam met mijn Arrows op de Street niet beter uit dan 1:16/17.

Verschil wat je aangeeft is nihil en kan al ontstaan door andere omstandigheden.
 
Heb eindelijk mijn DB-killers zoals ik ze wil. Mooi geluid, niet te hard zodat ik geen oordoppen in hoef te doen en weer koppel onderin.

Heb alleen nu een hoger verbruik. Met genepen uitlaat (ring met 21mm doorsnee erin) was het verbruik stukken lager. 110 op de snelweg 1:21,5 tegen 1:19,5 nu.

Iemand ervaring met dit fenomeen? Het gat van de db-killers is trouwens nu 25mm.

Oordoppen altijd in doen ivm windgeruis :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan